زلزله 5 ریشتری کرمانشاه را لرزاند، آتش سوزی در خیابان فردوسی، واژگونی اسکانیا در مسیر اصفهان - مشهد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



زلزله 5 ریشتری کرمانشاه را لرزاند

این زمین لرزه ساعت 36 دقیقه بامداد روز شنبه (اول شهریور) در سومار رخ داد.

عمق این زمین لرزه حدود 15 کیلومتری سطح زمین بوده و کانون آن نیز حدود 20 کیلومتری سومار گزارش شده است.

شب گذشته نیز زلزله‌ای با قدرت 4.8 ریشتر ساعت 22:26 امشب شهر سومار در استان کرمانشاه و هم مرز با شهر مندلی عراق را لرزاند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش سوزی در خیابان فردوسی

حوادثسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره حریق گسترده در بازار تهران بامداد امروز اظهار داشت: در ساعت 1:27 بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای به انبار بزرگی واقع در خیابان فردوسی ابتدای کوچه باربد به سامانه 125 آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: 8 ایستگاه آتش‌نشانی، 5 گروه حریق، دو گروه نجات و خودروهای تنفسی، نورافشان و تانکر آب نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: سقف‌های این انباری به صورت شیروانی بود که در داخل آن نیز کارتن و مقوا نگهداری می‌شد. دود و آتش زیادی تمامی انبار را در بر گرفته بود که آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل می‌شوند و تا هم‌اکنون نیز در حال اطفای حریق و لکه‌گیری هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واژگونی اسکانیا در مسیر اصفهان - مشهد

ساعت 5:30 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در مسیر اصفهان – مشهد واژگون شد.

بر اثر این واژگونی یک نفر از 44 مسافر این اتوبوس کشته و 20 نفر دیگر مصدوم شدند.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با فارس، از امدادرسانی به مصدومان این حادثه خبر داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خلبان قلابی دستگیر شد

وقتی شنید یک خلبان در دنیای مجازی از وی خواستگاری کرده است پا روی ابرها گذاشت، یک گام بیشتر با خوشبختی فاصله‌ای نبود و با هیجان زیاد برای دیدار با این مرد ثانیه‌شماری می‌کرد.

زنان جوان زیادی در سایت‌های همسریابی در دام مردی هزارچهره افتادند و پلیس با پرونده‌های مشابهی روبه‌رو شد که قربانیان زنان ساده‌لوحی بودند که با یک خلبان و وکیل آشنا شده‌اند.

مرد شیاد پس‌از آشنایی به بهانه سرمایه‌گذاری از آن‌ها پول دریافت می‌کرد.

خلبان قلابی دستگیر شد+عکس

زنان فریب‌خورده وقتی در دادسرای ناحیه 4 تهران به طرح شکایت پرداختند با دستور بازپرس در برابر تیمی از پایگاه 4 پلیس آگاهی ایستادند و از داستان عجیب خود پرده برداشتند.

زنان جوان ادعا کردند مردی به بهانه ازدواج و از طریق سایت‌های همسریابی با آن‌ها آشنا شده و پس از جلب اعتماد، به بهانه‌های مختلف سرمایه گذاری ازجمله «پیش خرید خانه» اقدام به دریافت پول‌های میلیونی از آن‌ها کرده و پس از گرفتن پول متواری شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شهادت مامور ناجا در ایست بازرسی

حوادثسردار رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، ضمن اشاره به خبر شهادت مامور انتظامی در سه راهی کنارک گفت: 31 شهریور ماه ساعت 3:30 یک فرد مسلح به ایست بازرسی حمله ور شده و با تیراندازی یکی از ماموران انتظامی را به شهادت می‌رساند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین این فرد پس از مجروح کردن یک سرباز وظیفه به مقصد نامعلومی متواری می‌شود.
 
وی افزود: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان سریعا این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با بررسی‌های اولیه هویت فرد شرور را شناسایی می‌کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تصادف زنجیره‌ای مرگبار در اتوبان کرج

سرهنگ اکبری، رئیس پلیس استان البرز با اعلام این خبر گفت:‌ ساعت 16عصر امروز در کیلومتر46 آزاد راه کرج- قزوین یک دستگاه سواری کوراندو که راننده آن یک خانم بود پس از انحراف به چپ از مسیر خود با گارد ریل‌های چاده برخورد کرده و در ادامه با شکستن گارد ریل‌ها وارد لاین مخالف شده و با یک دستگاه سواری پژو405 به صورت شاخ به شاخ برخورد می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد:‌پس از این برخورد خودروی سواری پژو405 دور خود چرخیده و در این هنگام یک دستگاه کامیون ایویکو خودروی پژو را زیر گرفت.

این مقام مسئول پلیس راه عنوان کرد: متأسفانه در پی وقوع این حادثه راننده پژو 405 به همراه همسر و فرزند خود کشته شد و یک نفر از سرنشینان سواری کوراندو که یک پیرمرد بوده در این سانحه رانندگی جان خود را از دست می‌دهد و راننده سواری کوراندو نیز مصدوم می شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کلاهبرداری با شگرد "شما برنده سفر حج شده اید"

حوادثسردارصفوة ا... امام وردی محمدی فرمانده انتظامی خراسان شمالی، گفت: در پی وقوع کلاهبرداری های تلفنی انجام شده از شهروندان از سال 1387تاکنون ، کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان شمالی موضوع را بصورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه متهم از سال 1387 اقدام به کلاهبرداری تلفنی در حد وسیع می نموده ، تصریح کرد: متهم به دفاتر اسناد رسمی و پزشکان تماس گرفته و خود را نماینده سازمان حج و زیارت ، هلال احمر، ایثارگران سپاه، بنیاد شهید و ... معرفی و عنوان می داشته "شما برنده سفر حج شده اید" سریعا جهت واریز وجه به جلوی دستگاه خودپرداز و یا بانک های مربوطه مراجعه نمایید.

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: این کلاهبردار پول را به شماره حساب خود، همسرش ، فرزندان ، برادرش و دیگر همدستانش در استان های دیگر به عنوان اینکه افراد نامبرده رییس کاروان می باشند واریز می کرده است.

وی اضافه کرد: متهم در این مدت از شماره های متعدد تلفن همراه و دیگر شماره هایی که اعلام داشته حضور ذهنی ندارد با شهروندان تماس گرفته و پس از کلاهبرداری ، اقدام به شکستن سیم کارت ها و گوشی ها می نموده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مهمه؟ اینکه کلاهبرداری کم شده مهمه؟ اینکه دزدی کم شده مهمه؟ اینکه همه خوب شدن مهمه؟..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس