کد خبر 334161
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

با صدور کيفرخواست در پرونده جوان ۲۳ ساله اي که داراي ۴ اتهام سنگين است، مشخص شد که او براي دستبرد به حساب بانکي يکي از بستگانش، وي را در آپارتمان مجردي به قتل رسانده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دهم اسفند سال گذشته، جسد جوان ۲۵ ساله اي که در يک واحد آپارتماني به طور مجردي در منطقه رضاشهر مشهد زندگي مي کرد، کشف شد. تحقيقات قاضي ويژه قتل عمد که دقايقي پس از کشف جسد در محل حضور يافته بود نشان مي داد که عامل يا عاملان جنايت، با ضربات چاقو، جوان ۲۵ ساله را به قتل رسانده اند و دهان او را نيز با پارچه اي بسته اند.

اين در حالي بود که قاتل يا قاتلان سعي کرده بودند همه آثار خون ريخته شده را از بين ببرند. همچنين ادامه بررسي ها نشان مي داد، اموالي نيز به همراه خودروي ۲۰۶ مقتول از منزل سرقت شده است.

اين گزارش حاکي است: کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي که با نظارت و هدايت «قاضي موحدي راد» عمليات شناسايي عامل يا عاملان اين جنايت را آغاز کرده بودند به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد مبالغي از حساب بانکي مقتول برداشت شده است. اين سرنخ کارآگاهان را به سوي جوان ۲۳ ساله اي کشاند که از بستگان مقتول بود.

وي که مورد بازجويي قرار گرفته بود هر بار ماجرايي ساختگي را در بيان انگيزه خود از ارتکاب جنايت عنوان مي کرد اما در بازسازي صحنه قتل وقتي در برابر سوالات تخصصي مقام قضايي قرار گرفت چاره اي جز بيان حقيقت نديد و به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: من فکر مي کردم جوان ۲۵ ساله خيلي پولدار است به همين خاطر هم وسوسه شدم تا به حساب بانکي او دستبرد بزنم. از قبل نقشه سرقت را طراحي کرده بودم و کاردي را از منزلمان برداشتم و روز حادثه به آپارتمان مجردي او رفتم.

پس از آن که مقداري مشروبات الکلي خوردم، تصميم گرفتم تا نقشه ام را عملي کنم آن زمان با خودم مي انديشيدم تا هيچ اثر و سرنخي از خودم بر جاي نگذارم. به همين خاطر هم در يک لحظه او را از پشت سر با کارد زدم، سپس جسدش را به داخل حمام کشاندم و همه خون ها را شستم و جسد را داخل کمد ديواري پنهان کردم و با برداشتن کارت هاي عابربانک، ساعت، کفش، ادکلن و کيف حاوي ۶۵ هزار تومان وجه نقد، سوار خودروي ۲۰۶ مقتول شدم و فرار کردم. چون مي ترسيدم شناسايي شوم خودرو را چند روز بعد در قاسم آباد رها کردم.

پس از آن با همدستي يکي از دوستانم مبلغ يک ميليون و ۲۵۰ هزار تومان پول را که در حساب بانکي او بود برداشت کردم.بنا بر اين گزارش، پس از آن که متهم اين پرونده جنايي، در آخرين جلسه بازجويي به دفاع از خود پرداخت و اتهاماتش را پذيرفت، کيفرخواست اين پرونده از سوي قاضي شعبه اظهارنظر مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد صادر شد.

با صدور کيفرخواست مشخص شد که جوان ۲۳ ساله بايد از اتهامات خود مانند شرب خمر، سرقت، قتل عمدي و معاونت در کلاهبرداري مرتبط با رايانه در دادگاه از خود دفاع کند. همچنين صدور اين کيفرخواست بيانگر آن است که متهم مذکور به خاطر دستبرد به حساب بانکي مقتول، دست به اين جنايت هولناک زده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس