شليک مرگ از سوی نگهبان دامداری، پیامک‌هایی که خطرمرگ را خبر می‌دهند، قتل هولناک مادربزرگ برای یک مشت طلا، پس از اسکانیا نوبت به ولوو رسید و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



شليک مرگ از سوی نگهبان دامداری

اوايل بامداد روز گذشته، همسايگان يک دامداري در روستاي خوش هوا با شنيدن فريادهاي نگهبان و صداي گلوله به داخل دامداري رفتند که با پيکر غرق به خون مردي حدود ۶۴ ساله روبه رو شدند.

نگهبان دامداري که در محل حادثه حضور داشت در تشريح ماجرا به مقام قضايي گفت: از طبقه اول ساختمان نگهباني به عنوان انبار استفاده مي شود من در اتاقکي که بالاي ساختمان ساخته شده است درحال استراحت بودم و سلاح شکاري را هم که آماده شليک بود کنار خودم گذاشته بودم.

وي افزود: به خاطر اين که طبقه دوم پله ندارد از نردبان چوبي براي رفتن به داخل اتاقک استفاده مي کنم. دقايقي قبل وقتي دراز کشيده بودم ناگهان مردي با لوله سلاح شيشه اتاقک را شکست و لوله آن را به طرف من گرفت بلافاصله من هم اسلحه شکاري را برداشتم و براي دفاع از خودم به سوي او شليک کردم که او روي زمين افتاد و من هم هراسان همسايگان را خبر کردم اما آن ها ۳نفر بودند که ۲نفر ديگرشان گريختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات یک تصادف شگفت انگیز

حوادثساعت از ٤ صبح گذشته بود و همه مسافران در خواب فرو رفته بودند. تا چند ساعت دیگر به مشهد می‌رسیدند اما ناگهان اتفاقی افتاد که هیچ‌کس انتظارش را نداشت.

هنوز چنددقیقه‌ای از توقف اتوبوس اسکانیا نگذشته بود که یک اتوبوس اسکانیای دیگر نیز درست پشت سر اتوبوس اول توقف کرد تا به راننده برای تعمیر خودرو کمک کند.

مسافران که حوصله‌شان سر رفته بود از اتوبوس پیاده شدند اما هنوز چند نفر از مسافران دو اتوبوس روی صندلی‌هایشان نشسته بودند غافل از حادثه شومی که در کمینشان نشسته بود.

راننده اسکانیای اول همچنان مشغول تعمیر اتوبوس بود که ناگهان صدای بوق ممتد یک تریلی از پشت‌سر دو اتوبوس اسکانیا شنیده شد و درست در همین زمان بود که تصادف وحشتناک رخ داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پیامک‌هایی که خطرمرگ را خبر می‌دهند

اخیرا لایحه ای در قانون کشور فیلپین تصویب شده است که طبق این قانون هر حادثه ای در فیلیپین رخ بدهد باید موبایل‌های کشور آلارم اعلام خطر بزنند. این قانون بابت وقوع سونامی، طوفان، آتش فشان و زلزله در این کشور تصویب شده است.

فیلیپین کشوری است که معمولاً هر سال با این حوادث روبرو می‌شود و خسارات بسیاری ناشی از این حوادث در کشور بر جای می‌ماند. سال گذشته با وقوع سونامی «هایان» یکی از بدترین سونامی‌های تاریخ فیلیپین، 6 هزار و 300 نفر کشته و 4 میلیون نفر آواره شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل هولناک مادربزرگ برای یک مشت طلا

حوادثسردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال قتل پیرزنی در شهر صالح آباد، پلیس با تمام تلاش خود را عملیات خود را آغاز و موفق شد در کمترین زمان ممکن قاتل را شناسایی و دستگیر کنند.این مقام مسئول افزود: قاتل با ضربات چوب پیرزن 76 ساله را به قتل رسانده بود و مقادیری طلای او را نیز به سرقت برده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پس از چند ساعت کار کارشناسی و به دست آمدن مدارک لازم، قاتل که نوه دختری پیرزن بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: این فرد پس از دستگیری انگیزه خود را سرقت طلاجات مادربزرگ اعلام کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پس از اسکانیا نوبت به ولوو رسید

سرهنگ مهدی پنجعلی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: این اتوبوس با 42 سرنشین از یزد عازم زاهدان بود که بامداد امروز حوالی شورگز در 70 کیلومتری فهرج طعمه حریق شد و کاملا در آتش سوخت.
 
وی عنوان کرد: در این حادثه قبل از سرایت آتش به تمام اتوبوس، مسافران سالم از اتوبوس پیاده شدند و به هیچ یک از مسافران آسیبی وارد نشده است.
 
بنابر اعلام کارشناسان انتظامی فهرج این اتوبوس دارای جاساز سوخت قاچاق بوده و موضوع در دست بررسی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش سوزی در جنگل‌های "آسارا"

حوادثحسین محمدی با بیان اینکه درختان این جنگل نوع اُرس است گفت: بنابر اظهارات شاهدان عینی حوالی ظهر جمعه افرادی برای تفریح وارد این منطقه شدند که اقدام به روشن کردن آتش کردند اما به دلیل وزش باد و خشک بودن منطقه آتش گسترش یافت.

محمدی اضافه کرد: در ساعات اولیه وقوع این آتش سوزی محیط بانان و جنگبانان در منطقه حاضر شدند و با انجام اقدامات اولیه اطفاء حریق مانع توسعه این آتش سوزی شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


باز هم اسکانیا آتش گرفت

سرهنگ مهدی حسنی،‌ رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: ساعت ۴ و نیم بامداد امروز، اتوبوس اسکانیایی که از ایلام عازم شهر مقدس قم بود، در کیلومتر ۳۳ محور اراک - بروجرد دچار آتش سوزی شد.

سرهنگ حسنی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه ۴۰ مسافر این اتوبوس اسکانیا همگی تبعه کشور عراق بودند، افزود: به علت نقص فنی، این اتوبوس از ناحیه موتور طعمه حریق شد که با هوشیاری راننده و سایر مسافران و با استفاده از کپسول های اطفای حریق، همان دقایق نخست آتش مهار شد.

وی گفت: در این حادثه به کسی آسیب نرسید و مسافران با هماهنگی پلیس راه و پایانه مسافربری به مقصد منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط ماشین عروس به دره

حوادثسخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ خانواده‌ای در پی سقوط خودرو از پل به دره خبرداد.

حسین درخشان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 7:25 روز چهارشنبه از طریق تماس پلیس با مرکز فوریتهای امدادی 112، امدادگران پایگاه شهید رحمت اله اوهانی در جریان سقوط پراید از روی پل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بنا به گزارش تلفنی پلیس راه، اجساد 2 نفر از کشته شدگان در خودرو گیر کرده بود گفت: بلافاصله اکیپ تخصصی پایگاه امداد جاده‌ای شهید اوهانی جمعیت هلال احمر مرند آذربایجان شرقی با یکدستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام که قبل از رسیدن اکیپ هلال احمر توسط آتش نشانی از درون خودرو رها سازی شده بودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پارک جنگلی شفت دچار حریق شد

پارک جنگلی محدوده روستای چناررودخان شفت دقایقی پیش دچار آتش‌سوزی شد.

حجم این آتش‌سوزی به دلیل وزش باد و خشک بودن زمین بسیار زیاد بوده و در حال پراکندگی است ضمن اینکه دلیل آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و نیروی آتش‌نشان و کارشناسان در حال رسیدن به محل حادثه هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس