مهار آتش‌سوزی مهیب پالایشگاه قطران، ادعای فریب خوردگی نوچه‌های ناتاشا و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



مرگ هزاران ماهی در اردبیل

سید رضا موسوی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، افزود: هزاران قطعه ماهی این رودخانه که عمدتا شامل انواع‌ ماهیان‌ از جمله‌ ماهی‌ سیاه‌، سس‌ ماهی‌، ماهی‌ برکه‌ای‌، شاه‌کولی ‌وکپور ماهی‌ معمولی‌ است، تلف شده اند.

وی گفت: رودخانه قره‌سو با این‌ که‌ از جمله‌ رودخانه‌های‌ دائمی‌ استان‌ محسوب‌ می‌شود، ولی‌ به‌ سبب‌ برداشت‌ آب‌ برای‌ مصارف‌ آبیاری‌ بخش‌ اعظم‌ بستر آن همه ساله‌ در تابستان‌ خشک‌ می‌شود.

رودخانه‌ قره‌سو‌ از پیوند رودهای‌ پرآب‌ متعدد دیگر تشکیل‌ می‌شود و با 285 کیلومتر طول‌ و حدود 554 میلیون‌ متر مکعب‌ متوسط آبدهی‌ سالانه‌، طویل‌ترین‌ و پرآبترین ‌رودخانه‌ داخلی‌ استان‌ اردبیل‌ به‌ شمار می‌رود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهار آتش‌سوزی مهیب پالایشگاه قطران

مهمترین‌ اخبار حوادث 14 مردادعصر دوشنبه پالایشگاه قطران واقع در ضلع شمالی ذوب‌آهن اصفهان دچار آتش‌سوزی مهیبی شد.

در حال حاضر نیز پس از تلاش اکیپ‌های آتش‌نشانی آتش مهار شده است.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز گفت: آتش‌سوزی کنترل شده است و ستاد ویژه‌ای برای بررسی خسارت وارده تشکیل شده و علت آن در حال بررسی است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خفگی 11 زندانی در شهرکرد
مرگ 11 زندانی شهرکردی براثر خفگی/ آتش سوزی زندان عمدی بود

«سیدعبدالله موسوی» رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، افزود: علت مرگ این افراد خفگی ناشی از آتش سوزی است که ساعت 16 روز گذشته (دوشنبه) در زندان شهرکرد به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: اکنون تحقیقات درباره علت این حادثه ادامه دارد و به محض روشن شدن موضوع اطلاع رسانی بیشتر خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه وقوع آتش سوزی در این زندان سابقه نداشته است، افزود: اکنون آتش سوزی مهار شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران گفت: موضوع آتش سوزی زندان شهرکرد و مرگ یازده زندانی مورد تأیید است.

وی افزود: زندانیان به دلیل مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان باخته‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ادعای فریب خوردگی نوچه‌های ناتاشا

مهمترین‌ اخبار حوادث 14 مردادپلیس کرج در پی دریافت گزارش‌های مختلفی مبنی بر این‌که تعدادی ولگرد افیونی با به پا کردن چادری در باغی آنجا را به پاتوقی تبدیل کرده‌اند بررسی‌های ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 38 بنفشه قرار گرفت.

در پی تشکیل تیم عملیاتی و انجام اقدام‌های اطلاعاتی، مشخص شد سرکرده این باند دختری معروف به «ناتاشا» است که با همکاری یک دختر و پنج پسر دیگر که همگی 22 تا 25 ساله هستند دست به سرقت می‌زنند.

 با دستگیری این دزدان بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد همه اعضای باند اعتیاد به شیشه داشته و سرکرده این باند نیز تا به حال بیش از هشت بار در رابطه با سرقت دستگیر شده است و عجیب این‌که همه ادعا کردند از سوی ناتاشا فریب خورده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس