شگرد یک اعدامی برای فرار از زندان، قتل دو مرد با شلیک دو دوست خلافکار، جنايت هولناک در پلاک ۴۱، دختر خون آشام پیرمرد را خورد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



شگرد یک اعدامی برای فرار از زندان

حوادث«متهم فرار كرد!» مامور جوان درحالي كه در بيسيم فرياد مي‌زد، ادامه داد: «مركز! متهم فرار كرد. آنها ما را بي‌هوش كردند و متهم را فراري دادند» با اعلام اين خبر بلافاصله گرو‌هي از ماموران وارد عمل شدند و طرح مهار براي دستگيري متهم فراري آغاز شد اما مرد ميانسال موفق شد تا از دست ماموران فرار كند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد متهم ميانسال مردي به نام قاسم است كه به اتهام قاچاق مواد مخدر به اعدام محكوم شده بود كه با شگردي حرفه‌يي از دست ماموران بدرقه زندان فرار كرده است. بررسي‌ها براي دستگيري متهم محكوم به اعدام ادامه داشت و در حالي كه هيچ سرنخي از متهم در دست نبود، تيزهوشي كارآگاهان پليس استان قزوين باعث شد تا قاسم با گذشت حدود يك سال از فرارش بازداشت شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرنوشت سیاه در خانه افیونی

«امیر مهدی» تنها سه بهار را دیده است، وقتی پدر با دنیایی بی‌عاطفگی رفت سایه سنگین ناپدری شیشه‌ای به‌خانه آنان نشست و روزهای سیاه پسرک به گناه‌های ناکرده آغاز شد.

روی تخت بیمارستان پسربچه‌ای تک و تنها با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند، پشت شیشه اتاق سی‌سی یو خالی از عاطفه است و مادر و پدر غایبان بزرگ راهروی دلهره بیمارستان هستند.

سرنوشت سیاه در خانه افیونی+تصاویر

امیر مهدی کوچولو در حالی که از سوی مادر معتاد و ناپدری‌اش مورد شکنجه قرار گرفته بود به دلیل شدت جراحات به کما فرورفت.

روز پنجشنبه 9 مردادماه سال جاری پیکر نیمه‌جان پسر سه ساله‌ای به نام امیرمهدی از سوی یک زن و مرد به بیمارستان الزهرای قم انتقال یافت و پس از پذیرش اورژانس تحت نظر گرفته شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل دو مرد با شلیک دو دوست خلافکار

در اوایل تیر ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره جرم خشن شامل یک مورد تیراندازی به سمت تلمبه کشاورزی فردی به نام "ناصر" توسط دو نفر موتور سوار ناشناس که منجر به قتل دو نفر به هویت "احمد" و "محسن" در شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر اطلاع حاصل شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری متهمان را در دستورکار خودر قرار داده و با هماهنگی دستگاه قضایی آخرین وضعیت افراد شرور و سابقه دار مورد بررسی قرار گرفت و پس از 28 روز فعالیت فشرده هویت عاملان قتل و تیراندازی مشخص می شود.

پس از محرز شدن هویت عاملان جرائم خشن در تنگستان استان بوشهر ماموران طی یکسری اقدامات پلیسی متوجه شدند که این افراد قصد دستبرد از خانه ای را در این شهرستان دارند.

ماموران سریعا جهت دستگیری متهمان با هماهنگی مقام قضایی به سمت منزل مورد نظر حرکت کرده و پس از استقرار در محل در یک عملیات منسجم دو قاتل را به همراه یک نفر سارق حین دستبرد به خانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعدام 3متجاوز به عنف

سه سارق مسلح که با تشکیل باند سرقت و انجام سرقت های متعدد و تجاوز به عنف باعث ایجاد رعب و وحشت در شیراز شده بودند روز یکشنبه در منطقه گویم شیراز در انظار عمومی به دار مجازات آویخته شدند.

اعدام 3متجاوز به عنف+عکس(+18)

 این سه سارق در سال 92 اقدام به انجام 12 سرقت مسلحانه و همچنین چند فقره تجاوز به عنف کرده بودند که با تلاش نیروی انتظامی پس از دستگیری در کمتر از یک سال به اتهامات آنان رسیدگی و احکام قطعی این مجرمان صبح امروز در ملاء عام به اجرا درآمد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جنايت هولناک در پلاک ۴۱

ماجراي قتل اعضاي يک خانواده در ساختمان ۳ طبقه در مشهد، هنگامي فاش شد که زن ساکن در طبقه اول ساختمان صبح روز گذشته، طبق معمول دخترش را براي کمک به امورات منزل خواهر باردارش به طبقه سوم (محل سکونت خواهرش) فرستاد. دختر نوجوان به آرامي از پله هاي منزل مسکوني بالا رفت و در منزل خاله اش را گشود اما حيرت زده با اجساد اعضاي خانواده خاله اش روبه رو شد.

حوادث

دختر مذکور که با ديدن پيکر خاله اش به شدت ترسيده بود، هراسان از پله ها پايين آمد و آن چه را که ديده بود وحشت زده براي مادرش بازگو کرد زن جوان که نمي توانست اين جملات را باور کند خود را به طبقه سوم رساند و بدين ترتيب دقايقي بعد خودروهاي گشت کلانتري طبرسي جنوبي، آژيرکشان در کنار ساختمان پلاک ۴۱ توقف کردند.

 نيروهاي انتظامي با تاييد درستي خبر و حفظ صحنه حادثه، ماجراي جنايت هولناک را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند. عقربه هاي ساعت ۱۱ صبح را نشان مي داد که قاضي موحدي راد به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان پليس آگاهي، عازم محل وقوع جنايت شدند. اجساد مربوط به زني حدود ۲۵ساله، پسر 3.5 ساله و مرد ۲۹ ساله اي بود که کف اتاق قرار داشت. قسمتي از گوش چپ و پوست سر زن جوان بر اثر وارد آمدن ضربه مجروح شده بود و آثار کبودي روي صورت و گردن و دهان مقتول، حاکي از آن بود که زن جوان با فشار دست خفه شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دختر خون آشام پیرمرد را خورد

پلیس فلوریدا روز گذشته اعلام کرد: یک زن در فلوریدای آمریکا، با ادعای اینکه خون آشام است در رفتاری خشونت بار گوشت صورت و بازوهای یک پیر مرد ویلچری را در خیابان پترزبورگ فلوریدا، با گازهای خونین کنده است.

میلتون الیس فرد آسیب دیده ۶۹ ساله، که پس از بخیه زخمهای صورت و بازوهایش از بیمارستان مرخص شد، در این باره گفت من ژوزفین اسمیت ۲۲ ساله را، دیروز در هوای بارانی در خیابان دیدم، هردو برای فرار از باران به دالان رستوران خالی که در آن سوی خیابان بود رفتیم.

دختر خون آشام پیرمرد را خورد+عکس

وی در ادامه حرفهایش گفت، به دلیل طولانی بودن باران من بر روی صندلیم به خواب رفتم، وقتی بیدار شدم اسمیت را دیدم که در بالای سرم ایستاده و خیره به من می نگرد. وی بی مقدمه گفت: هی، من خون آشام هستم و قصد خوردن تو را دارم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط دکل جان راننده را گرفت

مسوول سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دلیجان در استان مرکزی گفت: براثر شکسته شدن دکل در کارخانه ایزوگام دلیجان راننده جوان لیفتراک جان باخت.

سقوط دکل جان راننده را گرفت+عکس

وی اظهار کرد: آتش نشانان جسد راننده لیفتراک را که براثر فشار دکل به سینه دچار خفگی در ناحیه ریه شده بود از محل خارج کردند.
 
وی گفت: دکل تعمیری، تحمل بار را نداشته و براثر سقوط آن راننده لیفتراک با 30 سال سن به نام ح - ر در دم جان باخت و جسد وی به سردخانه شهرداری دلیجان منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شکار قوچ با مرگبارترین سلاح تاریخ

صبح روز گذشته نیروهای مستقر در پاسگاه محیط بانی کوه سفید دماوند متوجه صدای شلیک چهار گلوله در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کوه سفید شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند در این باره گفت: محیط بانان پس از مدتی جستجو متوجه دو فرد مسلح شدند که سلاح جنگی به همراه داشتند به همین دلیل بدون آنکه به افراد مسلح نزدیک شوند از مرکز اداره تقاضای نیروی کمکی نمودند.

دستگیری دو شکارچی با اسلحه جنگی+تصاویر

عباس میرزاکریمی افزود: با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اکیپی از نیروهای اداره محیط زیست دماوند به همراه  فرمانده یگان پارک ملی لار به منطقه اعزام شدند.

پس از رسیدن نیروهای کمکی حوالی غروب آفتاب، متخلفین درحالیکه زیر یک درخت مشغول استراحت بودند توسط محیط بانان غافلگیر و دستگیر شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس