قتل نوعروس در گرداب پيامک بازی، "گرگ نیمه عریان" پایتخت دستگیر شد، قتل عمو در پاسخ به قتل برادر و پدر، تلف شدن یک خرس در فیروزکوه و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



بازداشت عربده کش پاسداران در کمددیواری

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به دستگیری یکی از اوباش منطقه پاسداران به دنبال شرب خمر، عربده کشی، قدرت نمایی و مزاحمت برای اهالی این محدوده، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت «جابر» ضمن شرب خمر با وضعیت زننده‌ای اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای برای اهالی منطقه پاسداران کرده است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و بازدداشت متهم در دستور کار قرار گرفت.

محرابی در ادامه با اشاره به نحوه دستگیری این متهم افزود: در راستای دستگیری این متهم، ماموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضایی به محل سکونت متهم اعزام شدند و در حالی که همسر وی مدعی بود که «جابر» در منزل حضور ندارد، موفق شدند وی را در داخل یک کمد دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل نوعروس در گرداب پيامک بازی

حوادثساعت ۹صبح روز گذشته جواني راهي کلانتري شفاي مشهد شد و به افسرنگهبان گفت: چند ساعت قبل، همسرم را به قتل رسانده ام. در پي دريافت اين خبر و به دستور سرگردمقدم (رئيس کلانتري شفا) گروهي از مأموران براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کردند. آنان با مشاهده جسد زن ۲۰ساله که روي تخت خفه شده بود، مراتب را به قاضي سيدجواد حسيني(قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقايقي بعد با حضور مقام قضايي، پزشک قانوني و عوامل بررسي صحنه جرم در محل جنايت، تحقيقات در اين باره آغاز شد. جسد مربوط به زن جواني بود که يک روسري به دور گردنش پيچيده شده و روي تخت افتاده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


"گرگ نیمه عریان" پایتخت دستگیر شد

ساعت 23 و 20 دقیقه 19 مرداد ماه بر اساس اعلام مرکز پیام فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد سرقت خودرو بصورت مسلحانه در آدرس خانی آباد نو، میدان ابوریحان بلافاصله واحد گشت این یگان به موقعیت اعزام شد.

در بررسی های پلیسی و تحقیقات محلی از تعدای از اهالی محل که در مکان مورد نظر تجمع کرده و اعلام داشتند که داخل قهوه خانه نشسته بودیم که فردی به هویت "فرشید" 40 ساله معروف به "فرشید گرگی" در حالیکه که نیمه عریان بود و در یک دست چاقوی سلاخی و در دست دیگر اسلحه کلت کمری مشکی رنگ داشت وارد قهوه خانه شده و اقدام به تهدید افراد نموده و پس از شلوغ شدن اوضاع یک دستگاه خودروی پژو 405 که متعلق به خانم 51 ساله ای که به همراه پسرش در حال عبور از محل بوده را به زور به سرقت برده و از محل متواری گردیده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل عمو در پاسخ به قتل برادر و پدر

یکی از اهالی منطقه فشافویه ساعت 22:30 روز 22بهمن سال 90 هنگام بازگشت به محل سکونتش با خودرو پرادو رهاشده در بیابان‌های فشافویه روبه‌رو شد. این شخص که کنجکاو شده بود، پس از نزدیک‌شدن به خودرو، جسد مردی حدودا 50ساله را دید که در نزدیکی پرادو روی زمین افتاده بود. او بلافاصله در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 موضوع را به ماموران اطلاع داد.

قتل عمو در پاسخ به قتل برادر و پدر

افسران جنایی خودرو پژو 405 را به پلیس آگاهی بردند و با انجام بررسی‌های فنی- پلیسی و به‌دست‌آمدن دلایل علمی، اطمینان پیدا کردند از این خودرو در ارتکاب جنایت استفاده شده است. با توجه به مدارک کشف‌شده ارتکاب جنایت توسط برادرزاده مقتول قطعی شد و دستگیری علیرضا در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفت اما هیچ ردپایی از این متهم وجود نداشت به همین دلیل پلیس موفق به دستگیری متهم نشد تا اینکه ماموران در نهایت با انجام اقدامات دامنه‌دار پلیسی، توانستند مخفیگاه علیرضا را در شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی کنند. آنها پس از اخذ نیابت قضایی از بازپرس پرونده راهی این شهر شدند و او را روز چهارشنبه هفته پیش دستگیر و به تهران منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تلف شدن یک خرس در فیروزکوه

ضا کرمی گفت: سه شنبه هفته گذشته ماموران اجرایی شهرستان فیروزکوه در حین و گشت و پایش ارتفاعات بهنک توابع ارجمند متوجه لاشه خرس عظیم الجثه‌ای شدند که چند روزی از تلف شدن آن گذشته بود.

تلف شدن یک خرس در فیروزکوه+عکس

وی با بیان اینکه مشکلاتی از جمله خشکسالی، تخریب مراتع و جنگلها، وجود جاده‌های متعدد عشایری و ترانزیتی و ساخت و سازها و شکارچیان غیر مجاز عرصه را برای زیست حیات وحش به تنگ آورده اظهار داشت: از سال 1380 به بعد این سومین خرسی است که در شهرستان فیروزکوه به دلایل مختلف از جمله شکار و یا تصادف با خودرو از بین رفته است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمله خرس به محیط بان

حوادث«یعقوب عزیزی» مسوول اداره منابع طبیعی آبدانان، اظهار کرد: دو نفر از محیط بانان این اداره هنگام گشت زنی در منطقه جنگلی «نوکول کناره» در محدوده منطقه قرق شده «دینار کوه» مورد حمله یک قلاده خرس وحشی قرار گرفتند.

وی افزود: تلاش محیط بانان برای نجات از چنگال این خرس نیم ساعت به طول انجامید که در پایان با وجود جراحت های یکی از آنان موفق به فرار شدند.

مسوول منابع طبیعی آبدانان بیان کرد: محیط بانان در این حادثه صدمه ای به خرس وارد نکردند و این حیوان وحشی از محل متواری شد.

به گفته عزیزی، محیط بان مجروح به مراکز درمانی شهرستان آبدانان منتقل شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ نوجوان 16 ساله در شهربازی

شامگاه روز جمعه خبر سقوط نوجوان 16 ساله از وسیله تفریحی چرخ و فلک شهربازی بسیج واقع در اتوبان محلاتی به مرکز اورژانس تهران مخابره گردید.
 
با دریافت خبر در ساعت 23:09 بلافاصله یکدستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید.
 
تکنسینهای اورژانس تهران با حضور در محل و انجام معاینات پزشکی متاسفانه فوت نوجوان را به دلیل شدت جراحات تایید نمودند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


پایان زندگی شکارچی به دست همراهانش

حوادثاوائل هفته گذشته هنگامیکه ۳ نفر از اهالی روستای شلمیک از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری عازم شکار شده بودند به اشتباه یکی از همراهان خود را هدف گلوله قرار می دهند.

علی کلانه محیط بان اسبق پناهگاه حیات وحش دودانگه در این باره گفت: این ۳ نفر شکارچی غیرمجاز بصورت شبانه و به قصد شکار شوکا وارد جنگل های منطقه دودانگه شده شده بودند که به علت تاریکی هوا دو نفر از آنان اشتباها به سمت نفر سوم شلیک کرده و وی را به قتل می رسانند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابک ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    امروز خوب بودی مشرقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس