اختفای جسد همسر دوم در کمد دیواری، خروج قطار از ریل راه آهن تهران-جنوب، آتش جنگل‌های آمل را فرا گرفت، جزئیات دستگیری نقابداران مخوف مشهد و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



اختفای جسد همسر دوم در كمد ديواری

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدسرهنگ عرب زاده، رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي در تشريح جزييات اين حادثه گفت: حدود دو سال پيش، گزارشي در خصوص كشف جسد زني در كمد ديواري به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام شد.

با اين خبر، دستگيري همسر فراري مقتول از سوي كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان در دستور كار قرار گرفت. پس از گذشت ۱۸ ماه از متواري بودن وي، در تحقيقاتي كه پليس انجام داد، مشخص شد او در يك شركت خدماتي در چالوس مشغول به كار است.

پس از آن كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان به شهرستان چالوس اعزام شده و با همكاري ماموران آگاهي آن شهرستان متهم فراري را دستگير و به خراسان جنوبي منتقل كردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حادثه وحشتناک برای30 زن در عروسی

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدساعت یک ظهر سه‌شنبه چهارم تیرماه سال جاری بود که زنان مهمان عروسی برای خوردن ناهار یکی پس از دیگری در سالن مخصوص جمع شدند و ناگهان خنده و شادی‌ها به همهمه، فریاد و ناله تبدیل شد.زیرپای مهمانان خالی شد و همه ناگهان داخل فاضلاب چاه سقوط کردند.با این حادثه عجیب که با ناله، گریه و فریاد همراه بود مردان روستا به تکاپو افتادند و همزمان با کمک‌رسانی و خارج کردن این زنان از چاه فاضلاب با پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی تماس گرفتند.

ثانیه‌هایی از مهمانی نگذشته بود که صدای آژیر آمبولانس‌ها در کوچه پس‌کوچه‌های روستا پیچید و همزمان برخی مهمانان با خودروهای شخصی زنان حادثه‌دیده را به بیمارستان رساندند.

در همان دقایق نخست، 30 زن به بیمارستان‌های دیلمان و لاهیجان انتقال یافتند و همگی تحت درمان قرار گرفتند و این در حالی بود که دستور تخلیه چاه فاضلاب صادر شد تا در صورت ماندن شخصی در آن اقدامات نجات یا خارج کردنش صورت گیرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خروج قطار از ریل راه آهن تهران-جنوب

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدامیر حمزه‌بزرگی اظهار کرد: خروج یک واگن از قطار باری در تونل شماره 11 ایستگاه شهبازان در محدوده اداره کل راه آهن زاگرس موجب مسدود شدن خط راه آهن جنوب به تهران شده است.

وی افزود: این حادثه ظهر امروز و با خارج شدن یک چرخ از واگن قطار باری در این تونل اتقاف افتاده و با توجه به این که این واگن خالی از بار است امیدواریم که بتوانیم هر جه سریع‌تر خط را مجددا بازگشایی کنیم.

معاون فرماندار اندیمشک اضافه کرد: نیروهای اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس برای رفع مشکل بسیج شده و تلاش این نیروها برای رفع مشکل  و بازگشایی خط ادامه دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش جنگل‌های آمل را فرا گرفت

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدبخشدار امامزاده عبداله شهرستان آمل در ساعت مخابره خبر - 20:19 - گفت: تاکنون بیش از 20هکتار از پوشش های جنگلی ارتفاعات ˈ میکادره ˈ در این بخش در آتش سوخته و صعب العبور و صخره ای بودن محل وقوع آتش سوزی، اطفای حریق را برای نیروهای امدادی و ماموران یگان حفاظت و منابع طبیعی شهرستان مشکل کرده است.

یحیی عسگری پور افزود: نیروهای مردمی و ماموران یگان حفاظت و منابع طبیعی وامدادی شهرستان آمل برای مهار آتش سوزی حضور دارند و با تجهیزات دستی در حال خاموش کردن آتش هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات دستگیری نقابداران مخوف مشهد

سردار بهمن اميري مقدم فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي، با اعلام اين خبر گفت: از چندي قبل گزارش سرقت هاي مخوف از مغازه هاي مشهد توسط چند سارق نقابدار به فوريت هاي پليسي 110 گزارش شد و با توجه به اهميت موضوع تيم هاي آگاهي فرماندهي انتظامي مشهد و كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان ماموريت يافتند موضوع را به طور وي‍‍‍‍‍ژه پي گيري كنند.

سرتيپ اميري مقدم افزود: تحقيقات پليسي در اين باره حاكي از آن بود كه 3 مرد و يك زن با سر و صورت پوشيده به فروشگاه هاي مشهد حمله ور شده و با تهديد قمه و چاقو ومجروح كردن، صاحبان مغازه ها مرتكب سرقت هاي به عنف مي شوند.

وي تصریح کرد: ماموران كلانتري خلق آباد و كارآگاهان پليس آگاهي با روش هاي اطلاعاتي و بررسي تصاوير ضبط شده از طريق دوربين هاي مدار بسته يكي از فروشگاه ها، دوتن از عاملان سرقت ها كه از مجرمان حرفه اي و سابقه دار هستند را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.

بهمن اميري مقدم ادامه داد: پليس در اقدامي غافلگيرانه 2 متهم مورد نظر كه "اصغر" و "حسام" نام دارند را در مخفيگاه شان دستگير كردند که اين متهمان در بازجويي هاي پليسي دو همدست خود را كه يك مرد و زن جوان بودند را معرفي كردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ریزش ساختمان جان کارگرجوان را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: ساعت 14 و 14 دقیقه روز جمعه یک مورد حادثه ریزش آوار در سعادت آباد ، کوی فراز به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانانان ایستکاه 59 و گروه نجات سه خود را به محل حادثه رساندند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/6/8/700507_338.jpg

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه ، مشخص شد حادثه در یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع که 200 متر از آن گودبرداری شده بود، رخ داده است. ریزش ضلع شمالی محل گودبرداری شده ، باعث ریزش خاک و سنگ بر سر کارگری شده بود.

ملکی خاطر نشان کرد؛ کارگر ساختمانی زیر آوار محبوس بود و آتش نشانان پس از مدتی کارگر 35 ساله را از زیر آوار خارج کرده و به امدادگران اورژانس نحویل دادند که آنها مرگ او را تایید کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حریق شش باره کارخانه بلوک

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنیدمدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یک کارخانه تولید بلوک‌های سقفی برای ششمین بار متوالی در امسال خبر داد.

مهدی رضایی مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در این باره گفت: در ساعت 21 روز گذشته یک مورد حادثه حریق به آدرس بزرگراه آسیایی، نبش آزادی 135 به مرکز فوریت‌های آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه 36 برای ششمین بار متوالی در سال جاری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود و با توجه به اینکه حریق در مجاورت مخزن‌های مواد شیمیایی قرار داشت بلافاصله درخواست تامین خاک و شن شد و آتش نشانان نیز از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خودسوزی مرد 42ساله در اصفهان

مردی 42 ساله پیش از ظهر شنبه در یکی از بانک های شهر اصفهان اقدام به خودسوزی کرد.

برخی منابع، دلیل این اقدام را اختلاف فرد یاد شده با همسرش که کارمند همان بانک است، اعلام کردند.

مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان درپی اطلاع از وقوع این حادثه با اعزام یک واحد امداد اورژانس 115 ، این مرد را به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل کرد.

یک مسوول در بیمارستان سوانح و سوختگی ، درصد سوختگی این مرد را 100درصد اعلام کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شام ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    مشرق دستت درد نکه.... دستت درد نکنه!!!
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    این موضوعات تخصصی است و باید کامل توضیح داده بشود مثل قبل از انقلاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس