کد خبر 1542405
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
عضو هیات مدیره پرسپولیس: جدایی درویش؟ کسی به ترکیب برنده دست نمی‌زند

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سخنان جواد نکونام درباره یحیی گل محمدی گفت: این حرف‌ها برای به حاشیه بردن تیم است و همه مربیان می‌دانند که شاخص‌ترین مربی ایرانی در لیگ گل محمدی است.

به گزارش مشرق، رضا درویش پس از تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: متاسفانه این بازی که تصور می‌کردیم خیلی امتیاز آن در دسترس است، بازیکنان ما اواخر این دیدار، تیم حریف را دست کم گرفتند و از این جهت امتیاز مسلم را از دست دادند. بازیکنان تصور می‌کردند که برنده شدند و از این جهت سعی کردند بیشتر نتیجه را حفظ کنند و مالک توپ باشند.

وی درباره حاشیه‌های ناهار بازیکنان گفت: این‌ مسائل چرا مطرح می شود و ضروری نیست که باشگاه متعهد شود به بازیکنان ناهار بدهد. سیب زمینی و تخم مرغ هم غذای بدی نیست و خیلی از ورزشکاران برای رژیم این غذا را انتخاب می‌کنند. این حرف و حدیث‌ها برای فضای مجازی است. حالا به این غذا اعتراض داشته‌اند برای آنها غذای دیگری مهیا شده است.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص انتقادها از قیمت بلیت بازی خاطرنشان کرد: بلیت بازی ۳۰۰ هزار تومان نبود و باشگاه در آن ذی نفع نیست و تعهدی به فدراسیون داشتیم و قبلا ۳ میلیارد تومان هزینه ورزشگاه بود و بنا بود ۵۰ درصد بلیت‌فروشی را بردارند.

وی یادآور شد: از این بازی امروز ۵۰ درصد دیگر نامه دادیم که شرکت توسعه برای بدهی خود بردارد. در اصل پول این بلیت‌ها سمت باشگاه نمی‌آید و صرف بدهی‌های قبلی ما می‌شود. مقداری از هزینه بلیت را شرکت توسعه و مقداری را فدراسیون برمی‌دارد. هرچند باید از شرکت توسعه و تجهیز تشکر کنم که زمین ورزشگاه آزادی را مهیا کردند.

درویش درباره حرف‌های جواد نکونام درخصوص یحیی گل محمدی گفت: این حرف‌ها برای به جاشیه بردن تیم است و همه مربیان می‌دانند که شاخص‌ترین مربی ایرانی در لیگ گل محمدی است و فایده‌ای هم ندارد.

وی درباره بدهی رادوشوویچ اظهار داشت: یک فردی گفته بود که شما باید شخصی پول وی را بدهید و من گفتم چرا باید پرداخت کنم و باشگاه باید پرداخت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    نگران نباشید آقای درویش وزارت ورزش همه بودجه اش را برای تیم شما می دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس