کد خبر 1607079
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
پورموسوی: تمرکز داور در نیمه دوم به هم ریخت/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط داوری در بازی برابر پرسپولیس به دو شکل متفاوت بود و به نظرم تمرکز آنها از دست رفت و تصمیم‌های اشتباه گرفتند.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی با اشاره به شرایط دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با برد ۴ بر ۳ سرخ‌پوشان تهرانی همراه بود اظهار داشت: در نیم فصل اول اشتباهات داوری و مصدومیت‌های پیاپی کارمان را سخت کرد اما در نیم فصل دوم با خریدهایی که داشتیم شرایط بهتر شد.

وی ادامه داد: قبل از بازی با پرسپولیس هم گفته بودم باید شجاعانه بازی کنیم و از همان ابتدا هم با همین روند به میدان رفتیم و ۳ گل زدیم اما در بین دو نیمه، اتفاقاتی رخ داد که نتیجه از دست رفت.

وی افزود: بعد از گل سوم ما، اعتراض دروازه‌بان حریف به کمک داور سمت مخالف موجب شد جو ورزشگاه علیه داوری شود. زمانی که داوران در حال رفتن به رختکن بودند یک نفر که فکر می‌کنم مترجم تیم پرسپولیس بود توهین بسیاری به داوران کرد و شاید تهدید هم شده بودند که در نیمه دوم قضاوت نیمه نخست را نداشتند و تمرکز خودشان را از دست دادند.

سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: در صحنه‌ای که بازیکن ما اخراج شد داور ۳۰ متر فاصله داشت و اگر صحنه را می‌دید کارت زرد دوم را نمی‌داد، از سویی دیگر در این بازی سه تعویض اجباری داشتیم.

وی افزود: من به بازیکنان خود ایمان و اعتقاد دارم، ما در برابر استقلال هم همین شرایط را داشتیم. ما از ۱۷ گلی که پرسپولیس خورده سهم‌مان ۵ گل است و امیدوارم در لیگ برتر باقی بمانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 1
    حالا اگر پور موسوی برنده شده بود: داور با دقت بالا قضاوت کرد و هیچ مشکلی نداشت
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 1
    نیمه اول که سه تا زدید تمرکزش خوب بود ،نیمه دوم تمرکز نداشت ؟!همه بازی ها که باختید و آخرای جدول هستید داورها تمرکز نداشتند؟! مربی ایرانی فقط بهانه غیرفنی و قبول نکردن اشتباه تاکتیکی و فردی خودش و بازیکنانش.. "شاید تهدید هم شده بودند" این فوتبال کمیته انضباطی نداره هرکی میاد هر دروغ و تهمتی میزنه ؟ میگه داور سی متر فاصله داشت، حتما داور رفته بود کرنر بزنه ! مرد حسابی جلوی چشمش کمک داور بازیکن تون جفت پا پریده رو ساق حریف
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 0
    حالا دوباره چند دقیقه خودتون رو بندازین زمین شاید فرجی شد
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      2 0
      اره بازی تموم شده هنوز دارند میفتند رو زمین
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    بهر حال باید مطیع نطرات کارشناسان باشید! والا معلومه که هر کسی بنابر تمایلات خودش نظر میده! کمی جنتلمن باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس