کد خبر 1607125
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

سالانه مسافران بسیاری به شهر مشهد سفر می‎کنند. در این شهر بارگاه امام هشتم قرار دارد و علاوه ‎بر آن دارای مکان‎های تفریحی و گردشگری بسیاری است. شهر مشهد به‎دلیل این‌که سالانه میزبان بسیاری از مسافران است، دارای هتل‎های لوکس و مدرن بسیاری است. در واقع این امکان وجود دارد که شما با هر بودجه‎ای هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هتل درویشی مشهد یکی از هتل‎های 5 ستاره و لوکس شهر مشهد است. این هتل مشهد روزانه میزبان مسافران بسیاری از سرتاسر دنیا است. شما قبل از رزرو هتل درویشی این امکان را خواهید داشت که نظرات مسافرانی که در گذشته در این هتل اقامت کرده‎اند، را بررسی کنید. اگر می‏خواهید درباره نظر کاربران هتل درویشی مشهد اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

نظر کاربران درباره هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از هتل‏های بسیار لوکس شهر مشهد است که بهترین امکانات را به مسافران خود ارائه می‏دهد. این هتل مشهد دارای امکانات بسیاری است که بهترین آن مجموعه آبی این هتل است. برخی از امکانات هتل درویشی به‎شرح زیر است:

اتاق‎های هتل درویشی

هتل درویشی بهترین هتل مشهد است که سالیانه مسافران بسیاری در این هتل شیک و لوکس اقامت می‏کنند. این هتل دارای امکانات اقامتی مختلفی برای گردشگران است. به‏عنوان مثال زوج‌های جوانی که برای سفر ماه عسل خود این هتل را انتخاب کرده‎اند، ‎می‏توانند اتاق ماه‌عسل را برای خود رزرو کنند. همچنین این هتل دارای اتاق‌های دیگری مانند اتاق دوبلکس ایران باستان، دوبلکس ایران اسلامی، دوبکس مصر، دوبلکس چین، دوبلکس هند، اتاق‌های امپریال، اکونومی، استاندارد، اسپا و اتاق آینده است. همچنین واحدهای اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ نیز طرفداران زیادی بین مسافران دارد.

معماری برخی از اتاق‏های هتل درویشی الهام گرفته از معماری رم است که فضای دل‌انگیزی را به مسافران خواهد داد. همچنین اتاق‌های هتل درویشی مشهد رو به حرم اما رضا است.

نزدیکی هتل درویشی به حرم

یکی از ویژگی‎های مهم هتل درویشی فاصله کم آن با حرم امام رضا است، طوری‎ که شما تنها با 10 دقیقه پیاده‏روی به حرم خواهید رسید. البته هتل درویشی مشهد این امکان را برای مسافران مهیا کرده است که با سرویس بتوانید به حرم امام رضا بروید.

نظر کاربران درباره هتل درویشی مشهد

استخر هتل درویشی

هتل درویشی دارای امکانات و خدمات بسیاری است. یکی از بهترین خدمات این هتل مشهد مجموعه آبی آن است که به‎عنوان اولین مجموعه آبی هتلی مجهز به سالن تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس شناخته شده است. مجموعه آبی مشهد بسیار مجهز است و دارای کادری مجرب است. در این مجموعه آبی خدمات دیگری مانند سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش اختصاصی و ... ارائه می‌شود.

رستوران‎های هتل درویشی

هتل درویشی یک اقامت فوق‌العاده برای مسافران است که دارای رستوران‌ها و کافه‌های لوکس است. درصورت اقامت در هتل درویشی شما این امکان را خواهید داشت که با هر ذائقه‎ای‌ غذاهای باکیفیت و متنوع را سفارش دهید. همچنین شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که رستوران‌ها و کافه‌های این هتل تقریبا قیمت بالایی دارند، اما این موضوع در برابر میزبانی و طعم عالی غذاها به چشم نمی‌آید.

قیمت رزرو هتل درویشی

همان‌طور که بیان کردیم هتل درویشی مشهد دارای اتاق‏های بسیاری است که شما می‎توانید نسبت به نیاز و بودجه خود آن‎ها را انتخاب کنید. قیمت رزرو هتل درویشی مشهد به عوامل مختلفی مانند نوع اتاق، تعداد نفرات، تعداد روزهای اقامت و... بستگی دارد. در نتیجه نمی‎توان قیمت دقیقی را برای آن بیان کرد.

نظر کاربران، معیاری برای انتخاب هتل‌های مشهد

اگر شما برای بار اول است که می‎خواهید هتل درویشی را رزرو کنید، ممکن است در انتخاب هتل تردید داشته باشید و یا ندانید که کدام یک هتل‎های مشهد را انتخاب کنید. هتل درویشی مشهد یک هتل شناخته شده و لوکس است که قیمت نسبتا بالایی دارد. اما این امکان برای شما فراهم است که قبل از رزرو هتل مشهد، برای اطمینان نظرات کاربران را در سایت‏های مختلف بررسی کنید و با خیالی راحت و بدون نگرانی هتل درویشی مشهد را رزرو کنید. به‎عنوان مثال برخی از نظرات کاربران به‎شرح زیر است:

  • هتل درویشی مشهد هتل خوبی است. این هتل استخر تمیز و بزرگی دارد. هتل درویشی مشهد منوی صبحانه متفاوتی داشت و استخر این هتل مشهد از کیفیت بالایی برخوردار است. در حالت کلی هتل درویشی مشهد امکانات بسیار مطلوبی دارد و خاطره به‎یاد ماندنی را در ذهن مسافران باقی خواهد گذاشت.
  • برای هتل درویشی مشهد فقط باید گفت عالی است، اتاق منظری رو به شهر داشت و بسیار زیبا و لوکس است.

نظر کاربران درباره هتل درویشی مشهد

مشهد شهری زیارتی با هتل‏های لوکس

شهر زیارتی مشهد دارای هتل‏های شیک و لوکس بسیاری است. طوری ‏که با اقامت در این هتل‏ها سفری به‏یادماندنی در ذهن شما باقی خواهد ماند. شما می‎توانید قبل از سفر به مشهد از سایت‏های معتبر اقدام به رزرو هتل مشهد کنید تا دیگر نگرانی برای اقامت خود نداشته باشید. یکی از سایت‏های معتبر برای رزرو هتل اسنپ تریپ است، که امکان رزرو هتل به‎صورت راحت و سریع وجود دارد. از ویژگی‏های این سایت معتبر پشتیبانی 24 ساعته در 7روز هفته است و بیشترین تخفیف‏ها را برای رزرو هتل برای مشتریان خود فراهم می‏کند. همچنین شما می‏توانید نظرات کاربران را بررسی کنید، سپس اقدام به رزرو هتل کنید تا نگرانی بابت رزرو هتل نداشته باشید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس