کلاهبرداری در کلاس‌های کمک‌پرستاری، پای نزدیکان دولتی‌‌ها به پرونده کیارستمی باز می‌شود؟ و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری سه‌شنبه 29 تیر ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 
 
 
به رغم آنكه از وعده‌هاي دولت در زمان تبليغات انتخابات رياست جمهوري 92 يكي «گشايش‌هاي متعدد و مشهود اقتصادي در صورت توافق هسته‌اي با غرب» و ديگري «مبارزه با تبعيض و فسادهاي اقتصادي» در جامعه بود؛ شعارهايي كه تحقق نيافته است و در مقابل عاملي براي يك دوره‌اي شدن رياست جمهوري حسن روحاني هم شده است. 
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد طرح استیضاح وزیر کار گفت: در این زمینه به همکاری نمایندگان خوشبین و امیدوار هستم و اگر هم تذکر و سوالی وجود دارد، برای بهبود وضع کشور است. 
 

پس از یک دوره توقف حضور هیئت‌های بازرسی وزارت علوم برای تغییر روسای دانشگاه‌ها، امروز این هیئت به دانشگاه شهید بهشتی رسید. 
 

رحمانی فضلی با بیان اینکه دی ماه باید ستادهای انتخاباتی وزارت کشور فعال شود، گفت: چهار ماه به انتخابات مانده و کم‌کم فضای انتخاباتی در کشور حاکم می‌شود، لذا باید در این مدت حداقل جابجایی‌ها را داشته باشیم اما هر جا که لازم است ترمیم کنیم، باید این کار صورت گیرد. 
 
فرهنگ و هنر
 

مستند «کشمیر بهشت فراموش شده» با موضوع جریانات سیاسی و اقلیمی ناشی از تقسیمات مرزی در ایالت کشمیر، دوشنبه ۲۸ تیرماه از شبکه افق پخش می شود.
 

سریال‌های منتخب و راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم مقاومت از سوی هیات داوران این بخش اعلام شد. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛فریبا نادری گفت: واقعا شرایط این روزهای من بد است چراکه نزدیک به یک سال است کار نکرده‌ام و اگر اینگونه پیش برود از بازیگری خداحافظی می‌کنم. 
 
 

در حالی که تنها دو روز به اعلام نظر کمیسیون بررسی پرونده پزشکی عباس کیا رستمی زمان باقی مانده است؛ شایعاتی در فضای مجازی بر سهام‌داری برخی وابستگان مقامات دولتی در بیمارستان جم حکایت دارد که این امر نگرانی‌هایی را در خصوص اعمال نفوذ در پرونده پزشکی وی ایجاد کرده است. 
 
اقتصاد
 

در حالی که نیروی انتظامی امروز از دستگیری ۲۳ نفر از کارکنان سازمان‌های مرتبط با پرونده قاچاق کالا در بندر شهید رجایی گفته است، مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی مدعی هستند هیچ‌یک از کارکنان این سازمان در بندر شهید رجایی و اپراتورهای بندر در این موضوع دخیل نبوده‌‌اند.
 

کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر ادغام بانک ها به منظور افزایش سرمایه و منابع بانکی انجام شود خوب است اما اگر به دلیل ورشکستگی برخی بانک ها باشد اصلا به صلاح کشور نخواهد بود. 
 

محله متراژ قیمت (تومان)
نظام آباد 53 متر 100 میلیون
فلاح 65 متر 140 میلیون
بیسیم 59 متر 147 میلیون
سنگلج درخونگاه 80 متر 230 میلیون
سنایی 88 متر 320 میلیون
توحید 116 متر 370 میلیون
پیروزی 105 متر 370 میلیون
ونک 85 متر 455 میلیون
افسریه 120 متر 470 میلیون
سهروردی 70 متر 585 میلیون
عارف 102 متر 740 میلیون
امیرآباد شمالی 189 متر یک میلیارد و 140 میلیون
نارمک 173 متر یک میلیارد و 351 میلیون
گیشا 420 متر 6 میلیارد و 800 میلیون

 

 آیا واقعا می‌توان گوشی آیفون را از بازار جمع کرد؟


کمپانی اپل تنها تا پیش از اجرای طرح رجیستری، فرصت تأسیس نمایندگی در کشور را دارد درغیر این صورت تمام گوشی‌های آیفون از بازار جمع‌آوری خواهد شد و به هیچ عنوان قابلیت رجیستر شدن را نخواهد داشت.

 بین الملل
 

حمله داعش به روستاهای پیرامون «صرین» در ریف عین العرب واقع در شمال شرق شهر حلب تهدید جدیدی برای مهم‌ترین پایگاه‌های تحت تسلط یگان‌های پشتیبانی کُرد و نیروهای خارجی در این منطقه است.
 

یکی از اعضای عرب کنست (پارلمان "اسرائیل") رژیم صهیونیستی را به حمایت از کودتای ترکیه متهم کرد. 
 

نیروهای ارتش عراق پس از دو روز نبرد سنگین با عناصر گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش موفق به بازپس گیری شهرک دولاب واقع در استان غربی الانبار این کشور شدند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

کشمیر منطقه‌ای در شمال غربی شبه‌جزیره هند واقع شده؛ این روزها با کشته شدن رهبر 22 ساله حزب مجاهدین به ضرب گلوله، موجی از تظاهرات مردمی کشمیر را فرا گرفته است. 
 
ورزش
 

بازیکنان خارجی فصل پیش پرسپولیس بخش عمده‌ای از قرارداد‌های خود را از این باشگاه طلبکار هستند.
 

رئیس مرکز پزشکی سازمان لیگ اعلام کرد که به زودی وضعیت آمادگی جسمانی و پزشکی بازیکنان لیگ برتر اعلام خواهد شد و قرار است مقایسه‌ای هم با فوتبال اروپا صورت بگیرد. 
 

شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای لیگ برتر شانزدهم اعلام شد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

در بین کسانی که برای خرید باشگاه المپیک مارسی فرانسه درخواست دادند، نام یک ایرانی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد بیشترین پیشنهاد را نیز ارائه کرده است.
 
جامعه
 

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: دوره‌های یک‌ساله برای افرادی طراحی شده که به عنوان کمک‌پرستار به بیمارستان‌ها و حتی منازل بروند و خدمات یک کارشناس پرستاری را ارائه دهند که این خیانت به مردم بوده و بسیار خطرناک است.
 

مرد میانسال که در دام گروگانگیران 800 میلیونی گرفتار شده بود، با تیزهوشی توانست از غفلت نگهبانان استفاده و فرار کند. آدم‌ربایان خشن یک بار قصد داشتند این مرد را به قتل برسانند که با التماس‌های او منصرف شدند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

حتما تا کنون بارها با تابلوی «پارک = پنچری» مواجه شده‌اید و یا قصد نصب آن در جلوی درب منزل خود را داشته‌اید. 
 

شرکت مرسدس اتوبوس بدون راننده ای ساخته که به طور آزمایشی در شهر آمستردام هلند به کار گرفته شده است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 
 
دفاع و امنیت
 

وزیر دفاع گفت: روند ارتقاء روز افزون توان دفاعی و قدرت بازدارندگی در کلیه صنایع دفاعی در جریان است و جنگ روانی و شانتاژ تبلیغاتی دشمنان تأثیری بر این روند نداشته و نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    اجب تناقضی
  • محمود ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    کمپانی اپل تنها تا پیش از اجرای طرح رجیستری، فرصت تأسیس نمایندگی در کشور را دارد درغیر این صورت تمام گوشی‌های آیفون از بازار جمع‌آوری خواهد شد و به هیچ عنوان قابلیت رجیستر شدن را نخواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس