کد خبر 606665
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: پرونده عباس کیارستمی در دادسرای نظام پزشکی کشور در حال بررسی است و دومین جلسه کارشناسی با حضور فرزند وی در این زمینه برگزار شد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره پرونده پزشکی عباس کیارستمی اظهار کرد: بررسی کارشناسی این پرونده روند قانونی خود را طی می‌کند و ما سعی کردیم از افراد زبده و کارشناسان خبره پزشکی در رسیدگی به این پرونده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون دو جلسه کارشناسی درباره پرونده کیارستمی برگزار شده است، بیان کرد: در مرحله دوم رسیدگی به این پرونده ما از فرزند مرحوم کیارستمی دعوت کردیم تا به صورت مفصل در مورد مراحل درمانی پدر خود گزارشی را ارائه کند تا با کسب اطلاعات از پزشک مورد اعتماد و فرزند کیارستمی بتوانیم نظر نهایی کارشناسی را آماده ارائه به افکار عمومی کنیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: پرونده عباس کیارستمی در دادسرای نظام پزشکی کشور در حال بررسی است و دومین جلسه کارشناسی در این زمینه برگزار شد.

زالی ادامه داد: به دلیل حجم بالای اوراق پزشکی مرحوم کیارستمی در فاز درمان در کشورمان موضوعات و مسائل مختلف در حال پیگیری است که امیدواریم با تلاشی که گروه‌های درمانی و کارشناسی در این زمینه انجام می‌دهند بتوانیم با جمع‌بندی نهایی بدون توجه به برخی شایعات و سیاست‌زدگی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، نظر دقیق کارشناسی و خود را اعلام کنیم.

وی عنوان کرد: جمع‌بندی نظرات کارشناسی اول و دوم و ارائه آن به دادسرای انتظامی جمع‌بندی در این زمینه انجام شده و به زودی نظر نهایی کارشناسی در مورد پرونده مرحوم کیارستمی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان نظام پزشکی یادآور شد: ما در رسیدگی به این پرونده سعی کردیم تا از دیدگاه و نظرات کارشناسی و متخصصان به شکل مطلوب استفاده کنیم و زمینه‌ای را فراهم کنیم تا در بهترین شرایط  آنچه که به معنای واقعی اتفاق افتاده است را به اطلاع مردم برسانیم.

زالی گفت: امیدواریم در روزهای آینده به صورت صریح و شفاف نظر نهایی کارشناسی در این زمینه اعلام شود تا افکار عمومی در جریان روند پرونده مرحوم کیارستمی قرار گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    پیمانه که پر شود ایران و فرانسه نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس