طیب‌نیا یک بازنشسته با مدرک فوق‌دیپلم ساختمان را معاون خودکرد، پرده سینماها میزبان کدام بازیگران است؟و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری شنبه 16 مرداد ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که این حقوق ها را دریافت کرده اند در واقع سوء استفاده کرده و متخلف محسوب می شوند و باید طبق قانون دو برابر آنچه را که دریافت کرده اند به بیت المال بازگردانند.
 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره ممنوعیت بکارگیری دوشغله‌ها به وزرا و مدیران ارشد اجرایی کشور نامه نوشت. 
 

رئیس مجلس خبر بازداشت کاظم جلالی و پادرمیانی خود برای آزادی وی را کلا دروغ و خلاف اندر خلاف خواند و گفت: نه چیزی بوده و نه کسب به من مراجعه کرده است. 
 

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: با توجه به تعویق محاکمه شیخ عیسی قاسم و خروش مردم بحرین در اعتراض به حکم سلب تابعیت وی به نظر می رسد حرکت اعتراضی مردم بحرین در حال خروج از مسیر مسالمت آمیز است. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

باران کوثری، امین حیایی، نوید محمدزاده، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، بهزاد فراهانی، امیر جدیدی، لیلا حاتمی، مریلا زارعی، امیر جعفری، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از بازیگرانی هستند که این روزها یا در سینماها دیده می‌شوند یا به زودی با فیلم‌های جدید به سینماها می‌آیند.
 

«قاتل اهلی» بیست و هفتمین روز فیلمبرداری خود را در لوکیشنی داخلی در قیطریه پشت سر می‌گذارد. 
 
خاطره دیپلمات ایرانی از تبانی کری و جبیر در مذاکرات صلح سوریه/ پرداخت وام ازدواج در آستانه توقف/ شرط پرسپولیس برای رضائیان چه بود؟ 
 

مهران مدیری در برنامه شب گذشته خود، با لیلا بلوکات درباره نقش‌آفرینی‌اش در «یوسف پیامبر» و مدیریت خیریه «مهر لیلا» گفتگو کرد. 
 

با تصمیم‌گیری‌های جدید معاون سیما و حذف شبکه تهران اچ‌دی، شبکه تماشا دوباره به روی آنتن بازگشت و مدیریت آن به عهده «حسین کرمی» گذاشته شد. 
 
 
اقتصاد
 

تایید تلویحی این مقام ارشد شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، بیانگر این است که سیستم شرکت فناوری بورس تهران تاب هجوم خریداران متعدد در یک لحظه را ندارد.
 

تغییرات قیمت انواع کالا در سه ماهه نخست امسال نشان از افزایش ۹۸ درصدی قیمت نخود و ۵۸.۶ درصدی نرخ لپه دارد. 
 
خاطره دیپلمات ایرانی از تبانی کری و جبیر در مذاکرات صلح سوریه/ پرداخت وام ازدواج در آستانه توقف/ شرط پرسپولیس برای رضائیان چه بود؟ 
 

باید دید علی طیب‌نیا که در سه سال گذشته نشان داده که علاقه خاصی به این انتصاب‌های عجیب و غریب دارد برای پست دادن به دوست بازنشسته‌اش با مدرک فوق دیپلم ساختمان در سمت معاونت وزیر چه توجیحی را دارد؟ 
 

در حالی صف انتظار دریافت وام ازدواج طولانی‌تر شده و بانکداران کم لطفی خود را به جوانان در آستانه ازدواج اثبات کرده‌اند که این بار نمایندگان مجلس وعده ورود به این موضوع را داده‌اند. 
 
 
بین الملل
 

سال گذشته برای اولین‌بار ایران به دعوت رسمی بان کی‌مون به نشست‌های گروه «تماس بین‌المللی سوریه» دعوت شد. حضور بدون پیش‌شرط، دعوت رسمی و تقاضای برخی شخصیت‌های سیاسی موجب شد تا ایران این درخواست را بپذیرد و محمدجواد ظریف به همراه حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وقت وزارت امور خارجه در تاریخ 8 آبان‌ماه سال 1394 در نشست وین 2 حضور پیدا کرد.
 

خاطره دیپلمات ایرانی از تبانی کری و جبیر در مذاکرات صلح سوریه/ پرداخت وام ازدواج در آستانه توقف/ شرط پرسپولیس برای رضائیان چه بود؟سخنگوی کاخ کرملین در آستانه دیدار روسای جمهور روسیه و ایران به تشریح محور مذاکرات آنها پرداخت. 
 
 

گزارش اخیر رسانه ها از بروز اختلاف میان دو گروه تروریستی داعش و بوکوحرام که قبلا با یکدیگر بیعت کرده بودند، حکایت دارد. 
 

این برای اولین بار نیست که سعودی ها از چشم اندازهای منافع اقتصادی برای متقاعد کردن روسیه به دست برداشتن از حمایت اسد استفاده می کنند.
 
ورزش
 

شرایط مدیریت باشگاه استقلال در حالی مبهم است که سرپرست مستعفی این باشگاه فعلا سکوت کرده و قصد مصاحبه ندارد.
 

از داور دیدار استقلال و نفت آبادان خواسته شده که گزارش مکتوب خود را در مورد توهین بازیکن استقلال به کمیته داوران ارایه کند. 
 

برخی از کشورهای حاضر در المپیک 2016 ریو، ورزشکاران خود را با لباسهای سنتی و بومی کشورشان راهی مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک کردند. 
 
خاطره دیپلمات ایرانی از تبانی کری و جبیر در مذاکرات صلح سوریه/ پرداخت وام ازدواج در آستانه توقف/ شرط پرسپولیس برای رضائیان چه بود؟ 

رامین رضائیان مدافع ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس در روزهای بلاتکلیفی قرار دارد. 
 
 
جامعه
 

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از جمع آوری متکدیان تهرانی خبر داد و گفت: جمع آوری متکدیان از 12 چهارراه پر تردد در دستور کار قرار گرفته است.
 

دانشمندان حوزه مواد غذایی در تلاش هستند تا همبرگر با گوشت آزمایشگاهی بسازند اما نتیجه کار آنها طعم مصنوعی یا بسیار گران بوده است. اکنون یک شرکت توانسته همبرگر بدون گوشتی تولید کند که کاملا طعم واقعی می‌دهد. 
 
خاطره دیپلمات ایرانی از تبانی کری و جبیر در مذاکرات صلح سوریه/ پرداخت وام ازدواج در آستانه توقف/ شرط پرسپولیس برای رضائیان چه بود؟ 
 

استفاده از دستگاه های تصفیه آب نه تنها تاثیر مثبتی بر افزایش میزان سلامت آب شرب ندارد بلکه املاح مفید آب را هم نابود می کند. 
 

پس از فوت عباس کیارستمی انتشار خطاهای پزشکی بویژه در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفت و تقریبا روزی نیست که رسانه‌های مختلف در گیر و دار تایید یا تکذیب خطایی درمانی و مطالبه‌گری برای گرفتن حق بیماران نباشند؛ خطاهایی که بیشتر به سازمان نظام پزشکی کشور ارجاع داده می‌شوند و این سازمان قضاوت کننده در این زمینه است. 
 
 
دفاع و امنیت
 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: همه ارتشی‌ها و سپاهی‌ها بسیجی هستند و تنها جایی که با هم رقابت می‌کنند تولید امنیت بیشتر برای کشور است.
 

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از فراخوان مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، برای سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی خبر داد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    همبرگره هههه
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    وام ازدواج رو زیاد کنید
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    پرسپولیس قهرمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس