چرا پرسپولیس درمورد طارمی شفاف‌سازی نمی‌کند؟، شفاف‌سازی حقوق‌های نجومی شاید وقتی دیگر و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری دوشنبه 28 تیر ماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی گزارش سه‌ماهه دوم روند اجرایی برجام با حضور ظریف در کمیسیون امنیت خبر داد.
 

یک روزنامه اصلاح‌طلب نوشت: انتخابات هیات‌رئیسه مجلس دهم، نخستین آزمون برای فراکسیون‌امید و اعضای آن بود؛ آزمونی که امیدی‌ها، سرشکسته از آن بیرون آمدند، از آن روز بود که امیدی‌ها، دومینوی مردودی در امتحانات را آغاز کردند. 
 

با آغاز رسیدگی به پرونده حمله به سفارت عربستان به ۹ متهم تفهیم اتهام شده و این در حالی است که ۱۲ نفر غایب بودند. 

قرار بود وزیر دادگستری و رئیس سازمان بازرسی کل کشور مهمان کمیسیون قضایی باشند تا درخصوص حقوق‌های نجومی توضیحاتی داده و شفاف سازی کنند اما این مهمانی لغو شد. 
 
فرهنگ و هنر
 

بهتر بود به‌جای این دلقک‌بازی‌ها خود شما به عنوان یک پزشک هرچه زود‌تر آشکار می‌کردید که چه کسی و چه کسانی باعث مرگ دلخراش کیارستمی عزیز ما شدند.
 

سیاوش قاسمی، شومن و بازیگر سینما و تلویزیون که سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری و چندین فیلم سینمایی همانند آزاد راه به کارگردانی عباس رافعی در کارنامه خود دارد شنبه شب بعد از اجرای برنامه ای به نفع یک خیریه مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

در پی استعفای سیدرضا میرکریمی که از اواخر سال گذشته طرح شده بود، «منوچهر شاهسواری» مدیرعامل خانه سینما شد.
 

رامبد جوان در گفتگویی در خصوص اسپانسر، دکور، میهمان‌ها و مسابقه خندوانه و همینطور رقیب این روزهای خندوانه یعنی دورهمی و مهران مدیری موضوعاتی را عنوان می‌کند. 
 
 
اقتصاد
 
 

شنیده‌ها حاکیست مسئولان نهاد ریاست جمهوری به رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده‌اند که نرخ رشد اقتصادی را به دلیل منفی بودن احتمالی آن، اعلام نکند.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛«رکود» مهمترین کلمه‌ای است که در سه سال گذشته درباره آن می‌شنویم. حسن روحانی ۲۴ خرداد ماه ۹۲ در شرایطی توانست با سبقت گرفتن از رقبایش و کسب ۵۱ درصد از آرای مردم، رئیس‌جمهور دوازدهم ایران شود که وعده داده بود که با اقدامات و برنامه‌هایش هم می‌تواند چرخ اقتصاد را بچرخاند و هم چرخ سانتریفیوژها را؛ اما برخلاف ادعای روحانی، تنها چیزی که در عملکرد او و دولتش در حدود ۱۱۰۰ روز گذشته نمی‌بینیم، برنامه است. 
 
 

مقداد همتی گفت: مطالبه مردم برای آینده مسکن مهر باید بر محور تحویل واحدها و اخذ دفترچه اقساط و سپس افتتاح رسمی واحدها توسط مسئولان امر قرار گیرد. 
 

سازمان تأمين اجتماعي وظايف خطيري را در حوزه درمان و تأمين اجتماعي پايه يا عمومي كشور بر عهده دارد و همین الان هم برای پرداخت حقوق بازنشستگی با مشکل مواجه است از اين رو از طريق حق بيمه‌هايي كه طي ساليان متمادي دريافت كرده است سرمايه‌گذاري‌ هاي قابل ملاحظه‌اي را در تمامي گروه‌هاي اقتصادي اعم از سيمان، دارو، پتروشيمي، حمل و نقل و... انجام داده است تا به بدين واسطه بتواند با ازدياد دارايي‌هايش بر فقر و نابرابري‌ها در جامعه فائق‌ آيد. 
 
 
بین الملل
 

منابع متعدد عربی خبر تغییر احتمالی سفیر ایران در سوریه را ساعاتی پس از طرح آن در برخی رسانه‌های داخلی بازتاب دادند.
 

تحریم‌های موشکی ایران به بهانه هسته‌ای در قطعنامه‌ها گنجانده شده بود و قاعدتاً یک تحریم هسته‌ای محسوب می‌شود و آمریکا موظف به رفع این تحریم‌ها طبق سند ژنو و برجام بوده است؛اما چرایی عدم رفع این تحریم‌ها از زبان عباس عراقچی بسیار جالب است. 
 

یک مقام بلند پایه ترکیه اعلام کرد تعداد زیادی از مقامات ارشد ارتش این کشورکه در جریان کودتای اخیر نقش داشتند، به خارج از کشور فرار کردند. 
 

عملیات علیه عوامل کودتا در ترکیه روز دوشنبه با حمله نیروهای امنیتی به آکادمی نیروی هوایی ارتش در استانبول ادامه یافت. 
 
ورزش
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛سرپرست باشگاه استقلال در تماسی با سرمربی امید این تیم اعلام کرد در تمرین تیمش حاضر شود.
 
 

نام ۱۰ بازیکنی که شانس کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۶ را دارند، اعلام شد. 
 

این طور که شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس از دو راهکار برای بازگرداندن بدون خسارت طارمی استفاده کرده است. 
 

قهرمان لیگ جهانی والیبال با تصمیمات عجیب FIVB جایی در المپیک ریو نخواهد داشت. 
 
جامعه
 

در این جلسه وزیر کشور درباره آزاد سازی فروش حشیش و هروئین در برخی استان‌ها ، گفت: این موضوع مطرح نیست.
 

باغ‌های سر به فلک کشیده داشت. شبانه تیشه به ریشه درختان زدند. یک شبه پایه‌های یک مجتمع تجاری در مرغوب‌ترین نقطه شهر احداث شد. هیچ‌کس پاسخگو نیست و معلوم نیست چرا شهرداری مجوز ساخت داد؟!
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 

سخنگوی نیروی انتظامی امروز درخصوص کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در عید فطر، وجود ۲ میلیون معتاد در کشور و امکان انتخاب حوزه خدمتی برای سربازان متاهل سخن گفت.
 

چند صیاد غیرمجاز وقتی با اعتراض محیط بانان برای صید مواجه شدند،سرباز محیط بان را به شدت مورد ضرب و جرح قرارداده و قصد خفه کردن او در آب را داشتند. 
 
دفاع و امنیت
 

اولین محموله از موشک‌های سامانه اس ۳۰۰ وارد ایران شد. موشک‌هایی که وارد کشور شده، مخصوص استفاده در سامانه موشکی S۳۰۰-PMU۲ هستند.
 

با رای گیری کمیسیون صنایع و معادن ، روسای کمیته های تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات و فناوریهای نوین و هوافضا در مجلس دهم تعیین شدند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    ویترینش کو پس
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    29نما
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    باریک مشرق
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    درود بر روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس