«مجید مجیدی» در میان جهادگران بسیجی، پاسخ آموزش و پرورش به منتقدان هدایت تحصیلی و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری دوشنبه 11 مرداد ماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 

«بیش از حد مورد نیاز نیروی انسانی در نظام اداری کشور حضور دارند»، «استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت» این اظهارات معاون رئیس‌جمهور و وزیر کشور نشان می‌دهد دستور روحانی مبنی بر به تعویق افتادن آزمون استخدامی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.
 

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: به دولتمردان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای توصیه می‌کنم همواره باید بر روی مواضع و نظرات مقام معظم رهبری در توافق هسته‌ای پافشاری کند و از طرف مقابل بیم و هراسی نداشته باشند. 
 

حاشیه امن امارات برای مفسدان اقتصادی ایران/ انصراف یک نماینده ایران از حضور در المپیک/ بیدارباش دولت به زنان برای رفتن به سرکارعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشورمان آنقدر قدرت بازدارندگی دارد که با موشک‌های دوربردی که از حاشیه دریای خزر پرتاب می‌کنیم، می‌توانیم هرگونه شیطنتی در خلیج فارس را خنثی کنیم. 
 
 

آمریکایی‌ها با توجه به رفتار و مواضع دولتمردان یازدهم، نسبت به اجرای تعهدات خود در برجام اقدام می‌کنند و مادامی که ادراک آمریکایی‌ها از وزارت امور خارجه کشورمان «اغماض از نقض‌های برجام» بوده روند نقض برجام ادامه خواهد داشت. 
 
 
فرهنگ و هنر
 
 
آسرایی با انتقاد از شایعه پراکنی هایی که درخصوص وضعیت سلامتی وی صورت گرفته گفت: خدا را شکر سرطان حنجره ندارم و در حال حاضر، حال بسیار خوبی دارم.
 

مجید مجیدی در جمع جهادگران بسیجی منطقه محروم قلعه سیمون:‌ نمي دانم كساني كه دست درازي هاي نجومي به بيت المال مي كنند، چه جوابي براي محرومان و مستضعفان كشور دارند.
 
حاشیه امن امارات برای مفسدان اقتصادی ایران/ انصراف یک نماینده ایران از حضور در المپیک/ بیدارباش دولت به زنان برای رفتن به سرکار 
 

ارکستر ملل به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی کنسرت آنلاین خود را اوایل هفته آینده با اجرای آثاری از پیمان سلطانی اجرا می‌کند. 
 

نویسنده فیلمنامه «ساعت ۵ عصر» درباره بازیگران این اثر و شخصیت‌های آن عنوان کرد که بازیگر نقش اصلی سیامک انصاری است و کار بر اساس شخصیت وی در مجموعه‌های قبلی مدیری طراحی شده است. 
 
 
اقتصاد
 

هر چند دریافت تسهیلات از نظام بانکی اما و اگرهای فراوانی دارد ولی سوال اینجاست که اگر فردی تسهیلات را دریافت کرد ولی عمرش به دنیا نبود چطور بانک می تواند این تسهیلات را وصول کند؟!
 

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودروهای صفر ارزان‌ قیمت بازار تهران است که کمتر از 30 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
 
حاشیه امن امارات برای مفسدان اقتصادی ایران/ انصراف یک نماینده ایران از حضور در المپیک/ بیدارباش دولت به زنان برای رفتن به سرکار 
 

عدم همکاری دستگاه های دیپلماسی و قضایی امارات با پلیس اینترپل و محاکم ایران حاشیه امن عالی برای مفسدانی که در محاکم ایران محکوم شده‌ و به امارات گریخته‌اند فراهم کرده‌ است. 
 

مرکز آمار ایران از افزایش ۴.۷ درصدی قیمت تولیدات نهاده‌های ساختمانی مسکونی در پایتخت طی بهار امسال نسبت به فصل قبل از آن خبر داد. 
 
بین الملل
 

نیروهای لبنانی، عامل بمب‌گذاری خودرویی که از آن برای حملۀ تروریستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت استفاده شد، دستگیر کردند.
 

ایالات متحده آمریکا آزادسازی حلب از دست گروه های تروریستی را مترادف با تقویت قدرت حکومت سوریه و طرفداران آن می داند. از این رو در صدد است به هر شکل ممکن جلوی این روند را بگیرد. 
 

حاشیه امن امارات برای مفسدان اقتصادی ایران/ انصراف یک نماینده ایران از حضور در المپیک/ بیدارباش دولت به زنان برای رفتن به سرکاررئیس‌جمهوری ترکیه گفت، دولت آنکارا شدیدا درباره جنبش گولن اشتباه کرده بود. اردوغان، روحانی مسلمان ساکن آمریکا را عامل کودتای ناکام ترکیه می‌داند. 
 
 

شیخ محمد یزبک از علمای لبنانی تاکید کرده است:« آل سعود بر ادامه جنگ افروزی در سوریه و تجاوزگری نظامی به یمن و ضربه زدن به مقاومت و برنامه آن از عراق تا لبنان پافشاری می‌کند، اما شب آل سعود و تروریسم خیلی طول نخواهد کشید».
 
ورزش
 

فصل شانزدهم با اتفاقات غیرمنتظره‌ای برای سرخابی‌ها آغاز شده و مسائلی پیش آمده است که نمی‌توان چشم روی آنها بست.
 
 
بازیکنان تیم بسکتبال آمریکا همانند المپیک ۲۰۰۴ آتن برای المپیک ۲۰۱۶ ریو هم به اتاق های دهکده المپیک نمی روند. مسئولان این تیم که در دو المپیک قبلی هم بازیکنانش را به هتل های مجلل در لندن و پکن برده بودند این بار کشتی مجللی را اجاره کرده اند تا فوق ستاره های بسکتبال آنها راحتی بیشتری داشته باشند. 
 
حاشیه امن امارات برای مفسدان اقتصادی ایران/ انصراف یک نماینده ایران از حضور در المپیک/ بیدارباش دولت به زنان برای رفتن به سرکار 
 
 
جودوکار تیم ملی جودو ایران به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور در رقابت‌های المپیک انصراف داد. 
 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به احتمال بازگشت رامین رضاییان به این تیم اعلام کرد که شأن این باشگاه بزرگ باید حفظ شود. 
 
جامعه
 

روز گذشته روز پر خبری برای زنان بود از یک طرف دولت به زنان بیدارباش داد تا برای رفتن به سرکار آماده شوند و از طرف دیگر شورای نگهبان کاهش ساعت کاری زنان شاغل دارای شرایط خاص را رد کرد و به این ترتیب بازهم لایحه‌ دیگری در حوزه زنان نیمه کاره ماند.
 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش پاسخ انتقادهایی که درباره‌ فرایند هدایت تحصیلی وجود دارد را پاسخ داد. 
 

سازمان دامپزشکی استان تهران اعلام کرد: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در مورد قطعه بندی مرغ در سرویس بهداشتی یک رستوران بین راهی و یا مرکز عرضه فراورده‌ خام دامی نیست، بلکه مربوط به یک گلخانه متروکه در شهرستان ری بوده که پلمب شده است. 
 
حاشیه امن امارات برای مفسدان اقتصادی ایران/ انصراف یک نماینده ایران از حضور در المپیک/ بیدارباش دولت به زنان برای رفتن به سرکار 
 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از فعالیت ادارات این استان در روز دوشنبه تا ساعت ۱۳ خبر داد و علت این امر را گرمای شدید استان در این روز عنوان کرد. 
 
 
دفاع و امنیت
 

ناوگروه 42 نیروی دریایی ارتش روز گذشته یک فروند لنچ ایرانی با هفت ملوان را پس از دو هفته سرگردانی در محدوده شمال اقیانوس هند نجات داد.
 

رئیس هیأت اعزامی ایران به مسابقات نظامی روسیه گفت: در این دوره از مسابقات تأمین تجهیزات،‌امکانات و مهمات در تمامی رشته‌ها و طول مسابقات بر عهده کشور روسیه است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهماندار هواپیما ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    داعش خدمت امارات هم می رسد شب دراز است و قلندر بیدار
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    امارات هم دیگه برای ما آدم شده
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    یارانه ها کی زیاد میشه؟
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    جوانان رو دریابید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس