مدیرگروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه گیلان گفت: در مدت گذشته و در چند سال اخیر فردی به نام حسین فریدون به عنوان دانشجو دکتری به ما معرفی نشده است.

به گزارش مشرق، سیدامیر نیاکویی مدیر گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان، درباره قبولی و معرفی حسین فریدون برادر رئیس‌‌جمهور به این گروه آموزشی در سال 93، اظهار داشت: چنین چیزی صورت نگرفته است.

وی افزود: مسئولیت گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل تا پایان مردادماه سال 92 بر عهده دکتر سیم‌بر بود و پس از آن به من واگذار شد، اما نه در آن دوره و نه در زمان حضور بنده چنین فردی به گروه مبنی بر قبولی در مقطع دکتری دانشگاه گیلان معرفی نشده و اسم این فرد را اولین بار است که می‌شنوم.

مدیر گروه علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه گیلان درباره اینکه اگر فردی در آزمون کتبی دکترای دانشگاهی قبول شود و بعد با استناد به آن به دانشگاه دیگری معرفی شود، آیا نیاز به شرکت در مصاحبه گروه نیست؟ افزود: درباره این مسائل به نظر می‌رسد آئین‌نامه‌ها مبهم است، گاهی اوقات می‌گویند رئیس دانشگاه می تواند معرفی کند، اما قاعدتا رویه این است که اگر کسی در دانشگاهی قبول شود باید آزمون و مصاحبه را طی کند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در  مدت گذشته و چند سال اخیر چنین فردی به عنوان دانشجو به ما معرفی نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    لطفا یه گزارشی هم از سوابق تحصیلی رییس جمهور منتشر بفرمایید. کجا درس خوندند؟ همزمان با مسئولیت بوده یا نه؟ و ...
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    مهم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس