جشنواره عمار به کالیفرنیا آمریکا رسید، اصلاحات محرمانه قراردادهای جدید نفتی، وابستگی استقلالِ منصوریان به شهباززاده و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری یکشنبه 27 تیر ماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 

روزنامه نزدیک به آیت‌الله هاشمی خواستار برکناری تعداد قابل توجهی از فرمانداران دولت روحانی در "سال انتخابات" شده است.
 

معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور علت محرمانه ماندن شعبه رسیدگی کننده به پرونده بابک زنجانی در دیوان عالی را تشریح کرد. 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و حدود 5.5 تا 6 میلیون از دانشگاه حقوق می‌گیرم و از شورای نگهبان نیز اضافه‌کاری دریافت می‌کنم و از جای دیگر حقوق نمی‌گیرم. 
 
 
 

در جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گزینه‌های این کمیسیون برای ریاست دیوان محاسبات برای معرفی به صحن علنی نهایی می‌شوند. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

جشنواره فیلم عمار در ادامه اکران های بین المللی خود این بار به همت ایرانیان مقیم آمریکا، در ایالت کالیفرنیا برگزار شد.
 

مهمانی که امسال به «ماه عسل» آمده بود حالا این روزها در ایستگاه راه آهن کتاب‌هایش را می‌فروشد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

سخنگوی کمیسیون ویژه تخصصی دادسرای انتظامی تهران بزرگ گفت: چهارشنبه بررسی پرونده مرحوم کیارستمی به اتمام می‌رسد. نتیجه نهایی و علت دقیق فوت وی نیز در همان روز مشخص و اعلام خواهد شد. 
 

گسترش موج حرفه مدلینگ در جامعه تنها به اینستاگرام ختم نشد، با فعالیت دستگاه‌های نظارتی و جلوگیری از فعالیت مدل‌ها در اینستاگرام این افراد به تلگرام کوچ کرده‌اند. 
 
 
اقتصاد
 

با وجود اینکه حل معضل بیکاری یکی از کلیدی‌ترین وعده‌های رئیس‌جمهور در زمان تشکیل دولت تدبیر و امید بود ولی در آستانه پایان کار این دولت، وزرا همچنان نسبت به وقوع بیکاری بزرگ هشدار می‌دهند!
 

تنها دو هفته بعد از تذکر صریح رهبری در زمینه اصلاح مدل جدید قراردادهای نفتی و نامه توکلی به نمایندگی از منتقدین این مدل قراردادی که اصلاحات مدنظر آنها در این زمینه اعمال نشده است، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اعمال اصلاحاتی که محرمانه باقی مانده است، مصوبه دولت در این زمینه را تغییر داد. 
 

قیمت هر مترمربع آپارتمان در منطقه مهرآباد جنوبی با توجه به عمربنای 5 ساله و موقعیت آن 2 میلیون تومان قیمت گذاری شده که یک واحد 57 متری آن 114 میلیون تومان قیمت دارد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

در حالی طی سه سال اخیر وزیر راه و شهرسازی در هیچ مراسم افتتاح مسکن مهری حضور نیافته که خبر می‌رسد وی برای افتتاح مسکن مهر پردیس یک شرط گذاشته است؛ آخوندی تنها در صورت تامین خدمات زیربنایی و روبنایی واحدها حاضر به قیچی کردن روبان افتتاح رسمی شده است. 
 
 
بین الملل
 

سرویس امنیت ملی ارمنستان در بیانیه‌ای به تشریح حوادث ایروان پرداخت.
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛اردوغان باید بداند، مردم ترکیه نه در حمایت از وی، بلکه برای پاسداشت دموکراسی و حفظ ارزش‌های آن به خیابان‌ها آمدند. 
 
 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه چند روز پیش محموله ۳۲ تنی آب سنگین را تحویل آمریکایی‌ها دادیم، اظهار داشت: البته به قراردادمان اصلاحیه‌ای زدیم و به علت بد عهدی‌های آن‌ها و نگرانی‌هایی که داشتیم بعد از این‌که پول آن را گرفتیم محموله راتحویل دادیم. 
 

کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین در تماس با رجب طیب اردوغان درباره کودتای اخیر تاکید کرد که روسیه مخالف هرگونه تلاش‌های مغایر با قانون اساسی ترکیه در این کشور است. 
 
ورزش
 

سایت رادیو ورزش یونان از موافقت سرمربی تیم پانیونیوس با جذب ملی‌پوش ایرانی الغرافه قطر خبر داد.
 

ماندن یا رفتن مهاجم فصل گذشته استقلال در سیستم فصل بعد آبی ها نقش مستقیم دارد. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس تعجب جامعه فوتبال را در پی داشته، این بازیکن در حالی که ۲ هفته پیش زیر توافق ضمنی خود با باشگاه پرسپولیس زد و با ریزه اسپور ترکیه قرارداد امضا کرد، به یکباره از حضور در این تیم منصرف شد و به جمع قرمزهای تهرانی برگشت. 
 
 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از احتمال افزایش مالیات بازیکنان و مربیان فوتبال خبر داد. 
 
 
جامعه
 

دمای هوا در تهران تا پایان هفته به 42 درجه بالای صفر می رسد و از هفته آینده شاهد خنک شدن هوای کشور خواهیم بود.
 

سرهنگ کالوسی از دستگیری دو سارق زن کشرو که از فروشگاه های آرایشی و بهداشتی شمال پایتخت سرقت می کردند،خبر داد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

حکم یک‌باره وزیر علوم درباره برکناری رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی با تمام ابهاماتش به دیوان عدالت اداری کشیده شد و این دیوان، رای به ابطال این حکم داد اما با این وجود وزارت علوم همچنان بر حکم وزیر تاکید دارد. 
 

کلاهبرداران حرفه ای که در پوشش امدادخودرو اقدام به فروش قطعات دسته دوم سرقتی به رانندگان زن کرده و از آنها چند صد هزار تومان پول می گرفتند،شناسایی و دستگیر شدند. 
 
 
دفاع و امنیت
 
 

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توانمندیهای امروز ما در حد مطلوبی است اما نباید در سطح کنونی متوقف شود؛ نیروی دریایی سپاه لبه میدان جهانی تقابل ما با دشمن را شکل می دهد و از طریق دریا به جهان و عرصه رویارویی با قدرت های استکباری متصل است.
 

همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم، ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی به آب های آزاد و بین المللی اعزام خواهد شد. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    کم و مفید بدرود مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس