ورود اولین خودروهای با پلت‌فرم ایرانی به بازار، سخنان منتسب به حسینیان شایعه از آب درآمد و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری سه‌شنبه 12 مرداد ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 

روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهارات منتسب به حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان را که در برخی کانال‌های تلگرامی منعکس شده است را تکذیب کرد.
 

رئیس جمهور در حکمی روسای سازمان اداری و استخدامی، و سازمان برنامه و بودجه کشور را منصوب کرد. 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛وکیل مدافع بابک زنجانی با انتقاد از رسانه‌ای کردن آمادگی شریک تاجیکستانی موکلش مبنی بر صدور ضمانت‌نامه بانکی و آزادی زنجانی به محض صدور ضمانت‌نامه گفت: این موضوع محرمانه بوده و به نظر می‌رسد بخشی از وزارت نفت قصد حل مشکل را ندارد. 
 
 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه چنانچه آمریکا برجام را به طول کامل اجرا نکند دست به اقدام متقابل خواهیم زد، گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی قول داده که در صورتی که آمریکا به تعهداتش در برجام عمل نکند فعالیت‌های هسته‌ای‌مان را از سر خواهیم گرفت.
 
فرهنگ و هنر
 

داریوش ارجمند گفت: این لباس هایی که بعضی هنرمندان می پوشند نمونه واضحی از فرم گرایی است. گاهی برایم سوال پیش می آید که اصلاً بعضی چطور پایشان داخل این شلوار ها می رود؟!
 

الهام چرخنده گفت: در حال ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه‌کننده کار مشغول به فعالیت هستم. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

نفیسه روشن گفت: براساس دیده‌هایم، حال فضای مجازی خیلی بد است؛ آنقدر که کلا باید تعطیل یا درمان شود. متاسفانه در ایران انتشار هر پیامی از سوی هنرمندان با هجومی از فحش‌ها، توهین‌ها، تهمت‌ها و قضاوت‌های نادرست مواجه می‌شود. گروهی نیز با افراد بی‌ادب می‌جنگند که این وضعیت بسیار غم‌انگیز است.


ابراهیم حاتمی کیا در پستی اینستاگرامی خاطرات ساخت اولین فیلمش را به اشتراک گذاشت.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 
اقتصاد
 

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان از آغاز فروش قسطی ۲۵۰ هزار واحد مسکن خبر داد و گفت: میانگین اقساط این طرح ماهانه یک ملیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
 

تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی از موضوع حقوق‌های نجومی آنقدر ادامه یافت تا امروز کارکنان بانک‌ها به جای مدیران متخلف در محدودیت و تنگنا قرار گرفته و از دریافت تسهیلات محروم شده‌اند. 
 

وزیر صنعت از ورود اولین خودروهای تولید داخلی با پلت‌فرم ایرانی از اواخر سال ۹۶ به بازار خبرداد و گفت: در حال مذاکره با شرکت‌های صاحب تکنولوژی برای تولید موتورهای یورو ۵ خودروهای تجاری هستیم. 
 

واردات و توزیع میوه‌های خارجی در بازار همچنان به راحتی انجام می‌شود و تولیدکنندگان را به شدت نگران کرده، اما دولت هنوز دست به اقدامی جدی در این زمینه نزده‌ و اوضاع هر روز بدتر از قبل می‌شود. 
 
 بین الملل
 

روزنامه لبنانی السفیر با بیان اینکه « سرکردگان القاعده بتدریج به سوریه کوچ کرده اند»، نوشت که مبالغه آمیز نیست اگر گفته شود توطئه ای درکار است تا سوریه به « پایتخت تکفیری های جهان» و به یک « آشپزخانه جنگی و اندیشه ای سری با طعم مصری» تبدیل شود که هدایت آن برعهده «سرکردگان اصلی سلفی جهان» است. 
 

داعش، گروهی تروریستی که چون قارچ از عراق و سوریه سربرآورده و دایره جنایات خود را تا اروپا گسترش داد وکشتارهای خونین را در فرانسه، بلژیک و آلمان رقم زد و در فضای مجازی از جمله توئیتر و نیز ساخت فیلم جنایتکاری های خود به عرض اندام پرداخت. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

مهمترین دستاورد مذاکرات هسته ای نه برجام، که تجربه برجام بود. اندوخته ای که برای مردم ایران و جهانیان ثابت کرد با دشمنی که نابکار است و از نقض عهد ابایی ندارد، نمی توان مذاکره موفق داشت. 
 

خدمات گروه‌های تروریستی منطقه نظیر داعش و امثال آن به رژیم صهیونیستی باعث شده آمریکا با اهرم‌های سیاسی و نظامی خود با حذف نهایی این گروه‌ها مخالفت کند. 
 
ورزش
 

علی دایی و کریم باقری جزو چهره های حاضر در تیم منتخب نکونام هستند.
 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛دوشنبه شب، یازدهم مرداد برنامه نود شبکه سیما گزارشی درباره برند جیووا و روند قرارداد این شرکت ایتالیایی با تیم ملی فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتر ایران پخش کرد.
 
 

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به فحاشی های صورت گرفته علیه این باشگاه واکنش نشان داد. 
 

مهاجم تیم فوتبال استقلال نمی‌تواند تیمش را در دیدار با صنعت نفت آبادان همراهی کند. 
 
 
جامعه

یک کارشناس مشاوره در آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه تراکم بیش از اندازه دانش‌آموزان در رشته تجربی به یک چالش تبدیل شده است، گفت:‌ مقصر به هم خوردن تعادل در رشته‌های تحصیلی کیست؟
 

سر و صدای تخریب و تهدید بناها و خانه‌های تاریخی در تهران طی یک ماه اخیر بیشتر از پیش به گوش می‌رسد، تخریب‌هایی که در پی سودجویی با قلم کشیدن بر تاریخ این مرز و بوم صورت می‌گیرد. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

دبیر کل خانه پرستار، اعطای پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری از سوی وزارت بهداشت را دخالت در امور صنفی پرستاران دانست. 
 

مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آموزش بلوغ به ویژه برای دختران دانش‌آموز از پایه ششم ابتدایی در مدارس انجام می‌شود. 
 
 
دفاع و امنیت
 

سفیر اوکراین در تهران گفت: پس از سانحه تأسف‌برانگیز سقوط یکی از این هواپیماها در فرودگاه مهرآباد در آگوست 2013، تولید مشترک این محصول زیبا متوقف شده است. ما هم‌اکنون یکبار دیگر در آستانه آغاز مذاکراتی در این باره هستیم.
 

ماموریت سامانه تخریب لیزری نزاجا، تخریب بدنه پهپاد مهاجم در فاصله یک کیلومتری است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    اگر این دولت دور بعدی هم بیاد مجبوره تموم کارهایاحمدی نژادو احیا کنه
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    کار که از روی لجبازی باشه رسوایی میاره
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    دم داریوش ارجمند گرم
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    صالحی انگار دوز صداقتش بیشتره
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    جامعه هنری خواست چرخنده رو له کنه اما خدا بهش عزت داد
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    تاریخ در این مملکت بی ارزشه چه برای مسئولان چه برای ملت
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    وقتی سن بلوغ کم بشه همینه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس