اولین تحقیق و تفحص مجلس‌دهم کلید خورد، جزییات ماجرای برنج های تاریخ گذشته در سبد کالا و... از مهمترین عناوین خبری روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری سه‌شنبه 25 خرداد ماه به شرح زیر است:


سیاست

 تشکیل تیم ویژه در سازمان بازرسی/در اسرع وقت گزارش‌ پرداختی‌ها را آماده می‌کنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه برای بررسی میزان پرداخت‌هایی که به نوعی تبعیض‌آمیز قلمداد شده است تیم ویژه‌ای در سازمان بازرسی کل کشور تشکیل می‌شود، گفت: البته کیفیت تحقیقات را فدای سرعت نخواهیم کرد.

 اولین تحقیق و تفحص مجلس‌دهم کلید خورد

5 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا را تهیه و تقدیم هیات رئسه مجلس کردند.

 پیشنهاد وزیردادگستری به شورای‌ شهری‌ها

وزیر دادگستری گفت: پیشنهاد می کنم با کمک شهرداری تهران وشورای شهر کلینیک حقوق شهروندی در پایتخت راه اندازی شود.

 مجوز پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف در سال ۹۳ صادر شد

دادستان دیوان محاسبات با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها به درخواست دیوان محاسبات برای اصلاح فیشهای حقوق نجومی تمکین نکردند، گفت: مجوز پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف در سال ۹۳ صادر شد.


فرهنگ و هنر

 حد تحمل در روزه‌داری چقدر است؟

از آنجایی که روزه ضعف و تشنگی را به دنبال دارد، حالا ممکن است بعضی‌ها هم گرسنه نشوند، اما روزه به طور طبیعی ضعف می‌آورد، خصوصاً اگر انسان اهل کار زیاد باشد، بنابراین با وجود این شرایط می‌توان مجوز روزه‌خواری را دریافت کرد؟

 واکنش هنرمندان به «ایستاده در غبار» +عکس

تعدادی از بازیگران و هنرمندان مردم را به تماشای فیلم ایستاده در غبار دعوت کردند.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 تشریح زوایای جدید از ترور بیولوژیکی نادر طالب‌زاده

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، طی ملاقات‌هایی با نادر طالب‌زاده، که از یک سال‌ونیم پیش در بستر بیماری به سر می‌برد، ترور بیولوژیکی وی را تشخیص داده و به مسئولان روش‌های نوین مبارزه دشمن را گوشزد کرد.

 بازیگر هالیوود همسر خود را به قتل رساند!

«مایکل جیس» بازیگر 53 ساله سریال‌های تلوزیونی و فیلم‌های هالیوودی به جرم قتل همرش به 40 سال حبس محکوم شد.


اقتصاد

 کرسنت در شرکت نفت قربانی گرفت

در حالی که اختلافات در داخل دولت ایران درباره چگونگی مدیریت بازگشت سرمایه گذاران خارجی به صنعت نفت این کشور پس از لغو تحریم ها ادامه دارد، ایران علی کاردر را جایگزین رکن الدین جوادی، به عنوان رئیس شرکت ملی نفت کرده است.

 جزییات ماجرای برنج های تاریخ گذشته در سبد کالا

درحالی صفایی رئیس تعاون روستایی در نامه رسمی به شرکت بازرگانی دولتی از فروش نرفتن ۴۵درصد برنج های سبد کالا در چند ماه گذشته خبر داد که مدیرکل این سازمان اعلام پایان انقضای برنج در نامه صفایی را اشتباه خوانده و گفته، پس از نامه برنج ها ۶روزه فروش رفت.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 «آزمایش» هم به سرنوشت «ارج» دچار شد؟

فعالیت شرکت آزمایش طی سال‌های اخیر، فعالیت تولیدی نداشته و درآمد شرکت منحصرا به اجاره بهای املاک بوده است و در عین حال، دارایی‌های ثابت مشهود و موجودی مواد و کالا، فاقد پوشش بیمه ای است.

 واکنش مسکن مهری‌ها به اظهارات فاجعه‌آمیز آخوندی

متقاضیان مسکن مهر به اظهاران فاجعه‌آمیز آخوندی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان دادند، شماری از آنها برای چندمین بار خواستار استعفای وی شدند و فاجعه را گماشتن یک فرد سیاسی در یک وزارتخانه اقتصادی دولت یازدهم دانستند.

بین الملل

 رایزنی ظریف و موگرینی در حاشیه اسلو فروم 2016

وزیر امور خارجه کشورمان با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه اسلو فروم ۲۰۱۶ در اسلو پایتخت نروژ دیدار و گفت‌وگو کرد.

 هلاکت عنصر برجسته «جبهه النصره» در «حلب» +عکس

منابع رسانه‌ای از کشته شدن «سهیل الماجری» ملقب به «أبوحمزه التونسی» از اعضای برجسته گروه تروریستی ـ تکفیری جبهه النصره در استان «حلب» سوریه خبر می دهند.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 دستگیری یک ایرانی در «کلرادو» به اتهام دور زدن تحریم ایران

مقامات فدرال یک شهروند ایرانی را اوایل هفته به اتهام قاچاق قطعات هواپیما از آمریکا به ایران و نقض‌ تحریم‌های آمریکا در «کلرادو» دستگیر کردند.

 رأی مثبت 4 کشور عربی به اسرائیل در سازمان ملل!

رژیم صهیونیستی درحال به ریاست کمیته حقوقی سازمان ملل متحد رسید، که در جلسه مجمع عمومی این سازمان 4 کشور عربی به نفع اسرائیل رأی دادند.

ورزش

 مدافع سابق پرسپولیس به استقلال پیوست

بازیکن فصل پیش ملوان که گفته می شد با پرسپولیس قرارداد دارد به تیم فوتبال استقلال پیوست.

 سقوط بوفون از روی تیرک دروازه! +عکس

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی مقابل بلژیک در حالی خوشحالی بود که سرنگون شد.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 واکنش سرهنگ علیفر به ماجرای اسم امیر دولاب

سرهنگ علیفر می گوید اصلا از این امیر دولاب برای شیطنتی که به خرج داده ناراحت نیست و او از ویکی پدیا به عنوان یک راه کسب اطلاعات استفاده می کرده .

 استقلال از تغییرات در هیئت مدیره‌اش ضرر می‌کند؟

هواداران استقلال در این روزها حسابی از تصمیم‌های وزارت ورزش و جوانان عصبانی هستند و مدعی هستند که وزارت ورزش در فصل نقل و انتقالات به این تیم ضربه زده است.

جامعه

 ازدواج کودکان در تهران به مرز هشدار رسید

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان با تاکید براینکه ازدواج کودکان زنگ خطر برای جامعه است، گفت: وقتی ازدواج به سنین کودکی می‌رسد و17درصد ازدواج‌ها در این سن انجام می‌شود، باید منتظر آسیب‌های ناشی از آن باشیم.

 کلاهبرداری میلیونی سرهنگ قلابی نامرئی +تصاویر

پسر خلافکار که در پوشش افسر ارشد نیروی انتظامی و با وعده کارت شناور طرح ترافیک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛

 کاهش قیمت اینترنت در کشور به 2 شرط

رئیس کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: لازمه کاهش قیمت اینترنت در کشور واقعی شدن قیمت پهنای باند و انتقال است و باید درباره کاهش قیمت کاربر و قیمت پهنای باند و انتقال یکپارچه تصمیم‌گیری شود.

 تغییر نگاه دختران مجرد به شوهران الکلی

یک متخصص آسیب‌های اجتماعی، نتیجه عجیب و قابل تأمل برخی تحقیقات خود درباره تغییر نگاه دختران مجرد به مصرف الکل توسط شوهران آینده و پسران مجرد به روابط قبل از ازدواج همسران‌شان را تشریح کرد.


دفاع و امنیت

سکوت واشنگتن درباره اس ۳۰۰ های ایران

یک رسانه غربی با انتقاد از سیاست های رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران و فعالیت های موشکی جمهوری اسلامی، انتقال سامانه دفاعی اس ۳۰۰ به کشورمان را آخرین آزمون اوباما در مورد ایران دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    ممنون از شوما
  • سید اکبر کولر ساز ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    شرکت آزمایش طی سال‌های اخیر، فعالیت تولیدی نداشته و درآمد شرکت منحصرا به اجاره بهای املاک بوده است و در عین حال، دارایی‌های ثابت مشهود و موجودی مواد و کالا، فاقد پوشش بیمه ای است.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    مرگ بر واشنگتن
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    خوب یود مشرق
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    ایستاده در غبار عالیه توصیه میکنم حتما ببینید
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    ویترین زیبایی داری مشرق
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    سوخو 30 یخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس