سرقت 3 میلیارد تومانی صندوقدار بانک، لانه‌گزینی داعش در کمربند امنیتی بغداد و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری دوشنبه 21 تیر ماه به شرح زیر است:
 
سیاست
 

آیت‌الله احمد جنتی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی را به سمت معاون دستگاه‌های نظامی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر منصوب کرد.
 

اولادقباد گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت و حداکثر توان هم تخلف موضوع دریافت حقوق‌های نجومی را پیگیری کرده و هم نظارت جدی داشته باشند که این فسادها در دستگاه‌های دولتی که اتفاق می‌افتد را شاهد نباشیم. 
 

«لقمان روزچنگ» یکی از متهمان پرونده اخلال ارزی که با قرار وثیقه آزاد بود پس از ابلاغ رأی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، بازداشت شد.
 

قوه‌ قضائیه چندی پیش در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ۵ کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان را به خانه ملت معرفی کرد. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

فرزند عزت الله انتظامی گفت: من از رسانه هایی که با عموی من تماس گرفته اند دلخور هستم چرا که باید با من تماس می گرفتند که به آنها توضیح کامل می دادم تا این خبر اینگونه در رسانه ها منتشر نشود.
 

فتحعلی اویسی چهره دوست داشتنی و فراموش نشدنی طنز سینما و تلویزیون امشب مهمان خندوانه است. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

نامزدهای بخش تلویزیون شانزدهمین جشن حافظ معرفی شدند. 
 

حجاب همواره یکی از ارزش‌های جامعه اسلامی ما بوده است ارزشی که همواره به انحای مختلف تحت هجمه فرهنگی بیگانگان قرار گرفته است و تلاش کردند شخصیت، هویت و اصالت فرهنگی ایرانی را تحت تأثیر قرار دهند تا جایی که امروز شاهد عرضه لباس‌هایی در بازار پوشاک کشور هستیم که دیگر حُجبی ندارند و نمی‌توان نام آنها را حجاب گذاشت. 
 
 
اقتصاد
 

براساس آمار جدید وزارت صنعت، در دوماهه نخست امسال رشد تولید کامیون کشنده منفی۴۰.۹درصد، تراکتور منفی۱۵.۶درصد، انواع تلویزیون تخت منفی۱۹.۹درصد و یخچال و فریزر منفی۶.۹درصد بوده است.
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

مناطق آزاد شمشیر دولبه هستند. هدفشان افزایش تولید ملی و صادرات است، ولی عملاً دروازه واردات کالای قاچاق شده اند. به‌سراغ کارشناسان رفتیم تا نظرات آنان را درباره انگیزه‌های پشت پرده‌ دولت برای افزایش آنها جویا شویم. 
 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه حل و فصل معوقات بانکی یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی است، گفت: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم. 
 

بانک مسکن شرایط پرداخت تسهیلات در قالب اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و صندوق پس انداز مسکن یکم زوجین را تسهیل کرد. 
 
 
بین الملل
 

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق از دولت این کشور خواست پرونده امنیتی بغداد را به وزارت کشور واگذار و از تجربه‌های بسیج مردمی در مبارزه با هسته‌های خفته تروریستی در کمربند امنیتی پایتخت استفاده کند.
 

ارتش سوریه در درگیری‌ با اعضای گروه احرارالشام موفق شد سرکرده این گروه را به هلاکت برساند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

رسانه‌های سعودی در ادامه تلاش‌های خود برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیت‌ها و حقایق پشت‌پرده تروریسم، در پی انفجارهای اخیر درعربستان به اتهام‌زنی به ایران پرداختند. .
 

گروهک تروریستی داعش در حالی طی روزهای گذشته حملات خود را به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در رقه و منبج شدت بخشیده که ائتلاف آمریکایی دست روی دست گذاشته و تنها نظاره‌گر کشتار نیروهای کُرد است. 
 
ورزش
 

پس از نارضایتی مسی از حضور در آرژانتین، وی با فوتبال ملی خداحافظی کرد. آیا شرایط در بارسلونا هم امکان دارد مسی را از ادامه همکاری ناچار به جدایی کند ؟
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال هر چیزی شدنی است و شاید باز هم زدن ۴ یا ۶ گل را به استقلال تکرار کنیم. 
 
 

مهاجم ملی‌پوش کشورمان برای حل مشکل قراردادش با باشگاه سابقش به فیفا پناه برد. 
 

پرونده بازیکن لیگ برتری که با انتشار عکس‌های خصوصی‌اش خبرساز شده بود مختومه شد. 
 
جامعه
 

معاون درمان وزیر بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی درباره چگونگی برخورد بیمارستان‌ها با مادران معتاد و کارتن‌خوابی که برای زایمان به این مراکز مراجعه می‌کنند، گفت: در چنین مباحثی هر گاه بیمارستانی به مانعی برخورد کند، از مراجع قضایی برای حل موضوع کمک گرفته می‌شود.
 

کارمند بانک پس از واریز پول‌های بانک ملی زاهدان به چند حساب خود به تهران گریخت اما سرانجام در مشهد به دام افتاد.
 

سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: برای اولین بار در مطالعات اخیر با استفاده از روش اندازه گیری کمّی، گسل های بزرگ و پنهان در شهر تهران شناسایی شدند . 
 

نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛بالغ بر ۱۲ میلیون آدرس عددی اینترنتی در کشور مورد استفاده قرار گرفته است و با پایان یافتن ظرفیت این تعداد IP آدرسها، مهاجرت به سمت نسل جدید آدرسهای اینترنتی موسوم به نسخه ۶ آغاز شد. 
 
 
دفاع و امنیت
 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تکذیب برخی اخبار پیرامون اظهارات یکی از مشاورین این نهاد در خصوص مذاکره حماس با اسرائیلی ها، حماس را در خط مقدم مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین‌ دانست.
 
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه‌ با وجود کمبودهای مالی هیچ پروژه‌ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده است، گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    درود کار خوبی کردن
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    با این که وقت مارو میگیر ی ولی باز دمت گرم
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    برنامش رو من دیدم جالب بود
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    به فکر معیشت جوانان باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس