کد خبر 366854
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

معلم چینی در آستانه بازنشستگی به دلیل تعرض و آزار و اذیت 19 دانش آموز دخترِ یک مدرسه ابتدایی بازداشت شده است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از شینهوا، پلیس چین اعلام کرد:  یک معلم 60 ساله چینی به جرم آزار و اذیت 19 دانش‌آموز دختر بازداشت شد.

این معلم در آستانه بازنشستگی به دلیل تعرض و آزار و اذیت 19 دانش آموز دخترِ یک مدرسه ابتدایی بازداشت شده است. بنابر یک بیانیه رسمی دولتی، «ژو جیانمین» که به زودی بازنشسته خواهد شد، به پلیس اعتراف کرده که تاکنون 19 دانش‌آموز دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

«ژو» معلم علوم مقطع سوم ابتدایی یک دبستان در منطقه «هشان» شهر «یی‌یانگ» بوده است. همچنین به دنبال وقوع این رسوایی، «زنگ شین یوئه» مدیر این مدرسه از سوی اداره آموزش و پرورش این منطقه از سمت خود برکنار شده است.

تاکنون 26 دانش‌آموز دختر هشت تا 11 ساله تحت معاینه قرار گرفته‌اند و دولت چین نیز برای دانش آموزان آسیب دیده مشاور روانشناس استخدام کرده است.

چین طی سال‌های اخیر به کرات شاهد موارد متعددی از آزار و اذیت جنسی کودکان از سوی آموزگاران بوده است. در ماه سپتامبر نیز یک معلم 61 ساله مدرسه ابتدایی به دلیل تجاوز به چند دانش آموز بازداشت شد. در ماه آوریل امسال (2014) نیز یک معلم به جرم تجاوز به پنج دانش آموز دختر و آزار و اذیت شش دانش آموز دیگر به مرگ محکوم شد.

دولت چین اعلام کرده از سال 2012 تا 2013 میلادی در مجموع 8069 نفر در این کشور با اتهام آزار و اذیت روبرو شده‌اند. دولت چین قصد دارد قوانین مربوط به چنین جرایمی را تشدید کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    چه طور تونستی به جای تجاوزهای عمدی در امریکا شیطان بزرگ و اروپا و اسراییل جنایت های غیر عمدی و کوچک رو در چین و ...عنوان کنی این مزدور و منافق تو هم حتما دستت با غربی ها توی یه کاسه هست کیه که ندونه مردم چین و شرق آسیا و روسیه اصلا اهل این چیزها نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس