سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف خونین میان دو دستگاه کامیونت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در این باره گفت: در ساعت 7:54 امروز یک مورد حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان زیر پل امام علی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان دو دستگاه کامیونت رخ داده و براساس آن راننده کامیون جلویی دچار آسیب‌دیدگی جزیی از ناحیه دست و پا شده است، اما راننده سرنشین کامیونت پشتی دچار آسیب‌دیدگی شدیدتری شده و در کابین محبوس مانده بود.

تصادف خونین در بزرگراه آزادگان+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص راننده و سرنشین این کامیونت را که حدود 30 تا 35 سال سن داشتند از درون کابین خارج کردند، گفت: این افراد دچار آسیب دیدگی شده بودند که برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی با اشاره به ایمن‌سازی محل و تحویل خودروها برای بررسی علت حادثه به عوامل راهور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 9 به عملیات خود خاتمه دادند.

تصادف خونین در بزرگراه آزادگان+عکس

همچنین حسن عباسی مدیرروابط عمومی اورژانس تهران نیز گفت: در پی این حادثه سه اکیپ پزشکی از نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه اعزام شدند و پس از آنکه مجروحان از سوی عوامل آتش‌نشانی از درون کابین خارج و افراد حادثه دیده به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

به گفته وی، حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس