کد خبر 345090
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

سرهنگ "ایوب القاسم" سخنگوی نیروی دریایی لیبی نیز در این خصوص گفت: قایقی که حامل 200 مهاجر آفریقایی بود در آب های منطقه ای لیبی درمنطقه الحمیدیه تاجورا غرق شد و 160 نفر از مسافران این قایق جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، الیوم السابع نوشت: روز گذشته 160 مهاجر از قاره آفریقا در منطقه "الحمیدیده" واقع در شمال "تاجوراء" لیبی بر اثر غرق شدن قایقشان جان باختند.

این افراد از اتباع کشورهای آفریقایی بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی خود را به اروپا برسانند.

سرهنگ "ایوب القاسم" سخنگوی نیروی دریایی لیبی نیز در این خصوص گفت: قایقی که حامل 200 مهاجر آفریقایی بود در آب های منطقه ای لیبی درمنطقه الحمیدیه تاجورا غرق شد و 160 نفر از مسافران این قایق جان خود را از دست دادند .

وی افزود: گارد ساحلی منطقه حمیدیده موفق شد 36 نفر و از جمله سه زن را نجات دهد و این افراد پس از بیرون کشیده شدن از دریا به بیمارستان منتقل شدند .

به گفته ایرنا، سخنگوی نیروی دریایی لیبی تاکید کرد گارد ساحلی این کشور همچنان مشغول بیرون کشیدن اجساد قربانیان است .

لیبی از زمان سرنگونی سرهنگ معمر قذافی شاهد هرج و مرج زیادی بوده و این روزها درگیری میان نظامیان وابسته به سرلشکر بازنشسته "خلیفه حفتر" و انقلابی ها در جریان است و هر یک از این گروه ها یکدیگر را متهم به تلاش برای پیشبرد طرح ها و برنامه های کشورهای همسایه و خارجی می کنند.

نیروهای ژنرال حفتر مخالفان خود را تروریست و تندرو و اخوانی و تحت فرمان قطر می دانند و از سوی دیگر انقلابی ها نیز نیروهای ژنرال حفتر را وابسته به مصر و امارات و برخی دیگر از کشورها می دانند و می گویند آن ها می خواهند با کودتا انقلاب آن ها را نابود کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پلیس خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس