آتش‌نشانان تهرانی برای انتقال زنی سنگین وزن به مراکز درمانی به کمک اورژانس تهران رفتند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این حادثه در یكی از ساختمان های مسكونی در خیابان امام خمینی، بعد از خیابان خوش رخ داد.

وقوع این حادثه در 14:16 دقیقه به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان گروه امداد و نجات یک این سازمان روانه محل حادثه شدند.

خروج زن 160کیلویی پس از 8سال از خانه+عکس

بنا به اظهار مرتضی اصفهانی مدیر عملیات منطقه 5 آتش نشانی تهران، پس از این که این زن به دلیل سنگینی وزن نتوانست برای اعزام به بیمارستان از ساختمان خارج شود بلافاصله همراهان وی با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

وی با اشاره به این که برای انتقال این زن سنگین وزن از طبقه سوم محل سکونتش از ویلچر این شخص استفاده شد، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس ازبررسی شرائط موجود، این زن 55 ساله را طی عملیاتی سخت و نفس گیر از طبقه سوم به پایین ساختمان و سپس به داخل آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

این بیمار سنگین وزن که به نظر می رسید بیش از 160 کیلو گرم وزن داشته باشد بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

بنا به گفته این زن مدت 8 سال بود که وی به علت سنگینی وزن و همچنین بیماری از ساختمان خارج نشده بود.
{$sepehr_album_17303}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس