کد خبر 345086
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

نوزاد 10 ماهه اي که به دليل بي احتياطي والدينش در هنگام خواب ، نيمه شب از چادر بيرون رفته بود زير چرخ هاي خودروهاي عبوري در جاده مرگ استان خراسان شمالي جان داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پايگاه خبري پليس، بر اساس اظهارات شاهدان در جاده بجنورد به جنگل گلستان به دليل نبود استراحتگاه مناسب در مسير جاده ، خانواده اي چادر خود را کنار جاده برپا مي کنند تا شب را در آن بگذرانند.

هنگام خواب و در نيمه هاي شب ، نوزاد 10 ماهه آنان به شکل چهار دست و پا از چادر خارج مي شود و به وسط جاده مي آيد.

با توجه به تاريکي جاده ، يکي از خودروهاي عبوري نوزاد را زير مي گيرد و از روي آن عبور مي کند و چون فردي متوجه آن حادثه نمي شود جسد نوزاد تا صبح در وسط جاده باقي مي ماند و ديگر خودروهاي عبوري ، بدون آن که متوجه باشند از روي جسد آن مي گذرند.

گفتني است جاده بجنورد به جنگل گلستان بيش از نيمي از کشته هاي تصادفات استان خراسان شمالي را به خود اختصاص داده است که علاوه بر عرض کم و چهار بانده نبودن ، خواب آلودگي رانندگان نيز در بروز تصادفات خونين در اين جاده بدون تاثير نبوده است اما استراحتگاه کافي نيز در اين مسير ايجاد نشده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    خاک بر سر اون پدر و مادر
  • محمد ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام ... درسته مقصرند ولی ما اجازه توهین بهشون نداریم... ولی خیلی برام سخت بود این خبر... خدا بهشون صبر بده
  • حسن ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    شبیه همین اتفاق در سه سال پیش در گرگان هم افتاد . خانواده در وسط میدان چادر زدن و بچه شان از چادر زد بیرون و ... علتش نبود جاهای مناسبه و عدم نظارت مسئولین و کوتاهی والدین و گران بودن هتل ها
  • افسانه ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا خاک تو سر اون پدر مادر.ادم اینقدر بی مسیولیت!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس