کامرون: بدون امنیت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل هرگز ایمن نخواهد بود

وزیر خارجه انگلیس امروز گفت: بدون امنیت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل هرگز ایمن نخواهد بود؛ تلفات غیرنظامیان در غزه بسیار زیاد است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس امروز اعلام کرد که بدون امنیت برای فلسطینی‌ ها، رژیم صهیونیستی هرگز ایمن نخواهد بود.

وزیر امور خارجه انگلیس در این خصوص گفت: اسرائیل هرگز امن نخواهد بود مگر اینکه امنیت و ثبات بلندمدتی برای مردم فلسطین برقرار شود. تلفات غیرنظامیان در غزه بسیار زیاد است.

دیوید کامرون در این ارتباط افزود: من از اسرائیل می خواهم تا اقدامات سختگیرانه ای را علیه اعمال خشونت غیرقابل قبول از سوی شهرک نشینان در کرانه باختری انجام دهد.

این در حالیست که منابع عبری ساعاتی پیش اعلام کردند که صلیب سرخ ۱۳ اسیر صهیونیست را تحویل گرفته و آنها در مسیر رفح هستند.

رسانه صهیونیستی والا به نقل از یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۳ اسیر صهیونیست تحویل صلیب سرخ شده اند.

سی ان ان هم به نقل از دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ۱۳ اسرائیلی هم اکنون به صلیب سرخ تحویل داده شده اند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که بالگردهای رژیم صهیونیستی که اسیران صهیونیست را منتقل خواهند کرد عازم گذرگاه کرم ابوسالم شده اند.

این درحالی است که رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که صهیونیست های آزاد شده از طریق گذرگاه العوجا از طریق رفح به اراضی اشغالی بازمی گردند.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی همزمان با تحویل اسیران صهیونیست بر فراز رفح به پرواز درآمدند و سپس بلافاصله منطقه را ترک کردند.

الجزیره به نقل از برخی منابع اعلام کرد که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس ۲۴ اسیر از جمله تعدادی کارگر تایلندی را تحویل داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    8 5
    وقتی شاخکهای انگلیس خبیث نسبت به جنایات اسرائیل حساس شد مطمئن باشید که هوای تل آوبو بدحوری پس است. صهیونها در دریای خونی که براه انداختند غرق خواهند شد.
    • ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      3 3
      مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....
  • ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    7 4
    اسرائیل باید از فلسطين اخراج شود
  • ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    6 4
    ۱۴ هزار کشته سبب خواهد شد تا وابستگان به آنان یک ارتش مقاومتی واشباح گونه شکل دهند ودرآینده آرامش را از صهیونیستها بگیرند وبه هرکارشناسی بگویید آنها به اتفاق براین ایده موافق هستند .ما آینده شاهد وقایعی خواهیم بود که سخت تر از ۷ اکتبر خواهد بود .الان استارت نامنی وهزینه هایی که به صهیونیستها تحمیل میشود نجومی است .یک اراده بسیار قوی ومحمکتر ازهرزمان دیگری ما درچشمان فلسطینیان می بینیم که انتقام بگیرند وآسایش وآرامش هرگز درسرزمینهای اشغالی بخود نخواهد دید .
  • ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 3
    این حرومزاده فهمیده هواپسه و دیگه همه دنیا متوجه داستان شدند حرفهایی میزنه که مثلا به عنوان یک نجاتگر شاید بعد بتواند نقشی ایفا کند و حرفی بزند که به دل مردم اگاه دنیا بنشیند و اغاز گر بازی دیگری باشد. اساسا من معتقدم این اتش مقداری سردتر میشود ولی تمام نمیشود وقتی تمام میشود که مقاومت سردسته های اصلی و متمول اسراعیل که در اروپا و امریکا هستند را هدف قرار دهد اینهایی که در اسراعیل هستند یک مشت احمق هستند که بازیچه همان سردسته شده اند اخه کدوم احمقی حاضر است در جایی زندگی کند که در طول 20 سال گذشته هفت هشتت تا جنگ داشته اشت به غیر از اینکه محتاج و فریب خورده بهتر شدن وضع مالی خودش باشد.
  • ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 1
    آقای کامرون هزینه خونهای بناحق ریخته شده درطی ۷۵ سال گذشته را انگلیس خبیث بالاخره باید پرداخت کند .خون بیگناهان هرگز بی پاسخ نخواهد ماند .صهیونیست درنزدافکارعمومی دنیا منفی است .وهرچه که برسرمردم مظلوم فلسطین آورده شود خون آنان به جامعه بشری حیات میدهد وسبب زنده نگاه داشتن یاد فلسطین دراذهان ملتها باقی خواهد ماند وجزرسوایی برای غرب وحشی چیز دیگری را بدنبال نخواهد داشت .مثالی برایتان بزنم کشور ما درطی قرنها بریک موضوعی عاشورایی هنوز آن وقایع را زنده نگه داشته ومیلیونها نفر درهرسال برپایه ارزشها مراسمات مختلفی دارند و جوشش خون شهدای آن به زندگی حیات می بخشد ومتفکر واندیشمند ما شهید مطهری با بیانی رسا گفته اند که خون شهید جریان خون تازه به رگهای جامعه است وواقعیتی است که امروزه ملت فلسطین با آن روبرو هستند آنها هرروز زنده تر از قبل با انرژی بیشتری پا به میدان میگذارند شما هرگز باساز وبرگ نظامی نمی توانید برآنها فائق آیید .صهیونیستها منبعد با افکار عمومی دنیا روبرو هستند و آرامشی نخواهند داشت .
  • ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 3
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس