کد خبر 1022122
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
انگلیس نمایه - کراپ‌شده

پارسال بیش از ۴۰ هزار جرم با استفاده از آلات برنده همچون چاقو و قمه در این کشور ثبت شد که فقط حدود ۸ درصد از مجرمان، مجازات شدند.

به گزارش مشرق، انتشار خبر دزدی چند نفر مسلح به قمه، تبر و چکش در شبکه‌های اجتماعی، در حالی که یک پدر و پسر را در درون پارکینگ مجتمع مسکونی شان تهدید می‌کنند، ابعاد جدیدی از ناامنی در انگلیس را نشان داد.

روزنامه دیلی میل نوشت پدر و پسر در محوطه خارج از آپارتمان خود در محله‌ای در استان اسکس (Essex)، با حایل قرار دادن دوچرخه هایشان تلاش کردند از خود دفاع کنند و اجازه ندهند سارقان دوچرخه شان را سرقت کنند. شاهدی که از پنجره اپارتمان این مجتمع نظاره گر این ماجرا بود گفت:: پنج دزد که این پدر و پسر را از خیابان دنبال کرده بودند، بارها به پدر خانواده حمله ور شدند و او را زخمی کردند تا به زور دوچرخه او و فرزندش را بگیرند که برغم مقاومت‌های این پدر سارقان موفق به سرقت دوچرخه این پدر و فرزندش شدند.


براساس اخرین گزارش منتشر شده اداره ملی آمار انگلیس، پارسال بیش از ۴۰ هزار جرم با استفاده از آلات برنده همچون چاقو و قمه در این کشور ثبت شد که فقط حدود ۸ درصد از مجرمان، مجازات شدند. در این گزارش آمده است جرایم خشن پارسال حدود ۲۰ درصد و دزدی، حدود ۱۱ درصد در مقایسه با سال ۲۰۰۹ در انگلیس، افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس