کد خبر 954662
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
عباس موسوی نمایه

سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان با ایجاد صفحه‌ای فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان با ایجاد صفحه‌ای، فعالیتش را در اینستاگرام آغاز کرد.

وی در یکی از پست‌های صفحه خود در اینستاگرام نوشته که «در دوره جدید به استفاده از فضای مجازی به ویژه حضور در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها اهتمام ویژه خواهم داشت.»

موسوی همچنین در پست دیگری نوشته که «در این مسئولیت جدید تلاش خواهم کرد زبان گویای ملت ایران در عرصه بین المللی باشم.»

پیش از این صفحاتی با نام و عنوان سخنگو و مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت خارجه در صفحه اینستاگرام ایجاد شده بود که روابط عمومی وزارت خارجه اخیراً در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «سید عباس موسوی» سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در آن زمان هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد و صفحاتی که با نام و عنوان او یا مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای در اینستاگرام موجود است، رسمیت نداشته و مورد تأیید نیستند.

در این اطلاعیه آمده بود: صفحه رسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در حال طراحی و ایجاد است که به زودی و پس از راه اندازی از همین طریق توسط روابط عمومی معرفی خواهد شد.

در تغییر و تحولاتی که شنبه ۲۴ فروردین ماه سال جاری رخ داد، یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه معرفی شد و "سید عباس موسوی" به جای "بهرام قاسمی" که اسفند سفیر ایران در پاریس شده بود و جمعه ۲۳ فروردین از رسانه‌ها خداحافظی کرد، عهده دار این سمت شد.

قابل ذکر است که سید عباس موسوی در توئیتر نیز حضوری فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    12 0
    وقت خواب دادا، دارن میبندن درش رو!! کجا میای
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    12 0
    اینم یروز گندش در میاد
  • LB ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    2 1
    فکر کردم سخنگوی یه کشور خارجیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس