کد خبر 371599
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: وضعیت نامناسب جوی و نبود دید کافی در روز دوشنبه موجب فرود پرواز شماره 4569 تهران- بجنورد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، 'محمود امانی' مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد، اظهار کرد: در هنگام انجام پرواز از تهران به بجنورد دید پروازی حدود شش هزار متر گزارش شده بود.

وی اضافه کرد: ولی 15دقیقه قبل از فرود در فرودگاه بجنورد، دید پروازی به 100 متر کاهش یافت که به همین علت این هواپیما با هماهنگی های انجام شده در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست.

وی گفت: مسافران نیز از طریق زمینی به بجنورد منتقل خواهند شد.

هم اکنون دو شرکت ماهان و آسمان کار جابه جایی مسافران را از فرودگاه بجنورد - به تهران و بالعکس انجام می دهند.

پیش بینی می شود با نصب دستگاه آییلس در فرودگاه بین المللی بجنورد مرکز استان خراسان شمالی مشکل عدم پرواز در روزهای نامساعد جوی نیز رفع شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    فقط اینکه هواپیما 474 نبود فوکر 100 هستش یکم دقت بفرمایید
  • امیر ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام روز بخیر ، من سوالم از سر دبیر این صفحه و سایر سایتها این است که چرا هر خبری از شرکت های هواپیمائی در کشور به میان می آید یا اتفاقی در فرودگاه ها یا پروازها رخ میدهد باید تصویر هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر ) را درج کنید این پرواز مذکور چه ربطی به ایران ایر دارد که شما عکس هواپیمای بوئینگ 747 ایران ایر را انداختید نکنید آقا یا خانم محترم این کار و نکنید اگر تصویری از شرکت مربوطه ندارید عکسی درج نکنید حتما که نباید خبر تصویر داشته باشه ممنون
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    کجاگفته۴۷۴؟!!!!
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    انتونوف بوده عزیزم
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    عربستاني بودم اصلا مهم نيست اصلا هزارتاشون بميرن به درك مفت خوراي بي همه چيز كه با پولشان مسلمانها را دارن بيچاره ميكنند و صهيونيستها را آباد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس