کد خبر 357648
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

سرکلانتر دوم پایتخت با اشاره به عملیات مشترک پلیس برای پاکسازی پاتوق‌های بزرگراه یادگار، از دستگیری فردی به نام «حجت» و ۶ همدست وی که مسئولیت توزیع موادمخدر در این پاتوق‌ها را برعهده داشتند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پایتخت،‌ با اعلام خبر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در محدوده سرکلانتری دوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده سرکلانتری دوم پایتخت و شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این محدوده، ماموران این سرکلانتری پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی‌های نامحسوس در موقعیت جغرافیایی این محدوده و مخصوصاً در منطقه بزرگراه یادگار امام (ره) بعد از پل شهید همت، اقدام به برگزاری یک عملیات مشترک کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: در این عملیات مشترک که با همکاری ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برگزار شد، تمامی ماموران شرکت کننده در این طرح و با حضور مسئولین شعب مبارزه با مواد مخدر کلانتری‌های این سرکلانتری، در یک اقدام ضربتی به پاتوق‌های شناسایی شده در این محدوده یورش برده و اقدام به دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در این پاتوق‌ها کردند.

وی با بیان اینکه در این پاتوق‌ها عده زیادی از معتادان برای خرید و استعمال مواد مخدر به صورت علنی حضور داشته و در رفت و آمد بودند، افزود: در این میان ماموران برای شناسایی سرشبکه‌های توزیع کننده مواد مخدر، با لباس مبدل و در پوشش خریدار مواد مخدر در یکی از پاتوق‌های مذکور حاضر شدند و پس از شناسایی توزیع کنندگان اصلی، با کمک دیگر نیروهایی که به صورت آماده باش، محدوده مورد نظر را به محاصره درآورده بودند، اقدام به دستگیری توزیع کنندگان کردند.

جوانمرد گفت: پس از یورش ماموران برای دستگیری توزیع کنندگان، فردی به نام «حجت» که از فروشندگان اصلی مواد مخدر در این محدوده بود، به محض دیدن ماموران مبادرت به فرار کرد و ضمن تعقیب و گریز با ماموران اقدام به امحای مواد مخدر همراه خود کرد که ماموران برای دستگیری وی و جلوگیری از امحای دیگر مواد همراهش، با درنظر گرفتن قانون به کارگیری اسلحه، مجبور به استفاده از اسلحه کمری شدند.

سرکلانتر دوم پایتخت ادامه داد: ماموران در نهایت موفق شدند پس از شلیک 9 تیر هوایی، «حجت» و 6 همدست دیگرش را که مسئولیت تامین مواد مخدر مصرفی معتادان در آن محدوده را بر عهده داشتند، دستگیر کنند و در بازرسی از آن‌ها مقادیر قابل توجه و متنابهی مواد مخدر شامل شیشه و هروئین و همچنین وسائل استعمال مواد مخدر را کشف کردند که به دلیل آلوده شدن این مواد در جریان تعقیب و گریز و تلاش متهمان در جهت امحای این مواد، معدوم گردید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس