قطار باری تهران به اهواز ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد در حوزه لرستان از ریل خارج شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حمیدرضا گودرزی، فرماندار اندیمشک اظهار کرد: قطار باری تهران به اهواز ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد گذشته در حوزه لرستان از ریل خارج شد.

وی افزود: این برای چندمین بار است که در ماه گذشته قطارهای این مسیر از ریل خارج و سبب مسدود شدن این مسیر می‌شوند.

فرماندار شهرستان اندیمشک عنوان کرد: پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری و نماینده شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تااکنون نتیجه‌ای نداشته و باید مسئولان راه آهن هرچه زود‌تر قبل از وقوع حادثه‌ای خطرناک این مسیر را تعمیر و تجهیز کنند.

وی درباره تأخیر مسافران در قطارهای مسافربری مسیر تهران به اهواز گفت: ۳ قطار این مسیر قبل از وقوع حادثه حرکت کرده بودند و ۳ قطار دیگر پشت قطار باری که از ریل خارج شد، توقف اضطراری کردند.

گودرزی درباره وضعیت مسافران این قطار‌ها بیان کرد: یک قطار از اندیمشک به سوی لرستان حرکت کرده تا مسافران را به مقصد خود برساند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    تو چندماه اخیر این دهمین باره که قطار در این مسیر از ریل خارج میشه، هواپیما سقوط میکنه یا دچار نقص فنی میشه، اتوبوس مسافربری تصادف میکنه و آمار تلفات جاده ای بشتر شده.... و هیچ کس سراغی از وزیر راه نمیگیره... درحالی که یکی از این اتفاقات در دولت قبل کافی بود تا وزیر راه استیضاح و برکنار بشه. استاد بهبهانی که استاد راه بود بخاطر سقوط یک هواپیما در دهه فجر و بصورت غیرقانونی توسط مجلس استیضاح شد درحالی که نمایندگان استیضاح کننده امضای خود را پس گرفته بودند و برخی نمایندگان دیگر با هماهنگی هیات رئیسه و بصورت غیرقانونی کمبود امضاهای ناقص پای طرح استیضاح رو جبران کردند... همون استیضاحی که بدلیل غیرقانونی بودنش رئیس جمهور در اون شرکت نکرد و لاریجانی به همین دلیل کلی علیهش موضع گیری کرد، درحالی که همین امسال آقای روحانی در جلسه استیضاح وزیر علوم که حتی مجلس روزش را به درخواست دولت تغییر داده بود شرکت نکرد و آقای لاریجانی یک کلمه هم راجع به این مطلب سخن نگفت...
  • حسنی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    تبریک بازهم موفقیت و رکوردی جدید برای آقای آخوندی و وزارت خانه اش. این قضیه تا انهدام کامل خطوط ریلی و قطارهای تهران اهواز ادامه خواهد داشت. آقایان نماینده مجلس پس چرا ایشان را استیضاح نمی کنید؟ تا وزارت راه از وزارت شهرسازی جدا نشود هر هفته یک حادثه ریلی _هوایی خواهیم داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس