تعداد صهیونیست‌های کشته شده به 1000 نفر رسید

فردی که مقاله ضد ایرانی دو شب پیش در یک رسانه غربی را منتشر کرد چند وقت پیش بابت «داستان‌سرایی» از خبرگزاری رویترز اخراج شده بود.

به گزارش مشرق، یک خبرنگار می‌گوید فردی که مقاله ضد ایرانی دو شب پیش را در وال‌استریت‌ژورنال منتشر کرده سابقه «داستان‌سرایی» را دارد و به همین دلیل از رویترز اخراج شده است.

اندرو مک‌گرگور مارشال در شبکه ایکس درباره مقاله روز گذشته وال‌استریت‌ژورنال که در آن ادعا شده بود ایران پشت حمله حماس قرار دارد نوشت: «خبرنگار این مقاله کارنامه‌ای از عدم صداقت و داستان‌سرایی دارد.»

وی در ادامه نوشته است: «من سال ۲۰۰۸ به همین دلیل او را از رویترز اخراج کردم. در حیرتم که وال‌استریت‌ژورنال او را به کار گرفته و دارد مقاله‌های او را که آشکارا جعلی هستند منتشر می‌کند.»

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در مقاله دو شب پیش خود مدعی شده بود ایران پشت عملیات «طوفان الاقصی» که توسط گروه مقاومت فلسطین انجام شد قرار داشته است.

این ادعا حتی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا هم تکذیب شد. سخنگوی کاخ سفید چند بار در مصاحبه‌های مختلف گفته شواهدی از مشارکت ایران در عملیات حماس وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس