شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان

حزب‌الله عصر امروز (یکشنبه) از شهادت ۲ رزمنده دیگر این جنبش در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های لبنان، حزب‌الله اعلام کرد که رزمنده مجاهد «وسام علی حمید» ملقب به «ملاک» در راه قدس به شهادت رسید.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که وسام علی حمید متولد سال ۱۹۹۸ از شهر بنت جبیل در جنوب لبنان بود که در راه قدس و مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

حزب‌الله همچنین در بیانیه دیگری از شهادت رزمنده مجاهد «علی یوسف حرب» ملقب به «حیدر» متولد سال ۱۹۸۳ از شهر بنت جبیل در جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر جنبش حزب‌الله لبنان مواضع این رژیم از جمله پایگاه المالکیه، الرمثا، زبدین و پادگان لیمان در الجلیل غربی را هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

رزمندگان حزب الله لبنان در عملیات دیگری پایگاه‌های نظامیان اشغالگر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین افیفیم، مرگلیوت و سنیر را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، نظامیان اشغالگر مستقیما هدف قرار گرفتند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس