حملات موشکی-راکتی حزب‌الله به پایگاه‌های صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی لبنان و فلسطین

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) پایگاه های نظامیان اشغالگر صهیونیست در اراضی اشغالی جنوب لبنان و شمال فلسطین را هدف حملات گسترده موشکی و راکتی قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های لبنانی، حزب الله اعلام کرد که پایگاه زبدین در اراضی اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داده است.

رزمندگان حزب الله لبنان در عملیات دیگری پایگاه های نظامیان اشغالگر در شهرک های صهیونیست‌نشین افیفیم، مرگلیوت و سنیر را هدف قرار دادند که در نتیجه آن، نظامیان اشغالگر مستقیما هدف قرار گرفتند.

حزب الله لبنان، همچنین پایگاه الرمثا در ارتفاعات کفرشوبا را با موشک هدف حمله قرار داد که در نتیجه آن، اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیات دیگری، فرماندهی یک گردان نظامیان اشغالگر در پایگاه نظامی لیمان در الجلیل غربی را هدف حمله موشکی قرار داد.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله در این منطقه به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده است و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس