رییس جمهور: با افتتاح خط آهن تبریز - میانه - تهران، دولت به وعده خود عمل کرد

رییس جمهور با اشاره به وعده سفر سال گذشته به آذربایجان برای افتتاح خط آهن تبریز - میانه - تهران، گفت: امروز با افتتاح این مسیر ریلی، دولت به وعده خود عمل کرد و خلف وعده نشد.

به گزارش مشرق، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح خط آهن بستان آباد - تبریز و ایستگاه راه آهن خاوران با آرزوی سفری همراه با سلامتی برای مسافران حاضر در ایستگاه به مقصد مشهد مقدس، افزود: اخلاص تبریزی ها به امام رضا(ع) زیاد است و خادم این امام همام هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه کنونی تبریز نیز در حال اجراست، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و کوهستانی بودن این مسیر حدود ۱۵ کیلومتری، با همت و تلاش دولت این مسیر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

رییس جمهور، تاکید کرد: اجرای بقیه پروژه نیز در دستور کار بوده و امید است با همت استاندار آذربایجان شرقی، وزارت راه و شهرسازی، تشویق ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر تکمیل شود.

آیت الله رئیسی، ادامه داد: امروز با عمل به این وعده، تلاش می شود تا سایر وعده های داده شده دولت نیز اجرایی و عملیاتی شود.

همزمان با دومین روز از سفر دور دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی مسیر ریلی بستان آباد - تبریز و ایستگاه خاوران به بهره برداری رسید.

فاز دوم ابرپروژه خط آهن میانه - تبریز در مسیر بستان آباد - تبریز به طول ۴۴ کیلومتر و با حمایت های دولت سیزدهم صبح امروز (جمعه) با حضور آیت الله رئیسی بهره برداری شد و حرکت قطار در این مسیر به صورت رسمی از امروز از ایستگاه خاوران به تهران و مشهد آغاز شد و فروش بلیط قطار در این مسیر از سه روز پیش آغاز شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    ان شاا...به سایر وعده ها هم عمل کنید از جمله وعده ساخت۴میلیون مسکن و گره نزدن سفره ی مردم به برجام و...
  • هوشنگ IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 0
    با پول ملت
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    3 0
    تو به همه وعده هات عمل کردی به همه ناهار دادی سکه دلار ماشین خونه رو واسه مردم کردی آرزو افرین
  • از شهرستان سراب IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    راه اهن قدیمی تبریز به تهران مشهد بسیار طولانی و طاقت فرسا بود صبح از تبریز راه میفتادی اذان ظهر مراغه بودی و شب در زنجان بخاطر تعدد ایستگاهها در این مسیر و کوهستانی بودن حوالی میانه و دور زدن خط اهن از جنوب کوهستان سهند مسیر بسیار طولانی بود فکر کنم با افتتاح این مسیر 4 ساعت از زمان بین تبریز و تهران و مشهد کاسته بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس