شاخ اینستاگرامی محمد امین کریم‌پور - کراپ‌شده

وی به گذاشتن ویدیوهایی از رقص در اینستا مشهور بوده است که به محض اعلام مجوز کارگردانی و حاشیه های پس از آن همه آنها را پاک کرد.

به گزارش مشرق، سازمان سینمایی لیست کارگردانان اول تایید شده و سوابق آنها را اعلام کرد.نکته قابل اعتنا در این فهرست این است که محمدامین کریم‌پور چهره حاشیه ساز این روزها که به عنوان شاخ اینستاگرام مجوز ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود را گرفته است، نه سابقه دستیار کارگردانی دارد نه فیلمی داشته است که در جشنواره ای شرکت کند و جایزه ببرد.

حال سوال قبلی پررنگ تر مطرح می شود که وی با چه سابقه ای مجوز گرفته است که کارگردان اولی شود و پروانه ساخت بگیرد. نوشته شده که وی سابقه تحصیلی مرتبط با سینما دارد و حال سوال اینجاست که مدرک وی از کدام دانشگاه و چه رشته سینمایی است.

بیشتر بخوانید:

هنجارشکنان اینستاگرام چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟

وی به گذاشتن ویدیوهایی از رقص در اینستا مشهور بوده است که به محض اعلام مجوز کارگردانی و حاشیه های پس از آن همه آنها را پاک کرد.«حکم تجدیدنظر» به نویسندگی و تهیه کنندگی رضا کریمی، کارگردانی و نویسندگی محمد امین کریم پور مجوز ساخت گرفته است و باید دید کریمی چطور سازمان سینمایی و شورا را قانع کند؟این لیست شامل ۱۴ کارگردان فیلم اول به همراه نام فیلمنامه و تهیه کننده و سوابق مرتبط است که از ۱۰ خرداد تا ۴ مرداد ماه در جلسات شورای پروانه ساخت تایید شده است.

منبع: خبرگزاری صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    0 0
    2030 با شدت هر چه تماتر در حال اجراست. اسمش شبکه ی نمایش خانگیه. اسمش مجوز کارگردانی. اسمش جلسات فلان و بهمانه. اسمش چاپ کتاب کودک و نوجوان. اما سابقه ی مسئولان و محتوای کار و بعد از چند سال که خوب توسط سینما و تلیزیون مطرح شدن و فلان کار خارج از عرف رو انجام دادن متوج می شین که 2030 بوده و بس. حقیقا با توجه به حجم بالای دشمنی با ایران و نفوذ در داخل کشور سینما و تلویزیون یک نهاد امنیتی مستقل برای نظارت و جستجوی مو به موی هر موردی لازم داره.
  • بختیاری US ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 0
    بهترین مورد استفاده از رقاص ها کجاست؟قبلا همزمان با امضای معروف کری همین ها وسط خیابون قر میدادن ومیگفتن اگر ما زیر عهدمون نزنیم امریکا ی وحشی چنین کاری نمیکنه!هیچوقت این صحنه رو فراموش نمیکنم .....شعبان بی مخ ها در رقص وپایکوبی در حمایت از قرارداد گلابی(برجام) خوشحال از امضای کری!!!فقط نمیدونم کجاغیبشون زد بعداز عمل نکردن به تعهد امریکای وحشی
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 0
    دادن مجوز کارگردانی به همچین دلقکی توهین و اجحاف در حق کارگردانان با سابقه و توانمند ایرانی است و نتیجه ای جز تولید فیلم های سخیف مبتذل آب دوغ خیاری ندارد.
  • تنبل IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    4 0
    اسم تایید کنندگان ایشان را بنویسید و منتشر کنید. مقصر آنها هستند.
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    در نهایت یک بساز و بنداز میشه مثل منوچهر هادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس