کد خبر 1067090
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
سینما نمایه

روزنامه زنجیره‌ای «شرق» که همواره از حامیان خانه سینما بود نیز از عملکرد هیئت‌مدیره خانه سینما انتقاد کرد!

به گزارش مشرق، «شرق» درباره وضعیت این روزهای خانه سینما نوشت: این روزها خبرهایی که از «خانه سینما» به گوش می‌رسد، چندان خوشایند نیست! پاسخ‌گونبودن از یک سو و نامه‌نگاری‌هایی علیه هیئت‌مدیره این خانه از سوی دیگر، گواه تشنجی است که ساختار خانه را فراگرفته و قطعا تبعات خوبی نخواهد داشت!

این گزارش با اشاره به انحلال کارگروه کرونا خانه سینما ادامه داد: نکته مبهم و تأسف‌برانگیز در متن بیانیه دلیل این انحلال را ناهماهنگی در «هیئت‌مدیره خانه سینما» نام برده بود که مخاطب را با سردرگمی‌ بزرگی مواجه می‌کند.

در این گزارش تصریح شده است: چرا خانه سینما این‌گونه تضعیف شده که حتی صنف‌های مهم سینما با هیئت‌مدیره آن زاویه پیدا کرده‌اند؟

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    سینمای فاحشه پرور!! البته سلبریتی پرور بگیم درست تره
  • علی افصحی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. خانه سینما در این دوره دولت کلید!! بلندگوی مگوهای دولت و وزارت ارشاد با وزیر بی حال و بی برنامه عباس صالحی بوده و فقط بیانیه سیاسی تحریک کننده صادر وهرگز به وظایف صنفی خود عمل نکرده است .حتی اگر یک بار هم خواسته عمل کند فاجعه ای زشت آفریده ، آن هم نحوه توزیع عیدی بین سینماگران بوده است.هیات مدیره خانه سینما به همراهی وزیر بی کار و علاف ارشاد مبلغی را از دولت دریافت می کنند تا در بین اعضاء ۵هزار نفره خانه توزیع کنند. مبلغ به اندازه ۲۵۰۰ نفر یعنی نصف اعضا بوده ، وزیر بی کفایت ،بی فکر و هیات مدیره خانه سینمای بلتدگو! فراخوان به اعضا می دهند.۵۰۰۰ ثبت نام برای مبلغی که به ۲۵۰۰ کفایت می کرد.!! به این فاجعه اضافه کنیم عضویت خاندانی برخی سینماگران چون خاندان کوثری ، داوودنژاد و..و نیز کسانی که درآمد میلیاردی دارند چون برادران کیانی ، معادی ، محمد زاده ، باران کوثری ، معتمد آریا و...ویا کسانی که فقط اسم‌دراند و بی آن که در سینما فعال باشند و...در این بین ازکار افتادگان ، کم کاران ، فعالان حاشیه ای سینما ، هنروران و...در ردیف آن حضرات میلیاردی دبده می شوند.درست همان کار کثیفی که آقای روحانی در ارتباط با یارانه و نیز وام یک‌میلیونی آن کرد. الان میلیاردرها به عیدی رسیده‌اند اما سینماگران واقعی فقط فریاد کرده و بیانیه می دهند.این است ماهیت دولت گران و گرانی ،با وزرای عقب افتاده ذهنی در اختیار و خانه سینما یا هر مرکزی که بلند گوی رییس دولت یا وزارت مربوطه اند. اما شرق که صدایش درآمده بیشتر سیاه کتری است و برای باج گیری در سال ۱۴۰۰اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس