کد خبر 984746
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
استقلال نمایه

در شرایطی که 27 روز از استعفای خطیر از استقلال می‌گذرد اما یک رسانه عراقی ادعا کرد وی در حال مذاکره با یک مدافع عراقی برای حضور در استقلال است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که علی خطیر معاون باشگاه استقلال از سمت خود در این باشگاه استعفا داده و مدیرعامل این باشگاه نیز از سمت خود استعفا داده است اما امروز رسانه عراقی خبری عجیب در مورد مذاکره وی با برخی بازیکنان در کشور عراق منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

درگیری خطیر در باشگاه استقلال

صفحه اینستاگرامی«iraqiprofessionalsportsgate» که مربوط به اخبار فوتبال عراق است با انتشار عکسی از  مصطفی محمد در کنار علی خطیر عنوان کرده که این عکس نشاندهنده مذاکره باشگاه استقلال با مدافع عراقی در تهران است. تیم ایرانی  این هفته پیشنهادش را به باشگاه الزورا ارسال خواهد کرد.

حال سوال اینجا است که وقتی علی خطیر 31 تیرماه از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا کرده چگونه ممکن است رسانه عراقی امروز خبر از مذاکره این بازیکن با کسی دیگر سمتی در استقلال ندارد بدهد؟ اگر هم این عکس قدیمی است پس چرا رسانه‌ای که اخبار مهم و به روز فوتبال عراق را در صفحه اش منتشر می‌کند دیروز و امروز خبر از مذاکره بازیکن تیم ملی امید عراق با  خطیر می‌دهد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس