کد خبر 62944
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹

مسوت اوزيل خبرسازي روزنامه‌اي عربي درباره توهين داويد ويا به دين اسلام را نادرست دانست و آن را رد كرد.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، بازيكن ژرمن خط مياني رئال مادريد فردي آرام و خونسرد شناخته مي‌شود. با اين حال او در دقيقه‌هاي پاياني ديدار برگشت سوپرجام اسپانيا برابر بارسلونا كه با برتري 3 بر 2 آبي – اناري‌ها و قهرماني آنها همراه شد، از كوره در رفت و حتي در متن زد و خورد بازيكنان دو تيم قرار گرفت. اوزيل مي گويد تنها به دليل پشتيباني از همبازيانش وارد اين درگيري شده است.

زد و خورد بازيكنان دو تيم زماني آغاز شد كه مارسلو مدافع برزيلي رئال با تكلي خشن سسك فابرگاس را نقش بر زمين كرد. پس از آن بود كه بازيكنان و حتي نيمكت‌نشينان دو تيم با يكديگر گلاويز شدند. در اين درگيري‌ها اوزيل و ويا به يكديگر حمله ور شده و در نهايت با كارت قرمز داور از نيمكت ذخيره‌هاي دو تيم اخراج شدند.

يك منبع نه چندان سرشناس خبري عرب مدعي شده بود، اوزيل به دليل توهين ويا به دين اسلام از كوره در رفته است. خبري كه از سوي اين بازيكن تيم ملي آلمان رد شد. اوزيل در گفت‌وگو با روزنامه بيلد آلمان عنوان كرد، چنين الفظي بر زبان مهاجم بارسا جاري نشده است: "من بي گناهم. از تلويزيون هم مي‌توان اين موضوع را ديد. جنجال در اين بازي دور از ذهن نبود. آنچه پيش آمد، تنها از روي احساس صرف بود. اگر به همبازيانم حمله شود، در آن صورت به ياري آنها مي‌شتابم." او خبر توهين مذهبي ويا را كاملا نادرست برشمرد و رد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهرا ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
    0 0
    من تازه فهمیدم . خوبه گفتین . یه عمر بود که داشتم ویا ی بیچاره را فش می دادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس