کد خبر 369765
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

رئيس كل دادگستری استان يزد از صدور حكم قصاص اعدام برای قاتل كودك 9 ساله مهريزی خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمدرضا حبيبي با اشاره به پيگيري پرونده قتل در شهرستان مهريز اظهار داشت: اولیای دم محمدرضا، کودک ۹ ساله‌ مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود، تقاضای قصاص کردند.

وی تصریح کرد: این کودک كه به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود در شهرستان مهریز خارج شده بود، قربانی اعتماد کودکانه خود شد و توسط فردی به قتل رسید و در دادگاه وی، حکم قصاص نفس صادر و ابلاغ شده است.

حبیبی بيان داشت: در حال حاضر منتظر اتمام مراحل قانونی هستیم تا رای نهایی و قطعی صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: حکم صادر شده به وسیله پیک به دیوان عالی کشور ارسال می شود تا مراحل نهایی طی شود.  

وی افزود: متهم هنوز برای اعتراض به حکم فرصت قانونی دارد اما تاکنونی اعتراضی نسبت به حکم خود نداشته است.

حبیبی با بیان اینکه این قاتل هیچگونه مشکل روحی و روانی ندارد، يادآور شد: قاتل، محمدرضا کودک ۹ ساله‌ مهريزي كه به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود خارج شده بود را با ترفند و به قصد آزار و اذیت به منزل خود برده و در ‌‌‌‌نهایت نیز با یک ضربه چاقو به گلوی وی، کودک را به قتل رسانده و پیکر او را در داخل گونی گذاشته و نیمه شب در خیابان‌‌‌‌ رها می ‌کند.  

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مردم مطمئن باشند که دستگاه قضایی با جدیت با قاتل برخورد قضایی کرده و این پرونده را تا رسیدن به مرحله نهایی پیگیری می کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    نامرد......
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    0 0
    کثافت
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    0 0
    کاش قاتل رو هم با ضربه چاقو به سزای اعمالش برسونن. بدترین خیانت خیانت به کسی است که به قرد اعتماد کرده است.
  • حمید ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    0 0
    فقط اعدام فقط فقط فقط فقط فقط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس