8 کشته در تصادف اتوبان زنجان-قزوین، سیل در 11 استان 500 نفر را با خود برد، ترفند مسافرکش برای سرقت اموال مسافران و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

   به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



8 کشته در تصادف اتوبان زنجان-قزوین

در تشریح ماجرای تصادف ساعت 20 و 15 دقیقه شب گذشته این است که واژگونی خودروی نیسان و اقدام اطرافیان راننده و همچنین یک راننده خودروی سمند عبوری برای کمک به وی که در خودروی پشت سری وی بوده‌اند موجب رقم خوردن یک تصادف خونین در اتوبان زنجان به قزوین شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع یک تصادف تاسف بار طی شب گذشته در اتوبان زنجان به قزوین گفت: در این تصادف 6 نفر کشته و دو نفر مصدوم شده‌اند. در زنجان با اشاره به وقوع یک تصادف در محور زنجان به قزوین اظهار داشت: این تصادف به دلیل بی احتیاطی عابران پیاده و بی توجهی راننده کامیون روی داده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سیل در 11 استان 500 نفر را با خود برد

بارش شدید باران که از چند روز قبل در 11 استان کشور آغاز شده است موجب به راه افتادن سیلاب در این مناطق و سیل زدگی بیش از 500 نفر شد.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع سیل و آبگرفتگی در 11 استان کشور خبر داد.

وی گفت: بارش باران این نعمت الهی که از یازدهم آبان در کشور آغاز شده است، موجب به راه افتادن سیل در برخی مناطق و سیل زدگی تعدادی از هموطنان شده است.

درخشان ادامه داد: سیل و آبگرفتی در 11 استان اردبیل، اصفهان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران ،کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و رضوی ساکنان برخی شهرها و بخصوص روستاییان و عشایر را دچار خسارت کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ترفند مسافرکش برای سرقت اموال مسافران

مسافرکش شخصی که با نقشه قبلی پس از پیاده کردن مسافران شهرستانی به بهانه نداشتن معاینه فنی، قبل از تخلیه وسایل مسافران متواری شده و لوازم مسافران را به سرقت برده بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

یک خانواده شهرستانی برای ترک مشهد، دیر به راه‌آهن مراجعه کردند. برای آن که خود را به ایستگاه نیشابور برسانند در مقابل راه آهن اقدام به کرایه کردن خودروی سواری شخصی کردند.

راننده خودرو که به دنبال اجرا کردن نقشه سرقتش بود هنگام خروج از مشهد در نزدیکی پلیس راه خودرو را متوقف کرد و به مسافران گفت خودروی من معاینه فنی ندارد و نمی‌توانم از شهر خارج شوم و برای شما خودروی دیگری کرایه می‌کنم و به این بهانه از خودرو پیاده شد و بعد از مدت کوتاهی به سمت مسافران رفت و با دست خودرویی را نشان داد که در حاشیه بزرگراه پارک شده بود و گفت آن خودرو را برای شما کرایه کردم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زمین لرزه 4.6 ریشتری در بندر خمیر

مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان گفت: زمین‌لرزه 4.6 ریشتر که در ساعت 22:13:30 شهرستان بندر خمیر را لرزانده بود، هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

ارسلان بهاری افزود: پس از وقوع زمین‌لرزه پیگیر خسارت‌های احتمالی بودیم که تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در منطقه اعلام نشده است.

وی عنوان کرد: این زمین‌لرزه در فاصله 47 کیلومتری شهرستان بندرخمیر و 53 کیلومتری شهر رویدر که مرکز یکی از بخش‌های اصلی شهرستان بندرخمیر بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ 6 نفر در شعله های تانکر سوخت

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آبانبر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تانکر حمل سوخت، 6 نفر کشته شدند.

بر اثر این برخورد که در محور خور – طبس رخ داد، از 7 سرنشین پراید و تانکر، یک نفر مجروح و 6 نفر کشته شدند.

بعد از وقوع تصادف، سوخت تانکر شعله ور شده و مسافران پراید و تانکر حامل سوخت در آتش سوختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ آدمخواری که قربانی‌ را زنده‌زنده خورد

«متیو ویلیامز»، 34 ساله متهم است که چشم‌ها و صورت یک زن 22 ساله را زنده زنده خورده و این زن بر اثر شدت جراحات جان باخته است. ماموران پلیس در ساعت 1:30 بامداد تماسی را از سوی مسئولان هتل مبنی بر اینکه یک زن مورد حمله مردی قرار گرفته، دریافت کردند و به محل حادثه رفتند. قربانی زنی 22 ساله و اهل «بلک وود» بوده که با قاتل آدمخوار آشنایی داشته است.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: ماموران پلیس در دستگیری این مرد آدمخوار به شوکر متوسل شدند که نامبرده بر اثر شوک ناشی از 50 هزار ولت برق از هوش رفت و ماموران بلافاصله کمک‌های اولیه را روی او انجام دادند اما این کمک‌ها بی‌نتیجه ماند و این آدمخوار در نهایت مُرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزییات واژگونی مرگبار تانکر سوخت "هوو"

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آبانسرهنگ محمدحسین حمیدی گفت: در مسیر خراسان به اصفهان در محور خور - طبس یک دستگاه تانکر سوخت هوو در ساعت یک نیمه شب واژگون شده است که در حال حاضر این محور برای تامین امنیت مسافران بسته است.

حمیدی با اعلام اینکه در این محور امدادرسانی برای جلوگیری از وقوع حادثه انجام شده، افزود: ضمن اینکه شرکت مسئول برای تخلیه سوخت تانکر دیر اقدام کرده و در حال حاضر برای تخلیه سوخت با مشکل مواجه هستیم. هم اکنون عوامل راهداری و پلیس در این مکان حضور دارند .

مرگ 6 تن در حادثه

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر نیز درباره این حادثه به ایسنا گفت: تصادف پراید با تانکر حامل سوخت و واژگونی تانکر در محور خور- طبس، منجر به فوت شش نفر و مصدومیت یک نفر شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انفجار یک خانه در تهران به دلیل نشت گاز

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، اظهار داشت: در ساعت 4:48 دقیقه بامداد امروز انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی واقع در خاورشهر فاز یک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در پی اعلام این حادثه آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند یک منزل به وسعت 280 متر که 200 متر آن بنا بوده در داخل زیرزمین آن انفجار شدیدی رخ می‌دهد و بخش غربی این ساختمان به دلیل شدت انفجار کاملاً تخریب شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


راز قتل کارمند گیلانی فاش شد

مهمترین‌ اخبار حوادث 17 آبانرئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: در پانزدهم مهر سالجاری، کشف جسد کارمند زن یکی از ادارات دولتی شهرستان رودسر به پلیس آگاهی گزارش شد.

فرهاد فلاح کریمی افزود: کارآگاهان آگاهی استان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در محل حاضر شده و با بررسی شواهد و مدارک در صحنه قتل متوجه شدند که این زن 27 ساله براثر ضربات جسم سخت به سر فوت نموده است.

وی با بیان اینکه لوازم شخصی مقتوله در صحنه جرم کشف نشد، بیان داشت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات همه جانبه پلیسی سرانجام پس از قریب به دو هفته، سرنخی از همکار خانم مقتول بدست آورده و وی را دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعدام یک محارب در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی،  با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مسلحانه و خشن از طلافروشی های مشهد و گزارش چند فقره سرقت های مسلحانه مشابه در شهرهای شمالی كشور ، تحقیقات پلیسی به طور ویژه آغاز و تیم های اطلاعاتی مركز عملیات ویژه پلیس مشهد در یافتند كه این سرقت ها توسط اعضای یك باند حرفه ای سرقت صورت می گیرد.
 
پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافت كه منجر به چهره زنی و شناسایی عاملان اصلی این سرقت ها شد.
 
اعدام یک محارب در مشهد+تصاویر

سرتیپ بهمن امیری مقدم افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات وسیع و ردزنی های گسترده اطلاعاتی وارد عمل شده و چهار تیم از مركز عملیات ویژه پلیس مشهد به طور ضربتی و غافلگیرانه ، متهمان را در مخفیگاه های زیر زمینی شان دستگیر كردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


کوبیدن مرگبار طفل 4 ماهه بر زمین

برابر اعلام دایره جنایی مرکز استان آذربایجان غربی مبنی بر فوت مشکوک نوزاد ۴ ماهه به هویت معلوم و  پس از وصول پرونده به پلیس آگاهی،موضوع در دستو کار کارآگاهان قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی به فوت ناگهانی طفل ۴ ماهه مشکوک، لذا با بررسی نظریه پزشکی قانونی که حاکی از وجود اثرخونمردگی وسیع مربوط به زمان حیات در زیر پوست قسمت پس سری سمت راست و شکستگی فرو رفته در قسمت پس سری بود، با هماهنگی قضایی مادر نوزاد احضار کردند.

در تحقیقات اظهارات وی با نظریه پزشکی قانونی مطابقت نداشته و احتمال قتل کودک توسط مادرش متصور بود.

در ادامه و در تحقیقات محلی مشخص گردید والدین نوزاد با همدیگر دارای اختلاف شدید می‌باشند و قبلا نیز طفل ۴ ماهه توسط مادرش مورد کتک کاری قرار گرفته بود.

با تجمیع اطلاعات مادر طفل به هویت معلوم که قبلا مسیحی بوده و پس از ازدواج به دین مبین اسلام مشرف شده به قتل فرزند ۴ ماهه‌اش بر اثر اختلافات شدید خانوادگی و عصبانیت ایجاد شده و کوبیدن طفل بر زمین معترف و پدر مقتول پس از اعتراف همسرش به قتل نوزادش، اقدام به رضایت به جهت پیشگیری از متلاشی شدن کانون خانواده‌اش نمود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    1 0
    من که موافق مشرق نیستم اما اخبار خوبی میزنه خداییش
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    1 0
    حوادثی نداشت
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    1 0
    دعا کن همین مطالب هم نوشته نشه تا به معنی واقع کلمه حوادثی اصلا نباشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس