کد خبر 363553
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
به گزارش گروه اجتماعی مشرق، احتمالا تا کنون هنگام گشت و گذار در اينترنت، با سايت هايي برخورد کرده ايد که صفحاتشان به طور خودکار و بدون اين که دکمه Refresh يا Reload مرورگر را انتخاب کنيد، در يک فاصله زماني معين Refresh يا به روز مي شود. ممکن است اين Refresh شدن خودکار صفحات در اينترنت خوشايند شما نباشد و بخواهيد اين ويژگي را غير فعال کنيد. ما در اين ترفند راه جلوگيري از Refresh خودکار صفحات در 2 مرورگر اينترنت اکسپلورر و فايرفاکس را شرح مي دهيم.

در مرورگر Internet Explorer: ابتدا از منوي Tools روي گزينه Internet Options کليک کنيد؛ سپس به زبانه Security برويد و روي دکمه Custom Level کليک کنيد. اکنون عبارت Allow Meta Refresh را در ميانه هاي فهرست پيدا ، آن را روي Disable تنظيم و در آخر همه پنجره هاي باز را OK کنيد.

در مرورگر Firefox: ابتدا در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد کنيد و دکمه Enter را بزنيد. اگر با پيامي مواجه شديد، روي دکمه I'll be careful, I promise کليک کنيد. حال در قسمت Filter عبارت accessibility.blockautorefresh را وارد و سپس روي accessibility.blockautorefresh دوبار کليک کنيد تا Value آن از false به true تغيير کند. در اين زمينه همچنين مي توانيد به فروشگاه افزونه هاي فايرفاکس رجوع و از افزونه اي به نام RefreshBlocker براي غيرفعال کردن به روزرساني خودکار صفحات نيز استفاده کنيد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس