سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: یک دستگاه خودروی سوای آر دی با سه سرنشین از مسیر خود منحرف و به داخل یک گودال به عمق ۱۰ متر که برای فاضلاب شهری بود، سقوط کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، اظهار داشت: در ساعت 23:58 شب گذشته حادثه سقوط یک دستگاه خودرو در خیابان فدائیان اسلام زیر پل بعثت به داخل گودال به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی سوای آر دی با سه سرنشین از مسیر خود منحرف و به داخل یک گودال به عمق 10 متر که برای فاضلاب شهری بوده است و تمامی علائم هشدار دهنده و دیواره‌های بتنی در اطراف آن وجود داشت سقوط کرد.

ملکی افزود: در اثر این حادثه آتش‌نشانان با توجه به نشت بنزین در گودال ایمن‌سازی‌های لازم را انجام و برای نجات سه مرد گرفتار شده در خودرو وارد گودال شدند که دو نفر از آنها را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: سایر گروه‌ها نیز با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده محبوس شده را بیرون کشیدند که پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

وی افزود: در ساعت 3:29 بامداد عملیات این حادثه به اتمام و محل تحویل عوامل آتش‌نشانی و آب و فاضلاب شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس