کد خبر 342430
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

دو پسر شرور که در وسط اتوبان محلاتي اقدام به قمه کشي کرده بودند، با شليک 4 تير پليس زمينگير و دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت يک بامداد شب گذشته بر اساس اعلام مرکز پيام 110 مبني بر ايجاد رعب و وحشت و قمه کشي در آدرس اتوبان محلاتي واحد گشت خودرويي اين يگان به آدرس اعلامي اعزام و مشاهده شد راکب و ترک نشين يک دستگاه موتورسيکلت که قمه و شمشير در دست دارند در آدرس فوق در حال ايجاد رعب و وحشت بوده و از يکي از شهروندان نيز زورگيري کرده بودند که پس از مشاهده واحدهاي گشت به سرعت متواري شدند.

در ادامه ماموران اقدام به تعقيب متهمان متواري نمودند که پس از اينکه به ايست هاي متوالي واحد توجهي نکردند با استفاده از قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک 1 عدد تير جنگي با اسلحه سازماني بصورت هوايي نموده که فرد راکب از موتور پياده شده و توسط واحد دستگير گرديد.

فرد ترک نشين نيز که به داخل پارک سهند گريخته بود ماموران به تعقيب وي پرداختند و مجدد پس از اينکه متهم به ايست هاي متوالي پليس توجه نکرد افسر واحد گشت با اسلحه سازماني و با رعايت قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک 3 عدد تير جنگي بصورت هوايي کرد که بلافاصله فرد متواري زمين گير و دستگير شد.

از متهم رديف اول که هويت خود را "موسي" معرفي کرد يک عدد شمشير کشف و ضبط گرديد و متهم رديف دوم نيز خود را به هويت "برهان" معرفي نمود.

سرهنگ عليرضا عظيمي رييس کلانتري 121سليمانيه درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان دستگير شده پس از انتقال به کلانتري جهت تحققيات بيشتر در اختيار ماموران پايگاه ششم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    چند روز دیگه میآد بیرون باز همین کار رو میکنه نگران نباشید!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس