کد خبر 348264
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

متاسفانه صبح امروز یکی از مراجعان به جمعیت هلال احمر که با معرفی نامه برای تامین بخشی از هزینه‌های درمانی بیماری خود به این جمعیت مراجعه کرده بود، اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمرآمده است: «صبح امروز فردی میانسال برای دریافت داروهای خاص بیماری صرع خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله تقاضای نامبرده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری حسب مقررات برای سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد.

متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه همکف به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه همکف به پارکینگ چهارم رها می‌کند.

نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس تهران اطلاع داده و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

لازم به توضیح است که بر اساس مقررات، دریافت هرگونه کمک مالی یا دارویی از جمعیت هلال احمر از طریق سازمان داوطلبان این جمعیت و توسط واحد مددکاری مستقر در سازمان مذکور انجام می شود.»

محمد شهریاری سرپرست دادسرای ویژه قتل گفت: دستور انتقال جسد از ساختمان هلال‌احمر صادر شد.

شهریاری درباره حادثه فوت مرد 39 ساله در ساختمان صلح هلال‌احمر گفت: ساعتی پیش دستور انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی صادر شده است اما دلیل انتقال دیرهنگام، تأخیر در اعزام آمبولانس بوده است.

او با بیان اینکه فعلا علت فوت مشخص نیست، گفت: تحقیقات قضایی در این زمینه آغاز شده است.
 

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالفضل ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    اگه کارش با این سرعت که شما گفتی انجام شده بود، مطمئنا خود کشی نمی کرد.
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    0 0
    به همين سادگي ؟!!! پودر كيك رشد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس