فروشگاه لوازم یدکی خودرو در آتش سوخت، اطلاعات سپاه کار گانگسترها را یکسره کرد، سد ساروق تکاب یک قربانی گرفت، صدای بلند موسیقی سارقان را به دام انداخت و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



فروشگاه لوازم یدکی خودرو در آتش سوخت

حوادثهنگامی که اهالی جنوب تهران مشاهده کردند از یک مغازه لوازم یدکی دود بسیار زیادی خارج می شود طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی در خواست کمک کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه 83 به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کس در این حادثه آسیب جانی ندید، اضافه کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی و ایمن کردن محل، با یک رشته لوله آبده و استفاده از دستگاه تنفسی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و موفق شدند با اطفای سریع آتش از سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


درگیری‌خیابانی‌به شیوه گانگسترها
اطلاعات سپاه کار گانگسترها را یکسره کرد

ساعت 22:30 هفتم تير، چند جوان کنار يک دستگاه خودرو ۴۰۵ ايستاده بودند که ناگهان يکي از آن ها پا به فرار گذاشت.همزمان با فرار اين جوان، صداي گلوله هايي که از اسلحه کلاشينکف شليک مي شد فضاي رعب و وحشتي را در چهارراه گاز مشهد ايجاد کرد. بر اثر رگبار گلوله ها که به شيوه گانگسترهاي غربي انجام شد ۳ نفر مجروح و راهي بيمارستان شدند و گانگسترهاي مسلح نيز از محل حادثه گريختند.

اين گزارش حاکي است: بررسي هاي پليس در اين باره مشخص کرد: آدم ربايان که به گانگسترهاي مشهد معروف شدند فردي به نام «ه» را از تعميرگاه موتورسيکلت سوار بر خودرو کردند و او را به طرف يکي از باغ هاي روستاي معين آباد بردند. آن ها قصد داشتند ۲۰۰ ميليون تومان براي آزادي گروگان اخاذي کنند اما در ابتدا قرار شد مبلغ ۲۰ ميليون تومان به حساب آن ها واريز شود که با فرار گروگان و ماجراي تيراندازي، گانگسترها از محل گريختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اتصال برق در مترو حادثه ساز شد
دود در مترو تهران مسافران را به وحشت انداخت/ 9 مصدوم بر اثر ازدحام زیاد

حوادثبر اساس مشاهدات قطار به علت دود شدید ایجاد شده بر روی سقف بین ایستگاه‌های ملت و بهارستان متوقف شد و مسافران با شکستن شیشه‌ها و باز کردن درها به صورت اضطراری از قطار خارج شده و خود را به داخل ایستگاه رساندند.

گفته می‌شود تعدادی از مسافران در حین خروج از قطار مصدوم شدند.

مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در این خصوص گفت: مقاومت سقفی یکی از قطارهای خط 2 در محدوده ایستگاه بهارستان بر اثر اتصالی برق جرقه زده است و دود از بالای آن بلند شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سد ساروق تکاب یک قربانی گرفت

یک فرد 48 ساله در هنگام شنا در سد ساروق شهرستان تکاب غرق شد و جان خود را از دست داد.

این فرد از اهالی شهر تکاب است که عصر یکشنبه برای گردش و شنا به همراه دوستان خود به حاشیه این سد رفته بود.

این فرد هنگام شنا در این دریاچه به دلیل داشتن عارضه قلبی و سرد بودن آب این سد غرق شد و تلاش دوستان وی برای احیای قلبی و نجات جان وی نتیجه بخش نبود.

سد ساروق در 17 کیلومتری شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است و سالانه چندین نفر بر اثر بی احتیاطی و عدم آشنایی با فنون شنا در دریاچه پشت این سد جان خود را از دست می دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


موتورسیکلت‌های میلیاردی در یزد توقیف شد

حوادثسرهنگ ˈعطاء الله احمدیˈ افزود: این موتورسیلکت ها در هفته جاری کشف و ضبط شد.

به گفته وی، قاچاقچیان سعی داشتند این موتورسیلکت ها را از استانهای جنوبی به شهر یزد منتقل کنند که به دام ماموران افتادند.

احمدی گفت: موتورسیکلت های توقیفی شامل یک دستگاه سوزوکی جی اس 550، دو دستگاه هندا سی بی 400، دو دستگاه هندا سی ار ام 250 و یک دستگاه سوزوکی 250 است.

وی گفت: تردد موتورسیکت های بالای 200 سی سی در شهر ممنوع است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


صدای بلند موسیقی سارقان را به دام انداخت

سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مأموران کلانتری 12 نسیم شهر حین گشت زنی به یک دستگاه ماکسیما سفید رنگ در حالی که 5 نفر جوان که سه مرد و دو زن بوده و با صدای بلند موسیقی در حال تردد بودند مشکوک می‌شوند.

عبدالمالکی گفت: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر به محض رویت خودرو از پلاک ماشین استعلام گرفته و متوجه شدند که چندی پیش این خودرو از حوزه تهران بزرگ سرقت شده که سریعاً اقدام به تعقیب خودرو سرقتی می‌کنند.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر در یک عملیات ویژه پلیسی موفق می‌شوند خودرو را متوقف و 2 متهم زن و 3 متهم مرد را که در قالب یک باند خانوادگی سرقت فعالیت می کردند دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قتل هولناک دختر دانش آموز در بیابان

حوادثچهارم دیماه سال 84 نگهبان یک کارخانه در حوالی رباط کریم با ماموران پلیس تماس گرفت و از آتش گرفتن پیکر دختر نوجوانی در بیابانهای اطراف این شهر خبر داد.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل حادثه شده و دختر نوجوان به بیمارستان انتقال یافت.

دختر 16 ساله که به شدت دچار سوختگی شده بود در تحقیقات مدعی شد 4 پسر جوان با یک دستگاه خودرو وی را ربوده و قصد تجاوز به او را داشته که پس از مقاومت در برابر متجاوزین آنها بر روی او بنزین ریخته و با آتش زدن قربانی خود از محل گریختند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، دختر دانش آموز به نام فتانه بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد. ماموران پلیس نیز با تحقیقات گسترده 4 پسر جوان به نام های محمد، روح الله، شهرام و محمدرضا را در این رابطه دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    0 0
    این سنگ دلها کین دیگه
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    0 0
    جرم و جنایت خیلی زیاد شده
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    باید مجازات ها سنگین و جدی تر اعمال بشه تا امار جرم بیاد پائین
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    دیشب در خیابان های قم با خانواده در حال عبور بودیم که یک روحانی پیر غیر ایرانی در کنار خیابان ایستاده بود. یک موتور که دوتا سرنشین جوون داشت با فریاد بلند و تکرار چندباره به این روحانی فحش رکیک ناموسی داد. من واقعا خجالت کشیدم بخدا اینقدر تو عمرم برای روحانیت ناراحت نشده بودم. روحانیت بدنبال دنیا و آخرت همین جوونها درس میخونه و اونوقت نمک نشناسی یک عده دل اونها رو به درد میاره. جالب تر اینکه دقیقا نقطه ای بود که کلانتری گشت ارشاد مقابلش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس