کد خبر 332631
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ متهم به قتل را در حین خروج از کشور دستگیر کردند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در ساعت 11:30 روز نهم مرداد ماه امسال، از طریق تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110، مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به محل ساخت و ساز یک ساختمان در منطقه تهرانپارس مراجعه کردند که با حضور مأموران در محل ساخت و ساز ساختمان، فردی ضمن معرفی خود به عنوان پیمانکار ساختمانی به مأموران اعلام کرد که از طریق کارگران ساختمان متوجه شدم که گویا نگهبان ساختمان به نام نجیب اقدام به ارتکاب جنایت کرده و در حاضر نیز متواری شده است.

پیمانکار ساختمان در اظهارات خود به مأموران گفت: یکی از کارگران ساختمانی به نام نجیب از افاغنه مقیم تهران است که به عنوان کارگر و همچنین نگهبان ساختمان، نزد من مشغول به کار بود تا اینکه متوجه غیبت او در طول چند روز گذشته شدم؛ پیگیر علت غیب او بدون دریافت هرگونه حقوقی شدم که تعدادی از کارگران در صحبت‌های ضد و نقیض عنوان کردند که او مرتکب قتل شده و به همین علت فرار کرده است؛ من نیز که به موضوع مشکوک شده بودم بلافاصله با 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

با توجه به اظهارات پیمانکار ساختمان، مأموران به بررسی محل ساخت و ساز پرداخته و به وجود آثار تخریب در کف یکی از اتاق‌های واقع در طبقات ساختمان مشکوک شده و این محل را مورد وارسی دقیق قرار دادند.

با بررسی دقیق، مأموران موفق به کشف جسد متعلق به زن میانسالی شدند که بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی اعلام شد که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت دستگیری متهم در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به این پرونده و انجام تحقیقات از کارگران ساختمان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پرونده به سمت مرزهای شرقی کشور رفته و از طریق مرزهای شرقی استان خراسان رضوی قصد خروج از کشور را دارد؛ بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و مشخصات دقیق متهم نجیب (22 ساله) در اختیار پلیس آگاهی استان خراسان رضوی قرار می‌گیرد و کارآگاهان پلیس آگاهی این استان نیز، متهم را در زمان مراجعت به مرزهای شرقی کشور و پیش از خروج از کشور دستگیر کردند.

متهم بلافاصله پس از دستگیری، صراحتا به ارتکاب جنایت و تلاش برای فرار از کشور اعتراف می‌کند که با اخذ نیابت قضایی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و متهم را جهت انجام تحقیقات تکمیلی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل می‌کنند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با انتقال جسد مکشوفه به پزشکی قانونی، اقدامات پلیسی برای شناسایی هویت مقتوله در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ متهم پرونده نیز با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات در خصوص انگیزه و چگونگی ارتکاب جنایت در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    این تیتر واقعا از هر جهت نامناسب بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس