کد خبر 322489
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو با اشاره به دستگیری ۴ تن از اراذل و اوباش مست منطقه نعمت‌آباد، از شلیک ۳ گلوله ماموران در جریان این درگیری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو، با اعلام خبر دستگیری 4 تن از اراذل و اوباش منطقه نعمت‌آباد، در تشریح ماوقع اظهار داشت:‌ ساعت 23:30 پنجشنبه گذشته (5 تیر) ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، در جریان درگیری میان چند تن از اراذل و اوباش قرار گرفتند که با استفاده از قمه و نیمچه در بوستان مینو، در منطقه نعمت آباد باعث ایجاد رعب و وحشت اهالی و رهگذران شده بودند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری 152 خانی آباد نو با حضور در محل مشاهده کردند که چند تن از اوباش محل با استفاده از قمه و نیمچه با یکدیگر درگیر شده‌اند، ادامه داد: اراذل حاضر در این درگیری با دیدن ماموران به سمت آنان حمله‌ور شدند.

رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو در ادامه گفت: ماموران کلانتری در واکنش به حمله اوباش و برای حفظ جانشان مجبور به استفاده از سلاح شدند و با به کارگیری قوانین استفاده از اسلحه، یک تیر مشقی و دو گلوله جنگی به صورت هوایی شلیک کردند.

بهمنیاری با بیان اینکه شلیک ماموران باعث فرار اراذل و اوباش حاضر در صحنه شد، افزود: اراذل حاضر در صحنه با شلیک ماموران اقدام به فرار با وسائل نقلیه‌ای کردند که پلاک آن‌ها مخدوش بود؛ لذا نیروهای پلیس به تعقیب آنان پرداختند و نهایتاً پس از چند دقیقه عملیات تعقیب و گریز، ماموران موفق به دستگیری 4 تن از این افراد به نام‌های احسان 24 ساله، رامین 20 ساله، سامان 17 ساله و عادل 21 ساله شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس یکی از متهمانی را که بر اثر اصابت قمه، از ناحیه سر و دست دچار خونریزی شده بود، به بیمارستان منتقل کرد، گفت: پس از دستگیری این 4 متهم مشخص شد که این افراد اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بودند که با تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    معدل سنی این افراد 20.5 ساله. احسنت !!
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    باید با تیر می زد خیال همه را راحت میکرد
  • ناشناس ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    جناب سرهنگ سن هر 4 نفرشون زیر 18 سال بود که به دادسرای نوجوانان فرستادید در ضمن جواب تست الکل همشون منفی بود که جمعه 6 تیر توسط قاضی کشیک آزاد شدند جهت اطلاع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس