لیدرهای اصلی اغتشاشگران در بوشهر دستگیر شدند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر ازخنثی شدن عملیات ضد انقلاب دراستان خبرداد وگفت: در روزهای اخیر لیدرهای اصلی اغتشاشگران که با شبکه‌های معاندخارج از کشور در ارتباط بودن دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، اکبر پورات عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است و این مهم در ناآرامی‌های اخیر به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان مشهود بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: عمق بخشی زیرسازی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی، هیجان سازی، تخلیه هیجان با خشونت علیه حکومت و بالا آوردن عَلَم در حوزه فرهنگ به نحو خاص شش مرحله هویت سازی دشمن است.

وی گفت: ریشه کنشگری جوانان و اقداماتی که از ناحیه آنان در ناآرامی‌های اخیر صورت می‌گرفت به نوعی مشکلات فرهنگی و تلاش دشمن در این حوزه بود و لذا اقدام جهادی در حوزه فرهنگی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای ترویج فرهنگ اسلامی همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند.

وی افزود: از اصلی‌ترین اقدامات در این زمینه توجه به روایت‌گری در حوزه فرهنگ و تبیین شبهات مطرح شده از ناحیه دشمنان و معاندان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۱۳ آبان فرصت بی‌نظیری برای تبیین حقایق در بین جوانان و نوجوانان است و در این زمینه باید اقدام جهادی در راستای جهاد تبیین انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت استکبارستیزی و تببین چهره شیطانی آمریکا را در این برهه کنونی بیان کرد: این دولت شیطانی در تلاش است به ابعاد جامعه به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش نفوذ کند.

پورات با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر استان بوشهر بنا به همدلی و تعامل مسئولان و نجابت مردم استان از فضای امن و آرام برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی در استان بوشهر نداشتیم افزود: در بخشی از تجمعات، ضد انقلاب به دنبال سوءاستفاده از فضای ایجاد شده بود که با درایت مسئولان و همراهی مردم به موقع خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر هوشیاری آحاد جامعه در مراقبت از حیله‌های شیطانی استکبار جهانی از خنثی شدن عملیات ضد انقلاب در استان خبر داد و تصریح کرد: در روزهای اخیر لیدرهای اصلی اغتشاشگران که با شبکه‌های معاند خارج از کشور در ارتباط بودن دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    58 5
    چرا این آشوبگران، اغتشاشگران، فتنه گران و اراذل و اوباش را نمی بندند به رگبار و این قائله را برای همیشه تمام نمی کنند،؟؟!!!!!!
    • عبدالله مومن IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      7 2
      هر وقت این تبهکاران را به جهنم فرستادید کاری کرده اید !!!
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 1
      چون بی قانونی و عدم تخلیه اطلاعاتی جرمه
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 1
      این دقیقا همون چیزیه که طراحان این فتنه و اغتشاشات و در رأسشون آمریکا و اسرائیل میخوان. مطمئنا لیدرهاشون به اشد مجازات میرسن ولی این وسط تعداد زیادی جوان فریب خورده هستند که باید توجیه و ارشاد بشن
    • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 0
      آقا جان بغض تو نگه دار... مشکل شخصی که نداریم، شیعه علی هستیم ،
    • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 1
      الان دیگه بوشهر شوخلوغ نمیشه ؟
    • شاکی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      3 0
      اینا رو هم مطمننا در حین فرار از کشور نزدیک یک نقطه مرزی گرفتن
    • هاشمی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      حالا به رگبار نبستن هر روز ۱ جنازه قلابی پیدا میشه و مشکلات فقط این اوباش نیستند کسانی که ۴۳ سال خوردن و بردن و حالا در حال شانتاژ این ارازل در خفا
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    14 0
    الحمدلله
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 1
    آقایان قضات این اغتشاش گران مزدور که هم بچه های بسیجی و عوامل خدوم انتظامی و عزیزان پاسدار و سایر مردم بیگناه را که به شهادت رسانده اند و یا عناصر خائن و خودفروخته و مخلان امنیت و منافقین و تجزیه طلب ها و باقی مانده های کثیف ساواک و سلطنت طلب ها و کلیه ضدانقلاب ها که مجری برنامه های دشمنان در کشور بودند و هنوز هم با شرارت اقدامات ضد امنیتی و هنجار شکن و اعمال نا قانونی می کنند بایستی در اسرع وقت به اشد مجازات برسند تا دیگران بدانند در این مملکت قانون حاکم و با مجرمین مزدور و اراذل و اوباش و مخلان امنیت و قاتلان جانی و نامروت برخورد قاطع و اقدام قضائی سر سختی صورت خواهد گرفت . آقایان قضات نترسید امت اسلامی ایران و مردم ولائی پشت سرتان هستند شما را به خدا شجاع باشید و نگذارید این خون های مظلومان و شهدای عزیزی که به ناحق ریخته شد در اغتشاشات اخیر پایمال گردد . شما اگر برخورد قهریه را متناسب با جرائم مرتکب شده مجرمین نداشته باشید در پیشگاه خدا و شهیدان مسئولید و بدانید که این گرگ صفت ها در آینده بد تر از این جنایت و خیانت خواهند کرد . ملت منتظر اقدام قاطع و قاطع و قاطع شماست . انشاءالله
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 1
    اگه اینا الان بخشیده بشن چند سال دیگه مثل سگ هار دوباره میفتن بجون مردم شاید دفعه بعد خونه واشنای مارو بکشن
  • فرزاد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 1
    هرچه سریعتر لیدرهای اغتشاشات را اعدام کنید این خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است.
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      حکم صادر نکن لطفا قضات تدبیرشون ازشما دوست عزیز بیشتره با اعدام جدای اینکه جون یه انسان رو می گیرید که شاید کسی رو نکشته باشه باید مجازات جدا از اعدام بگیرن اینطوری فرصت زندگی رو از این جوونای که بهشون سالها کم توجهی شده نمیگیریم وای به حال شما تندرو ها که با رای صادر کردند ون کلی جوون رو بدبخت کردین
  • US ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    8 2
    وضعیت اقتصادی رو ترمیم کنید همه چیز درست میشه
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 0
      این طوری ها هم نیست سال 88 کلا و الان بیش از 80 درصد و فتنه جمل 100 درصد معرکه را قارون ها ی گردن کلفت کرده دنیا پرست راه انداختند همانها که عامل مشکلات اقتصادی هستند
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    همه این اتفاقات واغتشاش آشوب ازدولت کلید دار به ارث رسیده
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    جرقه این آشوب‌ها از گور اون دختره وپدر ومادر دروغگویش بر خواست.تاریخ فراموش نمی کند.
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    3 0
    جرقه این آشوب‌ها از گور اون دختره وپدر ومادر دروغگویش بر خواست.تاریخ فراموش نمی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس