دادگاه اغتشاشات

امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران از صبح آغاز شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر،  دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها،  از هفته گذشته آغاز شده است.

کیفرخواست بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در دادسراهای استان های مختلف براساس مستندات موجود در حال صدور است.

تاکنون کیفرخواست ۲۵ پرونده در کرمان، ۸۹ کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست ۱۱۹ نفر در استان زنجان، کیفرخواست ۱۰۵ پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست ۵۵ نفر در استان قزوین، کیفرخواست ۱۱۰ نفر در استان کردستان، کیفرخواست ۳۱۵ نفر در استان تهران و کیفرخواست ۲۰۱ متهم در استان البرز در ارتباط با اغتشاشات اخیر صادر شده است.

امروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران از صبح آغاز شده است.

بنابر این گزارش، دادگاه امروز تنها یکی از جلسات رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات اخیر است و روند رسیدگی به پرونده مابقی متهمان ادامه خواهد داشت.

برهمین اساس، صبح امروز «۷ آبان» جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از اغتشاشگران اخیر به ریاست قاضی صلواتی در دادگاه عمومی و انقلاب تهران، با حضور مستشاران دادگاه، متهمان و وکلای آن‌ها، جمعی  از افسران انتظامی که در درگیری با آشوبگران مجروح شده بودند و خانواده شهدای امنیت، برگزار شد.

براساس کیفرخواست صادر شده، محمد قبادلو فرزند محمد علی به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ که اقدام وی منجر به شهادت استوار وحید کرم پور حسنوند و مجروح شدن ۵ مامور پلیس شده است، سامان صیدی فرزند تیمور به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، محمد بروغنی فرزند حسین به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد قمه و حمله به همراه اوباش به فرمانداری پاکدشت و به آتش کشیدن فرمانداری و حمله به مامور دولت حین انجام وظیفه و مجروح شدن وی، ابوالفضل مهری حسین حاجی لو فرزند ولی به مقابله با حکومت اسلامی از طریق ایجاد حریق در وسیله مورد استفاده عمومی به منظور اخلال در نظم و امنیت کشور، محسن رضازاده قراقلو فرزند حسن به محاربه از طریق مشارکت در ایجاد حریق در وسیله مورد استفاده عمومی به منظور اخلال در نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و تبانی جهت ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی کشور، ساخت اقلام انفجاری از نوع کوکتل مولوتوف برای مقاصد ضد امنیتی و سنگ پرانی به سوی عوامل انتظامی، سعید شیرازی فرزند علیرضا به افساد فی الارض از طریق تحریک و تشویق گسترده مردم به ارتکاب جرایم‌ علیه امنیت کشور و اخلال شدید در نظم متهم هستند.

بر اساس این گزارش علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده متهمان این پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی فرزند حسین که به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد قمه و حمله به همراه اوباش به فرمانداری پاکدشت و به آتش کشیدن فرمانداری و حمله به مامور دولت حین انجام وظیفه و مجروح شدن وی متهم است تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.

در اسناد موجود در گوشی تلفن همراه بروغنی یک گفتگوی در بستر اینستاگرام کشف شده است که در این گفتگو وی خطاب به یکی از دوستان خود می‌گوید برای حضور در صحنه اغتشاشات مسلح حاضر شود که دوست وی خطاب به او می‌گوید در حال حاضر فقط قمه در اختیار دارد.

در نمونه‌ای دیگر از نقش لیدری بروغنی وی ضمن تهییج همشهریان خود برای حضور در اغتشاشات از آن‌ها می‌خواهد با درست کردن نارنجک‌های دستی که در ایام چهارشنبه سوری انجام می‌دهند در محل اغتشاشات حاضر شده و از آن‌ها علیه مامورین استفاده کنند.

بروغنی که برای حضور در این اغتشاشات نقش لیدری برای خود در نظر گرفته در یک استوری دیگر ساعت و محل برگزاری اغتشاشات را اعلام و با هشتگ اتحاد از همپالگان خود می‌خواهد محتوای تولید شده او را آن‌ها هم استوری کنند.

متهمی که با خودرو افسران پلیس را زیر گرفت و منجر به شهادت یک مامور شد/ درخواست پدر شهید از دادگاه برای اشد مجازات+ فیلم

متهمی که با خودرو افسران پلیس را زیر گرفت و منجر به شهادت یک مامور شد/ درخواست پدر شهید از دادگاه برای اشد مجازات+ فیلم

متهمی که با خودرو افسران پلیس را زیر گرفت و منجر به شهادت یک مامور شد/ درخواست پدر شهید از دادگاه برای اشد مجازات+ فیلم

اقدامات بروغنی در دعوت، تهییج و لیدری برخی عناصر همدست خود در پاگدشت به استوری و اطلاع رسانی ختم نشده و وی در محل اغتشاشت ضمن حضور با قمه به فیلمبرداری از اقدامات مجرمانه خود نیز اقدام می‌کند.

در فیلم‌های استخراج شده از گوشی بروغنی وی ضمن تعقیب کردن یک نیروی امنیتی که به شدت توسط اغتشاشگران مصدوم شده است وی را با قمه مورد اصابت قرار می‌دهد.

دنبال کردن یکی از نیروهای حافظ امنیت و ضربه زدن با قمه به وی در اغتشاشات پاکدشت

محمد بروغنی در نمونه‌ای از اقدامات آشوبگرانه خود در اغتشاشات پاکدشت ضمن دنبال کردن یک نیروی حافظ امنیت در حالی که وی به شدت آسیب دیده است با قمه ضربه‌ای را به وی وارد می‌کند.

در تصاویر موجود بین ثانیه‌های ۲۳ تا ۲۸ تصاویر قمه در دست بروغنی کاملا مشهود است.

بروغنی در فیلم‌های دیگری که از اغتشاشات آن شب در گوشی خود ذخیره کرده است نقشی فعال در آتش زدن فرمانداری و بروز ناامنی جلوی فرمانداری دارد.

فیلم استخراج شده از گوشی یک لیدر جلوی فرمانداری پاکدشت

در این فیلم که درست لحظاتی قبل از اتش زدن ساختمان فرمانداری ثبت شده است عده زیادی از اغتشاشگران با همراه داشتن انواع سلاح سرد، چوب و چماق در حال تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم و همچینین ایجاد رعب و وحشت دیده می‌شوند.

فیلم ثبت شده در گوشی یکی از لیدرهای اغتشاشگران پاکدشتی پس از به اتش کشیدن ساختمان فرمانداری در پاکدشت

در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده دادستان با حضور در جایگاه ضمن قرائت کیفرخواست متهم محمد قبادلو فرزند محمد علی گفت: متهم توسط یک دستگاه پیکان سفید رنگ با حمله به  ماموران موتورسوار انتظامی که برای حفظ امنیت در حال اجرای ماموریت خود بودند، ضمن زیر گرفتن آن‌ها باعث شهادت استوار وحید کرم پور حسنوند و مجروح شدن تعدادی از افسران انتظامی شد.

نماینده دادستان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

در ادامه جلسه پدر پدر شهید سعید وحید کرم پور حسنوند در جایگاه قرار گرفت.

پدر شهید کرم پور خطاب به متهم گفت:  به چه دلیل پسر من را کشتی؟ پول گرفتی؟ چه کسی تو را وادار به انجام این کار کرد؟ اشد مجازات برای این فرد را خواستارم.

فرمانده افسران حادثه مذکور که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده است، با حضور در جایگاه گفت: ۳۰ شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: ماموریت خود را انجام دادیم ساعت حوالی ۱۲ بامداد بود که قصد بازگشت به مقر خود را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشت به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که به ناگهان توسط یه خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم شهید کرم پور نفس نفس میزد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است.

وی از ریاست دادگاه درخواست اعمال اشد مجازات را برای متهم خواستار شد.

در ادامه  جلسه دادگاه، نمایندگان حقوقی فراجا با حضور در جایگاه از ریاست دادگاه درخواست اعمال اشد مجازات برای متهم را کردند.

پس از اظهارات، نمایندگان حقوقی فراجا، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

پس از اخذ دفاعیات متهم، قاضی اعلام کرد، دادگاه پس از تنفس در نوبت عصر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 10
  • . IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    فقط اعدام حقشه
    • هاشمی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      87 2
      دقیقا
    • مظلوم IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      89 3
      چرا تصویز این اوباش و اراذل رو کامل پخش نمکنین . که مردم بشناسن شون .
    • مظلوم IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      61 3
      رفتار و اعمال و عملکرد اینا هم دقیقا حکم انتحاری تروریستها رو داره . البته از نوع داخلی شون
    • SE ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      74 3
      10 بار اعدام هم کمه
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      49 3
      انشالله مرگ این ...وحشی
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      6 1
      سلام ان شاءالله اصله
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      18 6
      فقط قطع دست و پا زجر کش که مثل ...زوزه بکشد و حداقل یه مدت مثل شهید نام برده درد بکشد تا بفهمد اراذل بودن هزینه دارد
    • علی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      20 2
      وقتی قوه قضائیه با اراذل و اوباش برخورد نمیکند همین میشه. پاکدشت برای اولین بار اغتشاش شد. بروید بپرسید چرا اینجا جولانگاه اراذل و اوباش شده و مردم و خانواده حتی راحت نمیتوانند به پارک بروند. وقتی اوباش تنبیه نشوند با هر شلوغی یک اغتشاش و.وحشیگری میکنند.
    • علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      2 0
      با آرپیجی.....
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      اگه قوه قضائیه برخورد نمیکنه پس اینهمه سوزش برای چیه؟
    • علی IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      4 0
      السلام علیک یا خلخالی....
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 2
      چرا قیافشو نشون نمیدن؟!
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      3 1
      چرا اینقدر تعلل و فرصت زودی،‌ تصمیم سریع و صحیح نتیجه بخش است.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    29 16
    دادگاه چیه
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      66 3
      به هیچ عنوان در مقابل اغتشاشگران و تحریک کنندگان آنان نباید گذشت کرد.
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      38 5
      نیاز به دادگاه نیست. شواهد بیّن هستند. اعدام کنید پول و وقت مردم را نگیرید.
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      19 4
      منظورم اینه نیازی دادگاه نیست اینارو باید اعدام کرد
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 4
      اتفاقا برای هر جرمی دادگاه نیازه
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    73 17
    مگر این درنده آل وحوش . هنوز زنده اند ؟!!!
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      34 0
      خیلی از درنده ها هنوز زنده ان تازه اصلا دادگاهی نشدن
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 10
      داش خداروشکر قاضی نشده بودید
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    26 4
    همه اغتشاشگران چه مرد و چه زن باید بدون مماشات و اغماض به چوبه دار سپرده و اعدام شوند.
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      شدت جرم مهمه
  • ایران IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    24 2
    مرگ بر اغتشاشگران احمق و بیفکر
  • مهدی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 5
    سلام واسه چی اخبار دادگاهشون رو پخش می کنید ؟ کاملا سکرت برگزار کنید که خودشون و خانواده هاشون بدونن اعدامی ها که اعدام بشن! بقیه رو هم به زندان های بلند مدت محکوم کنید
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      0 0
      اتفاقارباید پخش بشه برای شفافیت
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    16 2
    دادگاه برای انسان برگزار میشه، این وحوش رو همونجا اعدام میدانی می کردید وقتی دست نیروهای امنیتی رو میبندید نتیجه میشه این ای کاش پلیس آمریکا تو ایران بود انموقع اون می دونست این بیشرفها رو چه جوری دستگیر کنه.
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      ما تروریست نیستیم
  • بهاری الاصل IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    15 2
    اینارو باید صدبار آتیش زد اعدام کمه براشون
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 6
    بوی الرحمانتون بلند شده
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 1
      زیاد نکش
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    21 1
    اعدام اعدام اعدام
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    19 1
    این جونور ها رو فقط اعدام کنید
  • علی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    17 1
    مماشات بس است به زن وبچه مردم رحم کنید این جرثومه های فساد را از روی زمین بردارید
  • حمید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    18 1
    اعدامشون کنید این حروم لقمه ها رو
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    16 3
    خدا رحمتت کند خلخالی اگر بودی این اوباش ها را همون روز اول ادب کرده بودی
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 1
      خلخالی همون کسی هست که امام خمینی دستور رسیدگی مجدد به پرونده های زیرنظرشو داد هست
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      5 0
      نه اونجوری ولی کسی لازمه که مماشات نکنه
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    18 1
    اعدام والسلام.وگرنه هارتر و وحشی تر و بی پدر میفتن به جون مردم و مملکت
  • US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    11 3
    خیلی بدی قوه قضاییه اگه اینا رو اعدام نکنی
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    قابل توجه اونایی ک میگن تیزی بدستا پشت نظام هستن اینا فقط نون ب نرخ روز خورن آقای مسعود ده نمکی
  • پادشاه IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    14 1
    فقط و فقط اعدام
  • شفق BE ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    20 2
    این جانی الان چه دفاعی میخواد از خودش کنه؟ لابد میگه مصی علی نژاد گولم زد احساساتی شدم. به این اراذل رحم نکنید.
  • پادشاه IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    15 1
    پس دانشجو های صنعنتی شریف چی میشه؟؟؟؟ یا مجازاتشان کنید یا تبعیدکنید به آمریکا. هرچند تبعید بهتره چون اینا فقط تو مملکت خودمون به درد آمریکا می خورن، اما همینکه پاشون برسه به آمریکا یا اروپا میشن مهره سوخته. و درضمن با همین برند صنعتی شریف هست که کشورهای اروپایی اینارو می پذیره، اگه اخراجشان کنید هیچ جا پذیرش نمیشن
  • علی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    11 1
    اعدام و خلاص قوه قضائیه مسامحه نکنین اینها همشون از وحوش هستند و وطن فروش
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 1
    میشه بگید برای وحشی گری هاش چه دفاعی داشته؟!!
  • DE ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 17
    جواب اعتراض برحق ، بازداشت و دادگاه نیست .
    • AE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      7 0
      شما خیلی بلدی تو همون المان نظریه چرا نمیدی؟ برای اعتراضات در کل اروپا
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      9 1
      درکجای دنیا کشتن پلیس اسمش اعتراض برحقه؟
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      3 0
      یه قمه‌ی برحق هم توی کمر شما حک میکرد، حق اعتراض نداشته باشی، درسته به نظرت؟ کمی به نظرت بلاهت رو خجل نکردی؟؟
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      2 0
      برو گم شو
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    10 1
    این وحشی ها معلوم نیست به چند مامور چاقو و قمه زده اند تو شلوغی که مدرکش معلوم نیست
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    9 3
    اعدام صحرایی، فقط
  • بنده خدا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    10 1
    فقط اعدام اعدام اعدام
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    9 1
    قوه قضاییه باید حکمی بده که این حرومی برای همیشه محکوم بشه!
  • علی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    10 1
    اعدامشون کنید این اشوبگرا و اوباش به زنو بچه هامان هم رحم نمیکنن ب روح شهیدان امنیت اعدامشون کنید
  • خسرو IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 15
    دادگاه شما را خواهیم دید
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      12 2
      ارزو به گور ببری حرامی
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      12 0
      به همین خیال باش یا به قول معروف باش تا صبح دولتت بدمد . بیشتر از چهل ساله همینو میگید هنوز به مراد دلتون نرسیدید . خجالت هم خوب چیزیه . به امید خدا این انقلاب باقی میمونه و متصل میشه به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج). اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 12
    مثل اینکه خیلی وضع خرابه
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    13 0
    اگر.اینجور.جنایتکاران.اعدام.نشوند .مملکت.را.به.فسادمیکشند
  • کامران IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 0
    این افراد در جامعه فساد،قتل، ناامنی و تخریب اموال عمومی و... را انجام دادند و باید اعدام شوند.بخشش و اغماض جرم آنها این پیام را به اغتشاش گران میدهد که قصد و یا توانی برای مقابله با آنها وجود ندارد.
  • ناصری IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    16 0
    متهم علی کریمی به اتهام افساد فی الارض به جرم دستور به کشتن مردم بی گناه. متهم علی دایی به اتهام افساد فی الارض به جرم دستور به کشتن مردم بی گناه و ......متهمین اصلی این چلاغ ها هستند.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    بایستی برخورد قاطعانه با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور انجام شود و هیچگونه مماشاتی نباید با آنها شود افرادی که مثل حیوانهای وحشی و داعش به جان و مال مردم رحم نمیکنند بایستی هر چه سریعتر به سزای اعمالشان برسند
  • مصطفی TR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    به نظرم نرخ رو برای همه بالا ببرن یعنی هر کسی رو به راحتی آزاد نکنند حداقل اینه که به یک ده کروه دور افتاده که دست این افراد از هر رسانه ای کوتاه هست تبعید کنند.کسی که واقعا توانایی زندگی شهری نداره باید بره از روستاییان سالم زندگی کردن رو یاد بگیره. بعضی ها واقعا صلاحیت داشتن رسانه ندارند
  • هادی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 2
    مردم باید جلسات دادگاه اختشاشگران را بطور علنی از صدا سیما مطالبه کنند تا دشمنان داخلی وخارجی حساب عاقبت کثافتکاریهایشان بدستشان بیاید
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    باشدت باید با این وحوش شبه داعش برخورد کرد رحم نباید کردهمانگونه که قران در مورد این افراد فرموده است مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانن فقط اعدام ودیگرهیچ
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    اعدام خودش
  • مهدی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 1
    به گونه‌ای باید برخورد بشه که دیگه کسی این کار را نکنه، اگر نه اینها پر رو تر می شوند.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    این ....کثیف که باید هر سگی عذر خواهی کرد که با این نجاستا مقایسه میشن باید چند بار اعدام بشن
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 4
    مقصر فکر میکنید کیه؟؟!!
  • احمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    خواهش میکنم رحم نکنید اشد مجازات یعنی اعدام
  • US ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    گاهی باین فکر میکنم که شاید اینتر آشغال و منو تو و بقیه بوق ها کار خوبی میکنن که این لجن هارو میارن وسط خیابون تا شناسائی بشن. نشسته بودن تو خونه هاشون و با هشتک بازی باج به خارج نشین ها و سلبریتی های داخل ایران میدادن. حالا اومدن تو میدون و خودشونو لو دادن.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 3
    قطعا قضیه با یک ببخشید ساده و تنبیه مامران انتظامی تموم میشه.دقیقا مثل زاهدان.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 2
    با سلام مرگ بر شورشی بیشرف تشکر
  • رضا شریفی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    کمتر از حیوان حداقل حکمش اعدام در ملآ عامه
  • معلم IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 0
    این اراذل جنایتکار را اعدام کنید تا به فنا ندادند ایران را
  • DE ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    خدا لعنت کند این غربگداهای خودتحقیر کن بدبخت بیفرهنگ و رفرمیست ها
  • سید IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    این حیوانات وحشی مخل امنیت رابرای عبرت بقیه به اشدمجازات برسانید
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    لعنت برظالم
  • محمد IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    واله اگه این سگهای هار رو اعدام نکنن به خون این شهدای شیراز واین همه شهید امنیت خیانت کردن .اینها جزخیانت به این ملت ومملکت هیچ سودی برای این مملکت ندارن
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 0
    اعدام در ملا عام
  • مرتضی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    خدا لعنتش کنه
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 2
    به زودی دادگاه های زیادی تشکیل میشه.
  • شریف IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    25 4
    باهمون قمه اعدامش کنن دل مردم ازاين جنایتکاراخونه...
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      با دار اعدام شود
  • نام آشنا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    13 0
    جناب قاضی صلواتی عزیز : یک ملت چشمش به دست حضرتعالی است تا یک حکم درست و درمونی برای این اراذل و اوباش جنایتکار بنویسید که دیگر هیچ کسی به هیچ بهانه ائی جرات اغتشاش و تعرض به جان و مال و ناموس مردم ایران را نداشته باشد.
  • ناشناس IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 0
    هر حکمی جز اعدام برای این وحوش بی عدالتیه
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      2 1
      شاید بعضی‌ها مفسد فی الارض نباشن
  • هاشمی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    9 0
    این وحوش اعدام نشن در اینده چوب این بی عرضگی را ۸۰ ملیون خواهند خورد
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      1 2
      الکی زود حکم صادر نکن شاید بعضی‌ها مفسد فی الارض نباشن
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 12
    درود به همشون
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      5 0
      چقدرنجسی تو.انشااله مرگت
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله بعدش برای عاقبت بخیری دعا کن
  • بتوچه IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 2
    اعدام
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 1
    حالا اینها جز کی هستند!؟معترضین یا ارذل واوباش یا اغتشاشگر.....
  • عباس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی ایجاد روعب وحشت حمله به مامورین ..ووو باید اعدام و وجودشان از ایران عزیز پاک شود
  • علی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    با دروغ "تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتم" و غلط کردم و اشتباه کردم و ... خوردم آزاد میشن و روز از نو روزی از نو...!!!!!
  • محمد قزل IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    اون ارازلی راهم که قبلاً آزاد کردن مطمئن باشید توی اغتشاشات جدید شرکت داشتن پس باید دوباره اونا رو دستگیر کنید و به اشد مجازات برسانید نباید به این ارازل رحم کرد
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      شاید اینجوری نشدن ها
  • احمدی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 0
    هر گونه مماشات ظلم و خیانت یه ایران و شهیدان وطن در طول تاریخ است / همین خیانت کاران هستند روزی دانشمند هسته ای و اکنون نیز امنیت به اضافه جوانان سرباز ایران را ترور می کنند سزای آنها اعدام است
  • مهدی DE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 3
    گشت ارشاد وبرخورد با منکرات را ول کنید آب خودش مسیرش راپیدا میکنه
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      2 0
      اونوقت هست که جامعه به طور کل فاسد میشه
  • مهدی DE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 3
    گشت ارشاد وبرخورد با منکرات را ول کنید آب خودش مسیرش راپیدا میکنه
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      1 0
      اونوقت کل جامعه فاسد میشه
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 0
    اراذل بیشرف. اینها امنیتی برای ما نگذاشتند
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    سلام اعدام والسلام
  • سید فروزان CH ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 1
    قاضی صلواتی ریاست دادگاه را بر عهده دارد خیالمان راحت است قوه قضاییه باید توسط شخصی مثل قاضی صلواتی ریاست شود اینها را نباید اعدام کرد از انها برای امتحان موشکهای نقطه زن و پهپادی انتحاری بجای هدف استفاده کنند
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      همون اعدام بهتره
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 1
    تو هم یک بیشرفی مثل اونها که میگی "درود بر همشون" نوبت تو کثافت هم میرسه.
    • محمد قزل IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      معلوم نیست کدوم سوراخ مخفی شدی بگیریمت باید بری هواخوری به بدترین شکل کشته میشی داعشی نجس
  • هاله IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 0
    جرم شون مشخصه.الکی زندان رو اشغال نکنید. اعدام
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    اعدام. فقط اعدام هرکسی علیه امنیت ملی اقدام کرده توییت زده، استوری گذاشته، به اغتشاش و هر عمل تروریستی دعوت کرده پیدا کنید و اعدام. بخصوص سلبریتی های خودفروش و بی شرف. قوه قضاییه اشد مجازات باید اعمال کنه.
  • .. DE ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    چرا نگران اومدن داعش به ایران و تجزیه ایران هستید خود مردم و جوانها شدن سربازان داعش نادانها ایا میفهمید با این اقدامات آب به آسیاب چه کسانی میریزید مرگ بر داعش وطنی
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    غرب گراها و طرد شده های حکومتی این اغتشاشات را با اراذل شروع کردند ولی بازی دشمن خارجی را خوردند و آنها تمام کننده ماجرا نخواهند بود..
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    مملکتو از لوس داعشی های وطنی پاک کنید هر چه سریعتر و شفافتر فیلمشم پخش کنید بقیه حساب کار دستشون بیاد
  • علوی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    ابتدا در میدان شهر پخش فیلم جنایات و اقرار در دادگاه و اعدام در همان محل آثار جرم زدایی خوبی دارد. مثل دهه شصت که برای زنا در ملا عام شلاق میزدن و چقدر اثر گذار بود
  • علوی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    ابتدا در میدان شهر پخش فیلم جنایات و اقرار در دادگاه و اعدام در همان محل آثار جرم زدایی خوبی دارد. مثل دهه شصت که برای زنا در ملا عام شلاق میزدن و چقدر اثر گذار بود
  • علوی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    ابتدا در میدان شهر پخش فیلم جنایات و اقرار در دادگاه و اعدام در همان محل آثار جرم زدایی خوبی دارد. مثل دهه شصت که برای زنا در ملا عام شلاق میزدن و چقدر اثر گذار بود
  • علوی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    ابتدا در میدان شهر پخش فیلم جنایات و اقرار در دادگاه و اعدام در همان محل آثار جرم زدایی خوبی دارد. مثل دهه شصت که برای زنا در ملا عام شلاق میزدن و چقدر اثر گذار بود
  • علوی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    ابتدا در میدان شهر پخش فیلم جنایات و اقرار در دادگاه و اعدام در همان محل آثار جرم زدایی خوبی دارد. مثل دهه شصت که برای زنا در ملا عام شلاق میزدن و چقدر اثر گذار بود
  • عباس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    عجب جانورهایی پیدا میشه!!!
  • عباس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    عجب جانورهایی پیدا میشه!!!
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    2 0
    برخورد قاطعانه و عبرت آموز صورت نگیره دیگه کنترل محال خواهد بود
  • سعید IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    یه مثل نظامی هست که میگه ، اگر با شیپور خودی بیدار نشی ، با لگد دشمن حتما بیدار میشی . اگر با نصیحت اطرافیان بیدار نشدی ، با لگد قانون حتما بیدار میشی یا شایدم به خواب همیشگی بری . امنیت ، ابزار و بازیچه دست شما ها نیست ، اون محیط خونه بوده تنبیهات نمی کردن . اینجا جامعه است و تکون بخوری ، تکونت می دن .
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 2
    خخخخخخخ دادگاه های خلخالی
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    تکلیف جنایتکار و آشوبگر اصلی اغتشاشات : فائزه چی شد؟
  • ایرانی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    فقط اعدام
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    وضعیت محارب و آشوبگر و اغتشاشگر همیشگی و دائمی این خانم عاشق و دلداده ترامپ ( سرکار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی ) به کجا رسید ؟
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    2 0
    فقط اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس